Pidetään rokotuksen jälkeenkin turvavälit, pestään kädet ja käytetään maskia - Ota koronarokote vuorollasi
Ainakin nämä markkinoivat tätä rokotetta todella hyvin.
"Pidetään rokotuksen jälkeenkin turvavälit, pestään kädet ja käytetään maskia"
Ei ihme, että koronarokotejonot on noin suuret, kyllähän tuo motivoi ihan jokaista!
Kommentit (60)
Pidän kyllä maskeja ja turvavälejä ja pesen käsiänikin mutta rokotusta en ota.
Pidän turvavälit ja pesen käsiä. En käytä käsidesiä, en maskia enkä takuulla ota rokotetta.
Helmiä sioille. Hukkaat vaan aikaasi näiden välinpitämättömien kanssa.
Joukko lääkäreitä ja terveydenhuollon työntekijöitä on perustanut kampanjan nimeltä Pelastetaan lapset, jotta lasten ja nuorten vaaralliset mRNA-rokotekokeilut saataisiin estettyä. Adressin voi jokainen asiasta kiinnostunut käydä allekirjoittamassa osoitteessa Adressit.com.
Aamulehti:
"Lasten koronarokotetutkimus alkaa Suomessa: Tampereelta mukana noin 40 alle 12-vuotiasta – pienimmät vain puolen vuoden ikäisiä"
https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000008001465.html
"Tutkimuksen kohteena oleva rokote on sama Pfizerin ja Biontechin Comirnaty-koronarokote, joka on Suomessa eniten aikuisilla käytetty uuteen mRNA-teknologiaan pohjautuva rokote. Nuorimmat nyt käynnistyvässä tutkimuksessa mukana olevat lapset ovat vain kuuden kuukauden ikäisiä."
VETOOMUS LASTEN JA NUORTEN KORONAROKOTUSTEN ESTÄMISEKSI
Suomalaisten lääkäreiden perustama Pelastetaan Lapset -kampanja tarjoaa mahdollisuuden suojella lapsia ja nuoria kokeellisilta geeniteknologisilta injektioilta.
Adressissa on monia perusteluja, tässä muutama niistä:
Käytettävät koronarokotteet eivät ole virallisesti käyttöön hyväksyttyjä, vaan niillä on EU:ssa vain ehdollinen myyntilupa, USA:ssa hätämyyntilupa. Lopulliset hyödyt ja haitat selviävät vasta vuosien kuluttua.
Rokotteiden kliiniset turvallisuuskokeet ja lisensointi ovat kesken ja valmistuvat esimerkiksi Pfizerin rokotteen osalta vasta vuonna 2023.
Rokotteita ei ole tähän asti testattu lainkaan alle 16-vuotiailla, raskaana olevilla, monisairailla eikä Covid-19-taudin sairastaneilla. Nyt rokotetutkimukseen värvättävät lapset alistetaan mielestämme vaaralliseen kokeiluun.
Rokotettu voi saada vakavamman koronataudin liian suuresta immuunivasteesta johtuen, kirjoittaa ylilääkäri ja rokotetutkija Hanna Nohynek Suomen Lääkärilehden numerossa 21/2020.
USA:n VAERS-haittavaikutusrekisteriin on ilmoitettu yli 5000 koronarokotteisiin liittyvää kuolemaa. EU:n alueella kuolleita on yli 10 000. Myös useita lasten rokotuskuolemia on raportoitu.
Itse olen sitä mieltä, että Tampereen rokotetutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämetiä voisi hyvin kutsua suomen Mengeleksi.
Englantia osaavat ehkä ovat kiinnostuneita Science-lehden artikkelista, jonka mukaan MIT:n ja Harvardin tutkijat ovat osoittaneet laboratoriokokeissaan, että koronarokotteessa oleva viruksen geeniperimä mRNA saattaa integroitua pysyvästi osaksi ihmisen genomia DNA:ta. Tämä heikentäisi immuniteettivastetta, kun solut tuottavat jatkuvasti viruksen piikkiproteiinia eivätkä siksi enää tunnista luonnonviruksia normaalisti.
https://www.sciencemag.org/news/2021/05/further-evidence-offered-claim-…
Pelastetaan Lapset -adressin linkkiä ei voi laittaa tähän suoraan, mutta löytyy Adressit com:sta.
Kokeellinen mRNA-rokote heikentää vastustuskykyä luonnonviruksia kohtaan. Tämän ovat todenneet useat lääkärit Suomessa ja maailmalla, Suomessa mm. Pelastetaan Lapset -vetoomuksen laatijat ja jopa THL:n Nohynek (vaikka hän silti tuputtaa rokotetta ja esittää koronan sairastaneille hihamerkkiä!). Kun tulee seuraava vitsaus, oli se sitten koronavariantti tai jokin muu, rokotetut kestävät sen huonommin.
Siksikin tuo lääkäreiden Pelastetaan Lapset -vetoomus ja kansalaisadressi on niin tärkeä:
EVVK korona. Rokotteet otettu ja maskit heitetty roskikseen. Turvaväleistä en jaksa enää välittää. Jos joku sairastuu niin ei ole minun vika.
Maskian en käytä, välttelen mieluummin.
Käsiä en pessyt ennenkään kuin kakkosen jälkeen ja ruokaa laittaessa muille kuin itselle.
Rokotevuoron saaminen järkevään aikaan on yllättävän hankalaa, siis silleen että edes sinne päon olisi jotain muutakin asiaa.
Eilen oli tarjolla aikoja vain tänään klo 19.50-20. No kaupan kuljetus tulee 17-20, joten en voi lähteä silloin. Työterveydessä oli kesäkuussa aikoja vain keskellä päivää, ei huvittanut lähteä keskustaan etsimään parkkipaikkaa.
Mies kyttäsi 2 viikkoa josko olisi omaan työterveyteensä päässyt rokotettavaksi samaan aikaan labrojen kanssa, niin ei onnistunut. Parkkiongelma sielläkin.
Jos tää todellakin menee näin että terveydenhuolto sanelee minulle epäsopivia aikoja toiselle puolen kaupunkia vuorokauden varoitusajalla ja olettaa että se 12 viikon päähän annettu aika sopii ilman valitusoikeutta, niin pitäköön tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote suojaa perheen rokottamattomia lapsia koronatartunnalta.
Hyvä syy ottaa rokote, vaikka turvavälijutut yms. täytyykin pitää ennallaan.
No ei suojaa.
Juurihan tutkijat sen todenneet. Kannattaa seurata tutkimusta eikä tuijottaa videoklippejä.
Rokotetut vanhemmat eivät levitä koronavirusta edes tartunnan saadessaan yhtä paljon kuin rokottamattomat. Rokottamaton vanhempi saattaa tartuttaa lapsensa, rokotettu ei.
Mikäs se oli se tartuntojen määrä perheen sisällä. Eikös se ollut erittäin alhainen. Katsotaan jos löydän sen lukeman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote suojaa perheen rokottamattomia lapsia koronatartunnalta.
Hyvä syy ottaa rokote, vaikka turvavälijutut yms. täytyykin pitää ennallaan.
no ei suojaa, mutta todennäköisyys, että korona on lapselle vaarallinen on äärimmäisen pieni.
Kyllä suojaa. Et ehkä vain osaa seurata tutkimusta.
Minä en vanhempana halua kokeilla, miten jatkuvasti muuntuva virus vaikuttaa lapseeni. Kontrolloitu rokote on paljon turvallisempi.
Mitä tarkoittaa "kontrolloitu rokote"?
Hienosti pyörii rokote-, maski- ja käsidesivalmistajien mainoskampanjat verovaroin.
Maskia en ole pitänyt koko aikana. Käsidesin käyttö loppu vaaleihin kun olin vaalitoimitsijana ja sen jälkeen kädet rutikuivat. Rokotetta en ole ottanut enkä ota.
Luomuna mennään
Mikä on tämä pandemia kun sitä pitää mainostaa 24/7 kaikissa medioissa?
koronapiikki on testaamatonta geenitekniikkaa kirjoitti:
Terveystaloustieteen tohtori, terveydenhoitaja Kirsi Kautiainen on työskennellyt vuosia mm. THL:ssä. Hän on yksi lääkäreiden perustaman Pelastetaan lapset -vetoomuksen allekirjoittajista. Hän kyselee allaolevassa videossa koronapiikin (jota hän ei kutsu rokotteeksi) turvallisuudesta ja mm. miksi sitä halutaan kokeilla myös lapsiin, jotka eivät itse tarvitse rokotetta:
Kuka kantaa k-piikeistä vastuun, miten paljon niitä on tutkittu ja miksi suositellaan kaikille?
"Nämä rokotteet, piikit ovat nyt käytössä hätämyyntiluvalla, vajavaisella tutkimusnäytöllä, eli MITÄÄN TIETOA NÄIDEN PIIKKIEN PITKÄAIKAISVAIKUTUKSISTA EI OLE. Ja lyhyen aikavälin näyttö viittaa siihen että näistä piikeistä on paljon enemmän haittaa kuin mistään muusta aikaisemmasta rokotteesta. "
Joo,olen samaa mieltä,mutta...Koska koronasta tiedetään vielä vähän niin voiko olla varma että sairastettu tauti ei aiheuta elimistössä muutoksia jotka voivat ilmeta myöhemmin?
Käsihygienia minulla oli jo ennen koronaa hyvä ja käytän maskia kaupassa. Piikkiä en ota ja mitä enemmän sitä tuputetaan niin sitä varmempi olen päätöksestäni.
Thl:n mainos on kevyttä kauraa verrattuna tähän by
Washington State Department of Health:
Vierailija kirjoitti:
Thl:n mainos on kevyttä kauraa verrattuna tähän by
Washington State Department of Health:
Huomasitteko pakolliset perhoiset?
Mites se sun koronarokotteesi, ap? Toisessa ketjussa jo kyseltiin onko otettu. Taitaakin olla ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mites se sun koronarokotteesi, ap? Toisessa ketjussa jo kyseltiin onko otettu. Taitaakin olla ettei ole.
:D
Olen pitänyt koko hysterian aikana suomaalaisille tyypillistä 5metrin turpaväliä, en ota myrkkypiikkiä, en käytä käsidesiä enkä käytä kuonokoppaa joten huutista orjalampaille :-D :-D :-D
Puhutaan passiivissa ja tuijotetaan tyhjin, mutta pelokkain silmin maskin reunan yli.
Kausivaihtelu vähentää kaikkia virustartuntoja, kesän matalat koronaluvut laitetaan rokotteen ansioksi.
Koronarokote on kliinisessä testausvaiheessa vielä vuoteen 2023, se on lääketurvallisuustutkimusten vaihe johon ei yleensä värvätä koko maailman väestöä.
Hear hear
Ja uskokaa nyt jo huviksenne että ne jotka eivät ole ottamassa tuota piikkiä, eivät sitä ota vaan lähinnä oksentavat tuolle mainonnalle. Aivopesu ei tehoa !