Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se on tunnustettava, erilaisia olemme me, jotka emme hanki kuin yhden lapsen

Vierailija
08.06.2021 |

Olin varma, että lastenhoito on kaikista rankkaa ja kukaan lähipiiristäni, joiden oletin olevan hyvin paljon samanlaisia kuin itsekin, eivät hankkisi kuin yhden lapsen tämän huomatessaan. Nyt kuitenkin lähes kaikki lähipiiristäni on hankkinut vähintään kaksi lasta ja itse olen edelleen yksilapsinen ja sellaiseksi jään. Tunnustettava se on, että erikoinen olinkin minä, eivätkä muut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on sisko, olisi muuten ollut todella tylsä lapsuus. Tosin nykyään lapsillahan on älypuhelimet viihdyttämässä jo taaperona.

Vierailija
2/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ajaa yhteen lapseen. Ja lapsesta tulee samanlainen itsekeskeinen kuin vanhemmistaan. Hävettää yksilapsisten puolesta. Onneksi itsellä on neljä ihanaa palleroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys ajaa yhteen lapseen. Ja lapsesta tulee samanlainen itsekeskeinen kuin vanhemmistaan. Hävettää yksilapsisten puolesta. Onneksi itsellä on neljä ihanaa palleroista.

Naurettava kommentti. Kadut lapsiasi.

Vierailija
4/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap:n äidinkieli?

Vierailija
5/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihanaa olla ainoa lapsi kun sain huomiota enemmän kuin ne lapset joilla oli paljon sisaria, enkä siis sano ettei heitäkin rakastettu ja hoidettu hyvin mutta en itse kaivannut niinkään sisaruksia. hyvin harvoin mietin että olisko isoveli kiva mutta on tyytyväinen ja kaverit korvasi sisaret lapsuudessa.

Eli ei mitään pahaa että on vain yksi lapsi eikä mitään pahaa jos on useampi.<3

Vierailija
6/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö kävi vanhemmillesi?

Vierailija
7/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö kävi vanhemmillesi?

Sinuahan "hävettää yksilapsisten puolesta". Normaali ihminen ei kirjoita noin muista ihmisistä. Ainoat lapset ovat onnellisia.

Vierailija
8/8 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäisin vielä että vaikka olin AINOA lapsi niin äiti opetti kyllä erittäin hyvin arvostamaan toisia sekä koulussa että vapaa-ajalla enkä tod ole millään tasolla itsekäs!! Se riippuu kasvatuksesta, jos opettaa lapselle käytöstavat niin on kyllä ihan sama onko sisaruksia. Meillä kävi paljon serkkuja yms joiden kanssa jaettiin tasapuolisesti kaikki ja äiti opetti jo pienenä antamaan omastaan. 

Tosi törkeää haukkua ihmisiä jotka jäävät yhteen lapseen.... 

Oliko serkkuni äiti itsekäs kun teki vain yhden lapsen koska mies kuoli yllättäen eikä mennyt uusiin naimisiin... Serkkuni on itsekäs vai? Ei ole vaan tekee hyväntekeväisyys työtä.

Ai niin ja kaikki ei saa lapsia enempää vaikka haluisi.