Mies kehui eksän silmiä - omiani ei
Siinäpä se. Ärsyttää tosi paljon. Mies ei ole koskaan kehunut mun silmiä. Mikä outoa koska aiemmin olen saanut paljonkin huomiota juuri kauniista silmistä. Nyt kävi ilmi, että hän piti eksänsä silmiä kauniina. Sanoi samaan syssyyn että ei ole koskaan edes huomannut mun silmiä. Muuten pitää kauniina.
En tiedä, harmittaa kuulla tästä. Eikö rakastunut ihminen näe toisen kauniina? Jos rakas katsoo rakkaudella.
Kommentit (12)
Olisitko siis halunnut että mies valehtelisin sinulle?
Vaaditko kehuja vaikka sinussa ei ole selvästikään kehuttavaa?
Kokeile kehua eksän pippeliä. kerro että se oli kaunis. Tule sitten raportoimaan miten mies reagoi.
Tuollaiset exän silmien perään haikailijat vois painua sinne exänsä luo kuolaamaan.
Eikö se juttu olekaan sitten loppuun saakka taputeltu, jos se entinen pyörii ajatuksissa milloin missäkin kohdassa?
Laastarina ei kannata olla. Laastari lentää roskikseen sillä sekunnilla, kun löytyykin taas joku kolmas. laastari on pelkkä laastari, eikä siitä jutusta kehity ikinä enempää. Kokemusta on, kunpa ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset exän silmien perään haikailijat vois painua sinne exänsä luo kuolaamaan.
Eikö se juttu olekaan sitten loppuun saakka taputeltu, jos se entinen pyörii ajatuksissa milloin missäkin kohdassa?
Laastarina ei kannata olla. Laastari lentää roskikseen sillä sekunnilla, kun löytyykin taas joku kolmas. laastari on pelkkä laastari, eikä siitä jutusta kehity ikinä enempää. Kokemusta on, kunpa ei olisi.
Chill, femcel.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut raahavat sen eksän hautaansa asti. Ties vaikka tulisivat haudan takaakin kummittelemaan ja kostamaan, että joku kehtasi heidät jättää :D
Ehkä enemmän ihmettelen miten voi olla että oman rakkaan silmät ei ole kauniit.
ap
Todennäköisesti aina eksässä on jokin piirre ollut katsojan silmään kauniimpi, joten turha siitä on loukkaantua.
On kyllä varmasti valtavan raskas elää ihmisen kanssa jonka kanssa saa kaikkea sanomaansa vahtia.
Tässä asiassa ymmärrän kyllä miesten turhautumista todella hyvin.
Kamalaa kun tietyt aiheet on täysin tabuja. Pitää muistaa mitä saa sanoa ja mitä ei.
Ja kun tentataan olenko minä rumempi ja olenko huonompi sängyssä ja mitä tykkäät tuostä ja tuosta (näytellään kuvia) ja sitten ulvotaan jos mies erehtyy sanomaan että ihan nätti tai jopankaunis. Jos sanoo ihan ok, aletaan inttää millä lailla ok, onko parempi kuin minä ja niin edespäin loputtomiin-
Olen itse tätä vierestä seurannut ja sääliksi käy miesparkaa.
Kyllä pitäisi aikuisen naisen tajuta että maailmasta löytyy paljon kauniita ja upeitakin naisia. Sitä ei voi muuttaa. Jos mies on vapaehtoisesti kanssasi kai se tarkoittaa että sinä olet se jonka kanssa hän haluaakin olla? Vai epäiletkö aina että se on kanssani paremman puutteessa. Heirlähtisi jos jne.
Itsetunnon kohotus olisi kyllä niin valtavan monelle tarpeen.
Kaikkien silmät ei ole mitenkään erityisiä. Eikö eksässä voi olla mitään hyvää puolta? Se on kuitenkin eksä, kun taas jostain syystä mies roikkuu vielä sinussa.
Kasva aikuiseksi