Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö joltain Samsung S20 Note ultra ja samsung buds + kuulokkeet?

Vierailija
08.06.2021 |

Jos, niin osaatteko neuvoa miten tai mistä löydän ohjeen miten ne yhdistetään? Mulla siis oli kyseiset kuulokkeet myynnissä. Uudet sellaiset. En ole perehtynyt niihin paremmin kun en niitä tarvinnut. Myin ne ja nyt ostaja ei osaa niitä yhdistää. Mies tyhmänä meni lupaamaan, että ne voi palauttaa jos eivät keskenään toimi. Selvisi kuitenkin että niiden pitäisi toimia yhdessä mutta tämä urpo ostaja ei nyt vaan osaa. Itse kerroin etukäteen etten niistä enempiä tiedä. Nyt kyselee mitä tehdään. Jos voisin vinkata jonkun vinkin millä sen saa tehtyä niin ei tarvitsis perua kauppoja. Eikö ne jossain liikkeessä vois vaikka auttaa? Kehtaanko ehdottaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ensin varmista että bluetooth on päällä, ja sen jälkeen lataa puhelimeen Galaxy Wearable appi jonka kautta kuulokkeet yhdistyy. Gakaxy Wearable apin voi ladata Google Play Storesta tai Apple App Storesta.

Avaa Buds+ kuuloke "rasia", puhelimen pitäisi tunnistaa kuulokkeet ja rasia. Laita kuulokkeet korviin niin Galaxy Wearable apin pitäisi aueta automaattisesti.

Kannattaa kokeilla myös puhelimen käynnistämistä uudelleen jos ei toimi.

Vierailija
2/4 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelin ei tunnista rasiaa eikä kuulokkeita niin sitten on rasian ja kuulokkeiden akut tyhjät, rasiassa pitäisi olla valo mikä näyttää akun tehon (vihreä, punainen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vielä video kyseisistä kuulokkeista jos ne ei yhdisty:

Vierailija
4/4 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei suuret kiitokset teille!!! Laitan nämä tiedot ostajalle. Josko näillä pääsisi eteenpäin. Mielestäni hieman outo tilanne. Jos itse olisin tuo ostaja, niin kyllä selvittäisin asian etukäteen ennenkuin lähden tekemään kauppoja.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme