Leijun taivaissa - rakkaus vain kasvaa ja syvenee
Vuosi sitten luulin, ettei ihastuneempi voi olla. Kaikki uusi oli jännää ja osaltaan pelottavaa kun ei tiennyt jäädäänkö yhdessä matkaa kulkemaan.. minne aika vie.
Ja herranpieksut. En olisi ikinä uskonut, että rakkaus voi oikeesti ajan kanssa vaan kasvaa. Omat tuntemukset leijailee ihan jossain pilvissä, samoin toisella. Arvostus ja kunnioitus toista kohtaan on mieletön. Yhteiset päämäärät ja tavoitteet alkaa hitsautua yhteen. Ajatus toisesta lähellä tekee jotain hyvin kummaa koko ihmiselle. Tätätkö oikea rakkaus on? Hyvä jos edes sanoja löytää tälle kaikelle.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Noin oli mullakin ja rytinällä tulin alas. Alkoi ilmenemään aivan järkkyjä piirteitä toisessa ja suhteessamme ajan myötä.
Ok. Mulla ei. Alkoi löytyä syvempiä ja hienompia asioita, mistä en ole osannut edes kuvitella.
❤️ Tähän mahtuu montaa. Meillä arvomaailmat kohtaa ja arki haasteineen on yhteinen ja kantavana rakkaus.
About kaksi vuotta se taitaa kestää. Kuulin yhdessä podcastissa, että ihminen itse asiassa kuolisi, jos hän olisi rakastuneessa tilassa jatkuvasti.
Kyllä, se kasvaa ja syvenee. Takana 16 yhteistä vuotta, paranee vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä kolhuja joka suhteeseen tulee ja siinä sitä koetellaan. Jos niistä vaikeuksista yli pääsee yhdessä niin voi jo huokaista. Tuossa rakkaudenhuumassa kaikki on vielä helppoa ja ihmeellistä.
No eipä niinkään välttämättä aina. Vaikka kuumana käytiin toisiimme niin ongelmia kyllä riitti ihan alusta asti eikä homma tuntunut yhtään helpolta. Eipä se kyllä sitten läheskään vuotta kestänytkään.
Onnea. Kuulut harvoihin, joilla on oikeasti loksahtanut.
Vierailija kirjoitti:
About kaksi vuotta se taitaa kestää. Kuulin yhdessä podcastissa, että ihminen itse asiassa kuolisi, jos hän olisi rakastuneessa tilassa jatkuvasti.
No mitä ihmeen höpöhöpöä. Olen valtaosan elämästäni ollut sinkku ja ihan rakastumattomassa tilassa ja elänyt nelikymppiseksi.
Tuskin aloittajalla on koko aikaa ollut ihan hattaraa. Kyllä vuoden aikanakin on päiviä jolloin ei huvita ja ollaan asioista eri mieltä. Toiset juttelee asiat läpi ja löytää taas tien siihen huumaan. Se että kestääkö se tulevaisuudessakin ja löydetäänkö vaikeiden aikojen keskellä tie takaisin.. se selviää ajan kanssa. Onnea heille! 😍