Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette teinistä, jonka keskiarvo on yli 9,5?

lol123
07.06.2021 |

Koulu

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastuullinen

Vierailija
2/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu. Hyvät geenit ja perimä. Ahkera.

Vierailija
4/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttaa, että on älykkäitä teinejä, ehkä tällä maalla on tulevaisuus.

Vierailija
5/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 6 vuotta ja menet töihin, alkupalkkasi lakimiehenä on vähän yli 4400 e/kk.

Vierailija
6/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistähän aineista tuo ei saanutkaan kymppiä?"

Minulla on kaksi tasan kympin keskiarvon ylioppilasta suvussa. Heitä yhdistää muun muassa se, että he olivat joissakin ei-lukuaineissa ihan keskiarvoa, mutta päättötodistukseen opettajat antoivat kympit.

Vierailija
7/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa hommansa ja on fiksu.

Pojallani oli päättötodistuksen ka tasan 10, siis lukuaineiden, kaikkien aineiden 9,8.

Vierailija
8/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi! ❤️❤️❤️

Pääsee jokaiseen pääsykokeettomaan lukioon tässä maassa.

Vierailija
9/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias ja kiinnostunut monesta asiasta. Oppiminen helppoa.

Vierailija
10/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistähän aineista tuo ei saanutkaan kymppiä?"

Minulla on kaksi tasan kympin keskiarvon ylioppilasta suvussa. Heitä yhdistää muun muassa se, että he olivat joissakin ei-lukuaineissa ihan keskiarvoa, mutta päättötodistukseen opettajat antoivat kympit.

Vaatii kyllä paljon, että on paitsi lukuaineissa, myös kuvaamataidossa, musiikissa ja liikunnassa lahjakas. Itsellä sakkasi kuvis ja musiikki, 9,55 oli ysiluokan todistus.

Vierailija
11/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat poikkeuksetta todella erityisiä nuoria. He ovat selvästi keskitasoa älykkäämpiä. He ovat nöyriä hyvällä tavalla, eli he eivät koskaan usko tietävänsä kaikkea eivätkä pidä ysejä ja kymppejä itsestäänselvyytenä, joka heille lankeaa. He ottavat aina mielellään palautetta vastaan ja pyytävät sitä. He haluavat kehittyä. Heillä ei ole koskaan vanhempia, jotka valittavat opettajille huonosta opetuksesta tai vääristä arvosanoista. Heillä on yleensä aito kiinnostus tietoon ja itsensä kehittämiseen.

T. Yläkoulun ope

Vierailija
12/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat poikkeuksetta todella erityisiä nuoria. He ovat selvästi keskitasoa älykkäämpiä. He ovat nöyriä hyvällä tavalla, eli he eivät koskaan usko tietävänsä kaikkea eivätkä pidä ysejä ja kymppejä itsestäänselvyytenä, joka heille lankeaa. He ottavat aina mielellään palautetta vastaan ja pyytävät sitä. He haluavat kehittyä. Heillä ei ole koskaan vanhempia, jotka valittavat opettajille huonosta opetuksesta tai vääristä arvosanoista. Heillä on yleensä aito kiinnostus tietoon ja itsensä kehittämiseen.

T. Yläkoulun ope

Ei kukaan opettaja kirjoita näin. Varmaan aloittaja itse.

Luulin, että lukion päättötodistus mutta olikin yläkoulu. Helppo.

Vierailija
13/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi! ❤️❤️❤️

Pääsee jokaiseen pääsykokeettomaan lukioon tässä maassa.

Aikooko mennä jokaiseen?

Vierailija
14/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy vielä hyvät sosiaaliset taidot niin pääsee pitkälle.

Vierailija
15/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähnyt paljon vaivaa

Vierailija
16/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että on fiksu, tykkää opiskella, ottaa luultavasti vastuun tekemisistään.

Mutta voi myös olla älykäs vetelehtijä. Ei ikinä tiedä ihmisistä pelkästään todistuksen perusteella.

Vierailija
17/42 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Yläkoulun ope

Ei kukaan opettaja kirjoita näin. Varmaan aloittaja itse.

Luulin, että lukion päättötodistus mutta olikin yläkoulu. Helppo.

Millä perusteella opettaja ei kirjoita noin?

On kyllä hämmentävää, että täällä pidetään jatkuvasti minua trollina. Kukaan opettaja ei voisi ikinä sitä ja tätä. Paitsi minä ja monet kollegani.

Onko muuten tullut mieleen, että kaikki opettajat eivät ensinnäkään ole samanlaisia keskenään? Toisekseen olemme ihan vaan ihmisiä, emme jokin oma lajimme.

T. Yläkoulun ope

Vierailija
18/42 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun molemmat nuoreni ovat tällaisia ja koulunsa(Sykin) kautta tunnen samanlaisia muitakin.

Kiitos ihana koulu❤️Nuorimmainenkin kirjoitti sieltä juuri hyvin arvosanoin.

Vierailija
19/42 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu tyyppi kun ymmärtää mitä tarvitaan siihen ettei päädy pieni- tai keskituloiseksi. Osaa hyödyntää yhteiskunnan varoista kustannetun koulutuksen. Jotkut jonottaa ilmaisia muoviämpäreitä ja jotkut ottavat kaiken irti ilmaisesta koulutuksesta. Näiden jälkimmäisten ei tarvitse kuluttaa aikaa siellä ämpärijonossa.

Vierailija
20/42 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tuntuu nykyään olevan teinejä, joilla on yläkoulussa yli ysin - ysipuolen keskiarvo. Tai sitten oma näkökulmani on vääristynyt, kun omallanikin oli yli ysipuolen keskiarvo peruskoulusta päästessään. Lukiossa tuohon pitääkin jo tehdä vähän enemmän töitä.

En siis ajattele mitään erityistä kuin että varmasti tunnollinen teini, jaksaa hoitaa koulutyönsä kunnialla.