Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni ei kutsunut miestäni häihinsä

Vierailija
07.06.2021 |

Jätänkö menemättä vai kysynkö oletko tosissasi?

Häät ovat pienet, sulhasen puolelta tulee sukulaisia pariskuntina. Morsiamen, siis ystäväni puolelta tulee vain hänen aikuinen poikansa tyttöystävän kanssa ja minut on kutsuttu yksin.

Mieheni oletti heti, että myös hänet on kutsuttu, kun kerroin ystäväni häistä. En edes kehdannut sanoa hänelle totuutta. Minusta ystäväni käytös on todella moukkamaista! Surettaa ...

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä ja jätä menemättä.

Vierailija
2/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehdannut kutsua, koska ovat touhuilleet yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis

Vierailija
4/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

elättekö visionääri-maailmassa?

Vierailija
5/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ei kutsunut minua häihinsä vaikka oltiin kavereita ja naapureita.

Vierailija
6/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kunniana se, että olet häiden ainoa vieras, joka ei kuulu sukuun millään tavalla.

Onko ystäväsi ollut tekemisissä miehesi kanssa? Jos ei ole, ei ole ihme, ettei miestäsi ole kutsuttu. Sukujuhlathan nuo ovat.

Vierailija
7/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menis

Ettekö oikeasti ole kykeneviä tekemään yhtään mitään ilman puolisoanne? Naurettavaa.

Vierailija
8/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi mulle, mutta sukupuolet toisinpäit.

Oli tosin meidän "äijäporukasta" kutsunut muiden puolisot, mutta minun kohdalla kysyttyäni, että anteeks mitä helvettiä.

Niin vastasi kylmästi " ei kiinnosta maksaa 150 euroa siitä, että tutustun johonki rändömi muijaan".

Välit meni, vaikka tunnettu +10 vuotta, ja se "rändömi muija " oli ja on yhä 2 lapseni äiti...

Vierailija
9/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt hiukan outo tilanne, jos kuitenkin joitakin on kutsuttu pariskuntana ja sitten teitä ei. Sen ymmärtää että häät on pienet ja jos halutaan ihan vain vaikka yksi lähin ystävä molemmilta ikään kuin todistajiksi niin joo, sellainen menisi läpi tottakai. Mutta tuo on outoa että kuitenkin tosiaan on joitain muita pareja kutsuttu, mutta sinä menisit yksin. 

Vierailija
10/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai aikuinen ihminen voi mennä oman ystävänsä häihin ilman pakollista avecia, joka ei ole hääparille ehkä edes kovin läheinen tai tärkeä ihminen? Juhlijoista on ehkä jopa jouduttu karsimaan, joten miehesi ei ole A-ryhmää tässä mielessä.

Vierailija
11/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Vierailija
13/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän outoa. Kysy, että miksi.

Vierailija
14/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa itse valita omat juhlavieraansa - olivat nämä sitten kutsuttu avecilla tai ilman.

Ei kannata hylätä ystävää/pilata ystävyyttä tuollaisen takia. Miehiä tulee ja menee, mutta oikeat ystävät ovat kultaakin kalliimpia! :)

Vierailija
15/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää on että häät ovat pienet ja vieraita rajataan, mutta eihän nyt noin voi tehdä että kutsutaan kourallinen joista sitten osa saa tuoda avecin ja joku ei. 

Vierailija
16/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi enkä muistaisi lahjalla, pitäköön kemunsa. Laittaisin viestin, että meillä on hauskempaa tekemistä, sori nyt.

Vierailija
17/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi edes ikinä tavannut morsianta

Vierailija
18/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä asiaa. Voihan olla vaan unohtanut mainita avecin.

Vierailija
19/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kävi mulle, mutta sukupuolet toisinpäit.

Oli tosin meidän "äijäporukasta" kutsunut muiden puolisot, mutta minun kohdalla kysyttyäni, että anteeks mitä helvettiä.

Niin vastasi kylmästi " ei kiinnosta maksaa 150 euroa siitä, että tutustun johonki rändömi muijaan".

Välit meni, vaikka tunnettu +10 vuotta, ja se "rändömi muija " oli ja on yhä 2 lapseni äiti...

Camoon nyt hei, mistä näistä kukaan tietää etukäteen, että kuka jää hetken randomiksi ja kuka on mukana vielä vuosienkin päästä... Se nyt vain on niin, että juhlakalu itse päättää vieraansa sen hetken tuntuman perusteella, koska siihen jokaisella on oikeus - tuollaisissa pienen piirin intiimeissä juhlallisuuksissa etenkin on tärkeää, että kaikki ovat tuttuja.

Vierailija
20/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut pitkään miehesi kanssa? Onko ystäväsi tavannut miestäsi?