Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni ei kutsunut miestäni häihinsä

Vierailija
07.06.2021 |

Jätänkö menemättä vai kysynkö oletko tosissasi?

Häät ovat pienet, sulhasen puolelta tulee sukulaisia pariskuntina. Morsiamen, siis ystäväni puolelta tulee vain hänen aikuinen poikansa tyttöystävän kanssa ja minut on kutsuttu yksin.

Mieheni oletti heti, että myös hänet on kutsuttu, kun kerroin ystäväni häistä. En edes kehdannut sanoa hänelle totuutta. Minusta ystäväni käytös on todella moukkamaista! Surettaa ...

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo pojan tyttöystävä on kutsuttu, jos ap:n miestäkään ei? Jos ap kerta on niin läheinen että lasketaan suvuksi, niin eikö mies olisi kuulunut mukaan siinä missä pojan tyttöystäväkin?

Vierailija
22/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtuuko sun miehet tiuhaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa itse valita omat juhlavieraansa - olivat nämä sitten kutsuttu avecilla tai ilman.

Ei kannata hylätä ystävää/pilata ystävyyttä tuollaisen takia. Miehiä tulee ja menee, mutta oikeat ystävät ovat kultaakin kalliimpia! :)

Ai tuommoisia ystäviäkö sinulla on?

Minä vastaavassa tilanteessa en edes ilmoittanut etten tule. Morsio kyseli kaksi päivää ennen häitä mieheni avoautoa hääautoksi, että voisinko minä tulla sillä häihin (autossa on siis laskettava katto, se on meidän kesäauto). Sanoin vain, etten ole tulossa, alkoi helvetinmoinen huuto, että minulle on se ja tämä homma, tottakai tulet. Sanoin, että lähdetään Naantaliin viikonlopuksi kaveriporukan kanssa.

Oli sisarelleni haukkunut häissä minut, systeri oli sanonut, ettei Noorakaan sinua kovin lämmöllä ajattele, ainoa pariton olisin häissä ollut.

Juu, eipä olla välilöissä.

Vierailija
24/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävää on että häät ovat pienet ja vieraita rajataan, mutta eihän nyt noin voi tehdä että kutsutaan kourallinen joista sitten osa saa tuoda avecin ja joku ei. 

Hyvin voi, jos sattuu muiden avecien kanssa olemaan läheinen mutta yhtä ei ole tyyliin ikinä tavannutkaan.

Vierailija
25/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet hyvin läheinen ystävä kuitenkin..? Erikoista toimintaa.

Vierailija
26/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävää on että häät ovat pienet ja vieraita rajataan, mutta eihän nyt noin voi tehdä että kutsutaan kourallinen joista sitten osa saa tuoda avecin ja joku ei. 

Hyvin voi, jos sattuu muiden avecien kanssa olemaan läheinen mutta yhtä ei ole tyyliin ikinä tavannutkaan.

Moukkamaista ja outoa silti, että jää nyt tuosta yhdestä läheisen ystävän aviomiehestä sitten kiinni. Olisi kutsunut vaan. 

Vierailija
27/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarajoitusten takia pitää tehdä myös kipeitä päätöksiä ja rajata kutsuttavia.

Vierailija
28/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo pojan tyttöystävä on kutsuttu, jos ap:n miestäkään ei? Jos ap kerta on niin läheinen että lasketaan suvuksi, niin eikö mies olisi kuulunut mukaan siinä missä pojan tyttöystäväkin?

Tämä.

Vierailija
29/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarajoitusten takia pitää tehdä myös kipeitä päätöksiä ja rajata kutsuttavia.

Ehkä olisi sitten pysytty vaan pelkissä sukulaisissa, jos se tosiaan on vaan yhdestä kiinni.

Vierailija
30/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt hiukan outo tilanne, jos kuitenkin joitakin on kutsuttu pariskuntana ja sitten teitä ei. Sen ymmärtää että häät on pienet ja jos halutaan ihan vain vaikka yksi lähin ystävä molemmilta ikään kuin todistajiksi niin joo, sellainen menisi läpi tottakai. Mutta tuo on outoa että kuitenkin tosiaan on joitain muita pareja kutsuttu, mutta sinä menisit yksin. 

Mielestäni jokaista vierasta ei tarvitse kutsua "parillisena". Jos on naimisissa tai kihloissa, silloin voi ollakin perusteltua kutsua kumpikin osapuoli eikä vain toista, mutta tämäkin on aika tapauskohtausta. Eivät pariskunnat ole kuitenkaan mikään yksikkö, vaikka ovatkin sitoutuneita toisiinsa! Ei lapsen kummiksikaan ole pakko valita pariskuntaa, vaan kunnian voi ihan hyvin antaa vain sille toiselle osapuolelle.

Vierailija
31/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä on provo. Niin kuin kaikki muutkin aloitukset, jotka päättyvät sanaan "surettaa.../itkettää :(" tms.

Vierailija
32/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa kymmenen vuotta naimisissa. Ystäväni on minulle läheinen ja hän tuntee hyvin myös mieheni. Ystäväni hevonen oli hoidossa meidän tallilla. Myös sulhanen ja mieheni tuntevat toisensa ja meillä kaikilla on ollut tähän asti hyvät välit.

Taidanpa ottaa ystävääni etäisyyttä. Olen ollut suhteessamme enemmän antavana osapuolena, nyt riitti.

Vierailija
33/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa kymmenen vuotta naimisissa. Ystäväni on minulle läheinen ja hän tuntee hyvin myös mieheni. Ystäväni hevonen oli hoidossa meidän tallilla. Myös sulhanen ja mieheni tuntevat toisensa ja meillä kaikilla on ollut tähän asti hyvät välit.

Taidanpa ottaa ystävääni etäisyyttä. Olen ollut suhteessamme enemmän antavana osapuolena, nyt riitti.

Jos tämä oli ap ja näin on tosiaan asia niin joo, ehdottomasti etäisyyyttä. Omituinen ratkaisu jättää ap:n mies pois. Ilman tätäkin tietoa tuntui oudolta.

Vierailija
34/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on APn taustatarina.. Niin tee niinkuin se yks rouva tässä kertoi. Älä edes ilmoita ettet ole tulossa häihin.

Vierailija
35/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse miehenä keksi mitään turhempaa ajanvietettä, kuin tuntemattomien ihmisten hääjuhlat.

Miksi aloittaja kuvittelee, että miestä kiinnostaisi Yenniinan ja Yarkon häät se ahdistava puku päällä ja kravatti kaulassa? 

Vierailija
36/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa itse valita omat juhlavieraansa - olivat nämä sitten kutsuttu avecilla tai ilman.

Ei kannata hylätä ystävää/pilata ystävyyttä tuollaisen takia. Miehiä tulee ja menee, mutta oikeat ystävät ovat kultaakin kalliimpia! :)

Ai tuommoisia ystäviäkö sinulla on?

Minä vastaavassa tilanteessa en edes ilmoittanut etten tule. Morsio kyseli kaksi päivää ennen häitä mieheni avoautoa hääautoksi, että voisinko minä tulla sillä häihin (autossa on siis laskettava katto, se on meidän kesäauto). Sanoin vain, etten ole tulossa, alkoi helvetinmoinen huuto, että minulle on se ja tämä homma, tottakai tulet. Sanoin, että lähdetään Naantaliin viikonlopuksi kaveriporukan kanssa.

Oli sisarelleni haukkunut häissä minut, systeri oli sanonut, ettei Noorakaan sinua kovin lämmöllä ajattele, ainoa pariton olisin häissä ollut.

Juu, eipä olla välilöissä.

Ainakin itselläni vuosikymmeniä kestäneet ystävyyssuhteet menevät heittämällä kenen tahansa miehen ylitse, jopa pitkäaikaisen miesystäväni. Toki, jos kyseessä on tuuliviiri kaveri, niin silloin asia on lähtökohtaisesti eri.

Vierailija
37/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse miehenä keksi mitään turhempaa ajanvietettä, kuin tuntemattomien ihmisten hääjuhlat.

Miksi aloittaja kuvittelee, että miestä kiinnostaisi Yenniinan ja Yarkon häät se ahdistava puku päällä ja kravatti kaulassa? 

So what...? Missasit pointin aloituksesta. 

Vierailija
38/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän pointin?

Itse miehenä satun olemaan sitä mieltä, että jäisin todellakin itse mieluummin kotiin, kuin osallistuisin kenen tahansa hääjuhliin. Niissä ei ole mitään ihanaa eikä ihmeellistä, ja ne ovat oikeasti ihan järkyttävää tuubaa. 

Vierailija
39/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi tehdä? Juhlien järjestäjän päätös.

Vierailija
40/62 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän pointin?

Itse miehenä satun olemaan sitä mieltä, että jäisin todellakin itse mieluummin kotiin, kuin osallistuisin kenen tahansa hääjuhliin. Niissä ei ole mitään ihanaa eikä ihmeellistä, ja ne ovat oikeasti ihan järkyttävää tuubaa. 

Amen!