Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajuaisti muuttunut

Vierailija
07.06.2021 |

Haistan ihan ihmeellisiä asioita ja liian hyvin. Esim. Tyhjä kahvikuppi (missä on tippa kahvia kuivuneena pohjalle) haisee kahden metrin päähän ihan pissalle, vaatteissa on outo kaakaomainen haju jne.

Mikähän mua vaivaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Vierailija
2/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

korona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä säikähdä, mutta hajuaistin muuttuminen viittaa koronaan.  Oletko käynyt testeissä?

Vierailija
4/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

korona

Eikö sen pitänyt heikentää sitä.

Mutta ehkä aloittaja on aloittanut muuntautumisprosessin koiraksi. Hajuaisti paranee. Puriko sinua koira? Sinusta tulee pian koira...

Vierailija
5/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana?

Ei mahdollista.

Ap

Vierailija
6/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä säikähdä, mutta hajuaistin muuttuminen viittaa koronaan.  Oletko käynyt testeissä?

En ole käynyt, kun ei ole ollut mitään koronaan viittaavia oireita, tuskin tällaisen perusteella edes saa testiaikaa. Ja eikö sen pitänyt vaikuttaa niin, että hajuaisti katoaa?

Ap

Vierailija
7/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuaistin muuttuminen tai heikkeneminen on neurologinen oire, jos ei ole hengitystieinfektiota. Se voi viitata koronaan mutta on myös usein dementiaa aiheuttavien sairauksien kuten Alzheimerin ensimmäisiä oireita. Myös Parkinsonin tautiin liittyy usein hajuaistin heikkeneminen.

Vierailija
8/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut sairaana viime aikoina? Minulla muuttui kerran flunssan seurauksena hajuaisti pariksi vuodeksi. Tämä ei ole mikään oma diagnoosi vaan minua testattiin useamman kerran sairaalassa ja kuvattiin aivokasvaimen poissulkemiseksi. Kuulemma yleensä syytä ei löydy (ellei sitten ole aivokasvain). 

Vierailija
9/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuaistin muuttuminen tai heikkeneminen on neurologinen oire, jos ei ole hengitystieinfektiota. Se voi viitata koronaan mutta on myös usein dementiaa aiheuttavien sairauksien kuten Alzheimerin ensimmäisiä oireita. Myös Parkinsonin tautiin liittyy usein hajuaistin heikkeneminen.

Tässäkin puhutaan vaan heikkenemisestä.

Vierailija
10/10 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut sairaana viime aikoina? Minulla muuttui kerran flunssan seurauksena hajuaisti pariksi vuodeksi. Tämä ei ole mikään oma diagnoosi vaan minua testattiin useamman kerran sairaalassa ja kuvattiin aivokasvaimen poissulkemiseksi. Kuulemma yleensä syytä ei löydy (ellei sitten ole aivokasvain). 

Flunssa ollut viimeks syyskuussa..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä