Apua! Kondomi jäi sisälle. Mitä tehdä?
Treffit ovat puolen tunnin päästä ravintola Palacessa mutta ainoa kondomini jäi asuntoon ja avaimet ovat kaverillani. Rahaa ei ole ostaa uuteen pakettiin koska toimeentulotukeni tulee vasta huomenna. Kaverille en voi soittaa koska prepaid-liittymästäni on saldo loppunut. Onko ehdotuksia vai ovatko treffini nyt piloilla?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Hauska :D
Otsikko johdatti harhaan.
Jep. Olin tulossa sanomaan että jälkiehkäisy ja mahdollisesti abortti sen jälkeen.
Huono. Miten ajattelit tarjota aterian Palacessa, jos sinulla ei ole rahaa? Entä miten kauan olette olleet yhdessä? Jos olette yhdyntävaiheessa, silloin voi aivan hyvin pyytää toista ostamaan kondomit. Vai oletko joku halpis Tinder-ihminen, joka menee heti sänkyyn?
Ala menstruoida niin et voi tullaraskaaksi ja siunattu veri suojaa sukupuolitaudeilta.
Paha paikka. Menisin treffeille sanoisin haluavani "tutustua" paremmin ennen kuin mitään kondomia tarvitaan. Voihan olla, että toinen osapuoli on varustautunut syvällisempään tutustumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Huono. Miten ajattelit tarjota aterian Palacessa, jos sinulla ei ole rahaa? Entä miten kauan olette olleet yhdessä? Jos olette yhdyntävaiheessa, silloin voi aivan hyvin pyytää toista ostamaan kondomit. Vai oletko joku halpis Tinder-ihminen, joka menee heti sänkyyn?
En minä tarjoa vaan nainen tarjoaa minulle. Ensimmäistä kertaa tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tarjoa vaan nainen tarjoaa minulle. Ensimmäistä kertaa tavataan.
Sitten tarjoaa varmaan kortsunkin tai kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaako ajattelit syödä?
Ei, vaan ajattelin pyytää treffikumppaniltani rahaa prepaid aikaan, jolla voin tilata paksua ja suonikasta mämmihunnulla ja syödä sitä maiskutellen kun treffikumppanini syö kuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaako ajattelit syödä?
Ei, vaan ajattelin pyytää treffikumppaniltani rahaa prepaid aikaan, jolla voin tilata paksua ja suonikasta mämmihunnulla ja syödä sitä maiskutellen kun treffikumppanini syö kuhaa.
Mikset ulosta kädellesi ja syö sitä? Tulee paljon edullisemmaksi ja tiedät varmasti mitä syöt.
Pyydä rahat parittelusta etukäteen, niin ei tarvitse tyhjin vastoin töitä tehdä.
Vetele poika paljaalla kuten isäsikin, perrrrkele..
Tolohon päälle en kummituppea venytä...
Pyydät naista ostamaan.