Uskotko sanontaan: sen saat, mistä luovut?
Kommentit (26)
Joka kerta kun olen luopunut mies haaveistani, on mies tullut elämääni. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Naisillahan tuota tapahtuu tuon tuosta. Miehenä olen huomannut, että ainakaan tuolla saralla ei tapahdu mitään ellei itse aktiivisesti toimi asian eteen.
Tarkoitetaanko tässä vapaaehtoista luopumista vai sitä, että menettää vasten tahtoaan?
Minulta on mennyt työ, koti, perhe, auto, kaverit ja terveys, enkä ole niistä saanut vielä mitään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
niin että kun pistää juopon pihalle niin seuraava on jo tulossa
Yäk
En halua "saat sen mistä luovut".
astral tv:ssä mainostetaan aina välillä että "saat sen mistä luovut"
Luopuminen tässä yhteydessä tarkoittaa sitä, ettei enää vimmatusti haikaile, etsi, kipuile jostakin asiasta mitä ei omista. Hyväksyy asian ja on ihan ok, vaikka sitä ei ole.
Uskon ja tiedän tämän olevan totta. Olen joutunut luopumaan lapsestani ( hän kuoli), osasta ystäviäni, terveydestä, rakkaudesta, luottamuksesta, onnellisuudesta.
Sain tilalle itseni. Tajusin, että minä olen ja se riittää. Kaikki ulkoinen on varissut pois, näen kaiken " taakse" ja osaan ottaa nautinnon kun se on ajankohtaista.
En arvota elämääni rahan, ystävien, materian tai ulkoapäin tulleiden auktoriteettien pohjalta.
Olen vapaa jatkamaan matkaa enkä pelkää enää.
Hyvää matkaa kaikille, muistakaa ettei tämä kuitenkaan ole niin vakavaa. Vaikuttakaa asioihin, joihin voitte vaikuttaa. Loput yrittäkää tehdä siedettäviksi, jos ei onnistu niin sitten ei voi kuin valittaa.
Miksi elämä niin toimisi, enpä jaksa uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Luopuminen tässä yhteydessä tarkoittaa sitä, ettei enää vimmatusti haikaile, etsi, kipuile jostakin asiasta mitä ei omista. Hyväksyy asian ja on ihan ok, vaikka sitä ei ole.
Eli jos nyt lakkaan vimmatusti haikailemasta ja etsimästä työtä tai rahaa, sitä alkaa tulla tarjolle ihan itsestään?
Nro 5
Ihan huuhaata.
Kyllä mun piti lukea pääsykokeisiin, jos oisi luopunut korkeakouluun hakemista tuskin olis paikka auennut?
Kaivannut avioliitossa pitkään kipeästi tunnetta että olen riittävä ja haluttu ja rakastettu. Koskaan en ole siitä halusta hellittänyt, kun erosin ja olen nyt uudessa suhteessa, saan todella kokea tätä rakkautta, luovuin paskasta aviomiestä, en saanut uutta paskaa tilalle.
Olen luonut menestyksekkään uran ahkeroimalla kovasti koska tykkään rahasta. Ei tällaista saa luopumalla vaan työskentelemällä.
En ole luopunut normaalipainon tavoittelusta, luokan kiitos. Minkä kokoinen olisinkaan jos en välillä kärvistelisi pysyäkseni kohtuu mitoissa.
Hellstenin ajatuksia en allekirjoita muussakaan.
En. Olen rationaalinen ihminen enkä näe yhtään mitään järjellistä selitystä, miksi noin tapahtuisi.
Sanotaan myös, että onnellisuus alkaa, kun kykenee sanomaan, että nyt riittää.
Olen luopunut etsimästä ja tavoittelemasta onnellisuutta. Ja huomannut, että onni on jo minulla tässä ja nyt hetkessä. En tarvitsekaan lottovoittoa tai muuta sen saavuttaakseni. Ainut mitä ihminen oikeasti tarvitsee onnellisuuteen on mielenrauha. Kun herkeää tavoittelemasta ja haikailemasta aina jotain mikä puuttuu, saa mielenrauhan palkkioksi. Ja näin siis myös onnen.
En usko huuhaakauppiaita.
Luovuin eräästä miehestä. En saanut häntä silti.
Koira kuoli, kukaan ei tuonut uutta.
En usko. Kaikki mistä olen luopunut, tai olen ollut pakotettu luopumaan, ovat hävinneet elämästäni lopullisesti.
Nyt me palstan miehet tietysti testaamme tämän huomenna kun luovumme TÄSTÄ vauvasta tänään.
Sit ollaan kaikki huomenna maagisesti raskaana.
No mitä olet saanut?