Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko sanontaan: sen saat, mistä luovut?

Vierailija
07.06.2021 |

Itse uskon.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä olet saanut?

Vierailija
2/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun olen luopunut mies haaveistani, on mies tullut elämääni. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynnnyrilllinen viinaa.

Vierailija
4/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisillahan tuota tapahtuu tuon tuosta. Miehenä olen huomannut, että ainakaan tuolla saralla ei tapahdu mitään ellei itse aktiivisesti toimi asian eteen.

Vierailija
5/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko tässä vapaaehtoista luopumista vai sitä, että menettää vasten tahtoaan?

Minulta on mennyt työ, koti, perhe, auto, kaverit ja terveys, enkä ole niistä saanut vielä mitään takaisin.

Vierailija
6/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin että kun pistää juopon pihalle niin seuraava on jo tulossa

Yäk

En halua "saat sen mistä luovut".

Vierailija
7/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

astral tv:ssä mainostetaan aina välillä että "saat sen mistä luovut"

Vierailija
8/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuminen tässä yhteydessä tarkoittaa sitä, ettei enää vimmatusti haikaile, etsi, kipuile jostakin asiasta mitä ei omista. Hyväksyy asian ja on ihan ok, vaikka sitä ei ole.

Vierailija
9/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja tiedän tämän olevan totta. Olen joutunut luopumaan lapsestani ( hän kuoli), osasta ystäviäni, terveydestä, rakkaudesta, luottamuksesta, onnellisuudesta.

Sain tilalle itseni. Tajusin, että minä olen ja se riittää. Kaikki ulkoinen on varissut pois, näen kaiken " taakse" ja osaan ottaa nautinnon kun se on ajankohtaista.

En arvota elämääni rahan, ystävien, materian tai ulkoapäin tulleiden auktoriteettien pohjalta.

Olen vapaa jatkamaan matkaa enkä pelkää enää.

Hyvää matkaa kaikille, muistakaa ettei tämä kuitenkaan ole niin vakavaa. Vaikuttakaa asioihin, joihin voitte vaikuttaa. Loput yrittäkää tehdä siedettäviksi, jos ei onnistu niin sitten ei voi kuin valittaa.

Vierailija
10/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämä niin toimisi, enpä jaksa uskoa.

Vierailija
11/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luopuminen tässä yhteydessä tarkoittaa sitä, ettei enää vimmatusti haikaile, etsi, kipuile jostakin asiasta mitä ei omista. Hyväksyy asian ja on ihan ok, vaikka sitä ei ole.

Eli jos nyt lakkaan vimmatusti haikailemasta ja etsimästä työtä tai rahaa, sitä alkaa tulla tarjolle ihan itsestään?

Nro 5

Vierailija
12/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huuhaata.

Kyllä mun piti lukea pääsykokeisiin, jos oisi luopunut korkeakouluun hakemista tuskin olis paikka auennut?

Kaivannut avioliitossa pitkään kipeästi tunnetta että olen riittävä ja haluttu ja rakastettu. Koskaan en ole siitä halusta hellittänyt, kun erosin ja olen nyt uudessa suhteessa, saan todella kokea tätä rakkautta, luovuin paskasta aviomiestä, en saanut uutta paskaa tilalle.

Olen luonut menestyksekkään uran ahkeroimalla kovasti koska tykkään rahasta. Ei tällaista saa luopumalla vaan työskentelemällä.

En ole luopunut normaalipainon tavoittelusta, luokan kiitos. Minkä kokoinen olisinkaan jos en välillä kärvistelisi pysyäkseni kohtuu mitoissa.

Hellstenin ajatuksia en allekirjoita muussakaan.

Vierailija
13/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen rationaalinen ihminen enkä näe yhtään mitään järjellistä selitystä, miksi noin tapahtuisi.

Vierailija
14/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan myös, että onnellisuus alkaa, kun kykenee sanomaan, että nyt riittää.

Vierailija
15/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut etsimästä ja tavoittelemasta onnellisuutta. Ja huomannut, että onni on jo minulla tässä ja nyt hetkessä. En tarvitsekaan lottovoittoa tai muuta sen saavuttaakseni. Ainut mitä ihminen oikeasti tarvitsee onnellisuuteen on mielenrauha. Kun herkeää tavoittelemasta ja haikailemasta aina jotain mikä puuttuu, saa mielenrauhan palkkioksi. Ja näin siis myös onnen.

Vierailija
16/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken saa, liian myöhään.

Vierailija
17/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanut

Vierailija
18/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko huuhaakauppiaita.

Luovuin eräästä miehestä. En saanut häntä silti.

Koira kuoli, kukaan ei tuonut uutta.

Vierailija
19/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kaikki mistä olen luopunut, tai olen ollut pakotettu luopumaan, ovat hävinneet elämästäni lopullisesti.

Vierailija
20/26 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt me palstan miehet tietysti testaamme tämän huomenna kun luovumme TÄSTÄ vauvasta tänään.

Sit ollaan kaikki huomenna maagisesti raskaana.