Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NELIAPILOIDEN UUS LÄJÄ!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lohtuhalit mukelolle ja mijoralle!!!

Täällä vaan haaveillaan siitä nelikosta. Mut ihanaa lukea teitin uutisia. Niihin on niin ihanaa samaistua!!!!

Mullahan on tuo raskauskielto päällä, mut silti vauvakuume ei päästä musta irti. Ja melkein päivittäin pohdiskelenkin, et jos, siis jos olis mahdollisuus oikein tosissaan alkaa työstää neljättä, niin ihan oikeesti uskaltaisinko mä... Toivottavasti nää mun pohdiskelut olis jo järjen voittoa tunteista, kun silti toi kuume polttelee niin pirusti!!!

Mulla siis todettiin viime sektiossa et, kohdun alareuna oli ohutta kalvoa ja maha oli täynnä kiinnikkeitä. Ja näitten takia toi viimenen sektio oli todella vaikea. Mutta mutta... Kun näitä juttuja kuulee samassa tilanteessa raskautuneista ja loppu hyvin kaikki hyvin, niin arvaatteko tekeekö mieli ruveta hommaan itekkin. TAHTOO KANS!!! ;) Se on kyl aivan savetti, et mies ei kuuna päivänä suostuis neljänteen. Mut oon, mielestäni, tehnyt hälle selväksi, et jos sattuis joskus vahinko käymään niin keskeytykseen mä en suostuis. Ja piste! :)

On tää palsta vaan niin ihana juttu, kun tänne saa tulla päästelee pahimpia savuja. (samalla samaistua teitin ilonhetkiin) Siis kun tuntuu, et kaveripiiri ei ota mun höpinöitä tosissaan. Mikä on kyl pirun ahistavaa! Mut eihän tällästä vauvakuumetta kukaan sellanen voikkaan ymmärtää, joka ei sitä oo ite kokenu... On tää vaan niin hassu ja täysin muut ajatukset syrjääntyöntävä fiilis, eikö...! ;))

Mut aurinkoista loppu kesää kaikille ja toivottavasti tulevat syystuuleet puhaltaa monelle plussatuulia!!!!!!

Vierailija
2/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on taas lähete raskaustestiin...joo soittaessani eilen gynelle papavastauksia selvitin hoitajalle tilannettani ,että menkkoja ei kuulu ja testit negaa jne. sitä ja sitä oiretta. Hoitaja lupasi pyytää lääkäriltä kommenttia ja soittaa ja niin se sit tänään soitti.

Jos ei menkkoja kuulu kk kuluttua testiin ja jos nega ,eikä edelleen menkoja sit siitä kk kuluttua kontrolliin polille...siis kurkistamaan sisuksiin ,et missä menkat luuraa.

Voi hitto ei tässä enää kestä selväjärkisenä. Jos kerran testi oli nega ,niin en ymärrä millä logiikalla lekuri ajatteli tätä asiaa.

En ole kohta kahteen vuoteen raskaaksi tullut yrityksestä huolimatta ,niin miksi nyt just tulisin ,kun menkat on jääny pois ja kierto ihan sekasin??? No joo teoriassa mahdollista tietysti olisi vaan ei minun tapauksessa.

Odotellen siis jatkuu tällä elo ja sitähän tässä ainakin on oppinut jos ei muuta...odottamaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy se taitaa tulla hiljalleen....

Mannamaaria; Voi sinua......sulla on oikeen kuumeilijan painajainen, ettei saisi enään tehdä lapsia....En oikeastaan edes pysty kuvittelemaan miltä sinusta tuntuu. Eikös sitä tilannetta pystyisi kuitenkin nykyaikaisin menetelmin vielä tarkistaa ja kysele nyt vielä useamman lääkärin mielipide. Mutta tietysti ei oman terveydensä uhalla kannata ruveta riskeeraamaan, mut kysele vielä.

Mijoralla; On oikeen piinailijan painajainen! Voihan hitto sanon minä:/ Miksi sinua pitää tällä tavalla nyt kiusaa. No ainakin nyt tiedät mitä piiiitkä odottaminen on;) Toivottavasti nyt asiat jo pikaisemmin selvisisi, toi kyllä jo syö naista. *Jaksu halit*

Mun tilanne on nyt sitten tää: Rohkenin nyt tänään soittamaan neuvolaan, mainitsin edellisen tavanomaista lyhyemmän kierron kp23, niin täti meinasi, että olisin sit jo rv 8. Itse kyllä elän nyt kuitenkin rv 4 mukaan , niin kauan kun varmistuksen asiaan saan. Viikon päähän sain ajan jo neuvolaan ja siitä n.parin viikon päähän aika ultraan. Kyllä mua jännitti sen ajan tilaaminen......se täti kun kysyi, että millä mielellä olen, mie tajusin eka että kysyy tuota rv4 tai rv8, mut korjasihan hän asian.....sanoin sit nauraen että 8kk yrityksen jälkeen tää on aika odotettu, mut kun mua jännitti niin hirmusti, hän varmaan luuli että olen ihan lamaantunut:D No nyt se on tilattu ja jännitys helpottunut!

Kuulin eilen, että eräs ystäväni/ tuttavani odottaa myös la 6.1.07. No olihan mun pakko sitten kertoa, että meillekin on tulossa, jos kaikki hyvin menee. Onneksi hän ei kysynyt mun la:ta, kun se nyt on vielä auki. No sit tänään äitini soitti ja kertoi, että serkkunikin odottaa la: joskus maaliskuussa, sanoin vaan, että nythän vauvoja tulee sit urakalla ja mikä huvittavinta, kaikki käyttää samaa perinne kastemekkoa sit aikanaan. Nyt vasta samaisella 73 vuotta vanhalla kastemekolla kastettiin, joulukuussa siskon pojalle tulee ja sit em. En nyt sit ole varma tietääkö äitini, mut eilen autossa esikko möläytti, että saako kertoa et meillekin tulee vauva. Menin ihan naamasta punaiseksi ja muihin puheihin ja niin äitinikin vaihtoi puheenaihetta. Muuten ei olla kerrottu, eikä ole aikomustakaan......mut sit taas mietin kun on ultraan meno, niin olisi helpompi jättää lapset mummolle.....niin pakkohan se olisi sit äidillekin kertoa. No hän yhdeksän lapsen äitinä tuskin pahastuu:D Mut eniten mua pelotta miehen mammalle kertominen, muille se tuskin niin suuri yllätys olisikaan. Voihan se olla, että jotkut vieraammat vihjaa jostain uskon jutusta, sitä kuuntelin itse jo aikanani koulussa. Ihan perinteisiä luterilaisia ollaan ja sitä sanoin aikanani koulussakin ja sit asia jäi siihen. Meillä kuitenkin lapsiluku jää sitten neljään, tietysti koskaan ei pidä sanoa ei;) Minkälaisia suunnitelmia teillä muilla on?

No tässähän tätä sepostusta taas olikin, toivottavasti saitte selvää:)

Lalla ja purnukka vähintään rv5

Vierailija
4/31 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin Mijoran vinkistä vaarin ja pistin uutta pinoa pystyyn, tosiaan oli edellinen jo melkosen pitkä. No nyt taas mahtuu vaikka uusiakin mukaan!

Voi vauvakuume, niin se vaan voimistuu koko ajan. Tuo puolivuotias kuopuskin tuntuu niin isolta jo, kehittyykin niin kovaa tahtia, kohta konttii ja sitte se onkin jo pian koulussa..Haluaisin vielä yhden pienen meille..

Neljäs olis viimenen, mulla on kohdun seinämissä ohentumia (sektiot vaakaan ja pystyyn) ja niistä lääkäri mainitsi viimeksi, että seuraava olis jo oma riskinsä. Kyselin asiaa sitten muiltakin lääkäreiltä ja luvan sain vauvantekoon. Kohtu voi siis ohentuneista kohdista vaikka revetä, mutta kovat supistukset vasta voivat kuulemma sen aiheuttaa. Ja minä kun " en osaa" synnyttää, niin sektio on selvä seuraavalla kerralla.

Kaksoset kun syntyivät, niin tuntemattomasta syystä synnytys pysähtyi ja päädyttiin sektioon.(Avautui täysin, mutta A-vauvan pää ei kertakaikkiaan laskeutunut)

Ja tämä nuorimmainen kun teki tuloaan, niin synnytys pysähtyi 9 senttiin, oli taas sektio edessä, joka muuttuikin hätäsektioksi, kun sydänäänet hävisivät lopulta kokonaan.

Syytä ei tiedetä, miksi synnytys on pysähtynyt, mutta onneksi kaikki on lopulta sujunut hyvin, vaikka mutkia matkaan on tullut. Viimeksi odotin sitä " oikeaa alatiesynnytystä" niin kovin, mutta vaikka en sitä koskaan saa kokea, oon silti onnellinen, että lapseni ovat syntyneet hengissä ja terveinä.

Tai oikeastaanhan vain ponnistusvaihe on jäänyt kokematta!

Minkälaisia synnytyskokemuksia teillä muilla on?

Ilmeisesti kovinkaan huonoja muistoja synnyttämisestä ei ole, kun jo neljännestä kaikki haaveillaan!?

Vielä Mukeloille aurinkoa elämään, ikävä juttu se keskenmeno!

Onneksi ei raskaus ehtinyt sen pidemmälle, tarpeeksi vaikea asia muutenkin.

positiivisia säteitä kaikille, varsinkin testaajille!

Hemppa

Vierailija
5/31 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukelolle suuri lohdutushali, se on varmasti suuri menetys teille.........Olen hyvin pahoillani:( Kuten sanoitkin, jos jotain positiivista pitää etsiä niin parempi näin varhain, kuin että raskaus olisi jatkunut pidemmälle ja.....

Hempastakin oli kiva kuulla;) Kyselit synnytys galluppia; Mulla kaikki raskaudet ja synnytykset ovat olleet heppoja. Esikko; Alkoi veden menolla rv38 ja synnytys kesti kokonaisuudessaan 9h ja luomuna. Kakkonen käynnistyi myös veden menolla rv38, strptokokki bakteeri+lääkitys, luomu myös, kesti 11h. Kolmonen syntyi rv41, eteni räjähdysmäisen nopeasti, syösysynnytys, kesti 3h ja luomuna myös. Sairaalaan kestää ajaa 45min, voitte varmaan arvata, kuinka kovaa mentiin;) Vedet meni autoon juuri ennen sairaalaa, kävelin autosta sisään, housut pois ja hups poika oli siinä! Autosta lapsen syntymään 3min. Eli jos meille nelkku suodaan, niin onkohan se vieläkin nopeampi? Vanha terkka sanoikin, että jos vielä meille lapsia tulee, niin mun pitää huolehtia, että minut otetaan etukäteen sairaalaan sisään......mut en tiedä käytännössä sitten.....Onks teillä mitä kokemuksia tällaisesta?

Nellalle; Suuren suuria +++++tuulia lähettelen!

Lalla

Vierailija
6/31 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi olla jo tuo edellinen pino aikamoinen, tuolla vastasinkin ezmen kysymykseen, että onko täällä nelosesta haaveilevia, että neliapiloihiin tervetuloa!!!!

Alkaa olla itsellä näitä pinoja, kun nyt kirjoittelen toukokuisiin, suurperheellisiin ja neliapiloihin, mutta sehän on vain hauskaa kun on monta pinoa juttuja mitä lueskella. Meillä siis ehkäisy jäi pois, tosin oviksen jälkeen, joten tähän kiertoon ei plussaa odotella, mutta on se ihanaa kun on vihdoin tositoimissa ja mieskin on mukana tässä kuumeilussa.

Mulla itsellä jäi imetys nyt viime menkkojen aikaan pois ja eron kyllä huomaa. Oviksen tunnen ja olen tuntenut joka kierrossa aiemminkin ja kierto on ollut säännöllinen, mutta hormonitasot on varmaan olleet toiset, koska nyt minulle tuttu parin päivän päänsärky ennen ovista palasi jälleen kuviin. Sen lisäksi imetyksen aikainen luteaalivaihe oli kyllä todella kuivaa aikaa ja nyt valkovuoto on taas norm. runsasta tässä vaiheessa kiertoa.

No olipa omanapaista tekstiä. Koitetaanpa pitää pino aktiivisena, ja eiköhän siirrytä joukolla tuonne odotuspuolelle ++++++++++++++

Vierailija
7/31 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun on ihmisiä, jotka ymmärtävät. Olemme pitäneet aika matalaa profiilia tämän vauvahaaveemme suhteen emmekä tästä keskenmenostakaan ole ulkopuolisille puhuneet. Jotenkin on vaan ollut sellainen olo, ettei halua puhua, kun kukaan ei ehkä ymmärtäisi. Täällä onneksi on ihmisiä, jotka ymmärtää...

Oma olotila on yllättävänkin positiivinen tällä hetkellä ja odottelen kovasti vuodon loppumista ja uutta yritystä. Toisaalta se palottaakin, sillä kuten me kaikki tiedämme, riskejä on vaikka kuinka... Ja onhan tässä edelleen vähän surullinenkin olo, vaikka oikeasti pääsimme sikäli " helpolla" , ettemme vielä kovin pitkään ehtineet totutella ajatukseen raskaudesta.

Synnytyksistä oli kyselyä. Mulla kaikki synnytykset ovat olleet suht helppoja ja nopeita. Ensimmäinen käynnistyi veden menolla ja vasta puolen vuorokauden kuluttua alkoi supistella. Sitten synnytys etenikin nopeasti ja kestoksi kirjattiin reilu kuusi tuntia (alkaen siis ekasta supistuksesta). Epiduraalin sain ja se auttoi hyvin, joten synnytyksen loppuvaihe sujui mukavasti. Ponnistaminan tosin oli yllättävän kovaa työtä, mutta siitäkin selvittiin...

Toisen raskauden aikana pelkäsin, että osaammekko lähteä ajoissa sairaalaan, kun olimme muuttaneet ja sairaalaan liki 100km matkaa. Lähdimmekin liki ensimmäisistä supistuksista, kun piti viedä esikoinenkin hoitoon. Sairaalaan mennessä pelkäsin tulleeni turhaan ja kun kätilökin oli sitä mieltä niin meinasi itku tulla. Jäimme kuitenkin istuksimaan synnytysvastaanottoon, kun en kotiinkaan halunnut ja siellä vierähti kolmisen tuntia. Jossain vaiheessa alkoi väsymys painaa (aamuyö) ja pyysin päästä jonnekin pitkälleen. Yllättäen pääsinkin saliin, kun sellainen oli vapautunut. Menin siis lepäämään ja vajaan tunnin päästä oli lapsi maailmassa. =) Ekat kivut tuntuivat vasta sinne saliin päästyä ja luulin, että siinä kestäisi vielä tunteja. Kivut kävivät kyllä äkkiä kamaliksi ja synnytys oli todellinen hässäkkä, sillä kätilö ehti paikalle, kun pää oli jo ulkona ja napanuora oli kaulan ympärillä. Melkoinen paniikki kaikilla, mutta onnellinen lopputulos. Synnytys oli nopea, sillä tuntia ennen luulin vielä, ettei vauva synny ainakaan sinä yönä. Kivutkin olivat sitten hetken ihan kamalat, mutta todellakin vain hetken. Sain hyvää jälkipuintiapua sairaalassa ja tuosta paniikinmakuisesta hässäkästä ei jäänyt traumoja.

Koska olin synnyttänyt aiemmin nopeasti, kolmosen kanssa terkkari kehotti olemaan nopea lähdössä. Itsekin halusin ehtiä sairaalaan, joten ekasta kunnon supistuksesta lähdettiin nytkin. Kerran oli käyty turhaankin, mutta parempi niin. Tälläkin kertaa olin sairaalaan mennessä vähän liiankin hyvävoimainen ja kohdunsuu vasta vähän auki, mutta edellisen synnytyksen muistaessani, en tästä huolestunut. Synnytys alkoikin edetä tosi ripeästi. Olisin ollut valmis kokeilemaan kohdunkaulapuudutusta, kun tuo edellinen luomusynnytys oli aika kivulias kokemus, mutta kun lääkäri ehti paikalle, minä jo ponnistin. Neljä tuntia saatiin kestoa tälle synnytykselle kestoa, kun laskettiin siitä, kun heräsin yöllä vessaan. Tunnin verran kuitenkin tälläkin kertaa ehdin olla kipeä. Tämä oli ihana synnytys sikäli, että kamalia kipuja oli vain hetken ja osasin odottaakin, että synnytys menee nopeasti. Tokassa synnytyksessä meinasi tulla paniikki, kun luulin synnytyksen kestävän vielä ties miten kauan ja olo oli hirveä.

Kaikki synnytykseni ovat olleet ihan hyviä kokemuksia ja olen päässyt sikälikin helpolla, etten ole saanut edes repeämiä. Yksi syy tähän vauvakuumeeseen ovatkin kai nuo helpot raskaudet, synnytytkset ja vauva-ajat.

Niin ja Lalla kyseli tuosta sairaalaan etukäteen menosta, jos nopea synnytys edellinen. Mulle ainakaan ei kukaan puhunut sellaisesta, vaan kehotettiin vaan lähtemään heti, kun siltä vähänkin tuntuu. Jännittihän se kovasti, kun oli vielä talvikelit ja ajomatkaan meni reilusti toista tuntia, mutta hyvin siis onneksi ehdittiin. Tosin menomatkalla oli sellainen olo, että mennään varmaan taas turhaan... Olimme käyneet kerran hukkareissulla ja silloin lääkäri sanoi, että jos ehdottomasti haluan, voidaan synnytys käynnistääkin (rv 40+0) pitkän matkan ja nopean edellisen synnytyksen takia, mutta mieluummin hän laittaisi minut vielä kotiin. Ja kotiin sitten tultiin ja olin siihen ihan tyytyväinen.

Tulipa pitkästi tarinaa, mutta on niin ihana muistella noita synnytyksiä. =)

Vierailija
8/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas mitä rakkaat kuumeilija ystävät??!! Mie sain tänään acon 10 kp23/24 haalean, mutta selvän vaaleanpunaisen plussan!!! Ihan totta! Meidän kahdeksas yrityskierto palkittiin viimein, niin ja oltiin myö aika ahkeriakin tässä kierrossa;))

Nyt ei auta muuta kuin toivoa, että purnukka pysyisi kyydissä!

Sorry omanapaisuuteni, mut mie olen niin onnesta sekasin, suonette anteeksi.

Lalla

Vierailija
9/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään seuraillut taustalla teidän muiden juttuja, mutta nyt oli pakko laittaa onnittelut Lallalle! Tunne on varmasti aivan upea, nauti siitä nyt :) Kaikenlaista tähän elämään mahtuu, lasten saaminen ei tosiaan ole itsestään selvää edes meille jo useamman ihanuuden vanhemmille. Samalla pahoitteluni keskenmenosta toipuville, tiedän kuinka rankkaa aikaa se on, itselläkin kokemusta muutaman vuoden takaa. Itse jouduin kaavintaan kun ei vuotanut spontaanisti ulos. Väliin tulivat yhdet kuukautiset ja toisia ei sitten enää kuulunutkaan, onneksi :)

Omasta vauvakuumeesta sen verran, että taso vaihtelee todella kovasta hieman laimeampaan. Olen aloittamassa töitä töitä parin vuoden tauon jälkeen ja vielä on hyvässä muistissa edellisen hoitovapaan jälkeinen töihinpaluu. Silloin olin raskaana ja todella väsynyt ja pahoinvoiva. Aamuisin piti väkisin raahata kaksi uhmaikäistä päiväkotiin ja potea koko päivä huonoa omaa tuntoa lasten kiusaamisesta päiväkodilla. Sitten vielä tuli keskenmeno jälkistresseineen, jälkikäteen tuntuu ihmeeltä että on selvinnyt töistään (tietysti täysin uudet hommatkin) siinä sivussa. Nyt on kuitenkin huomattavasti helpompi mennä täysissä ruumiinvoimissaan työpaikan hullunmyllyyn, sielunvoimista nyt ei kannata puhuakaan. Siitä kai todistaa jo sekin, että takaraivossa kuitenkin koko ajan takoo ajatus siitä neljännestä ihanasta kääröstä.

No, aika näyttää mihin tämä vaaka lopulta kallistuu. Omituiselta kuitenkin tuntuu ajatus että lapset olisivat nyt tässä ja vauva-ajat lopullisesti ohi. Ehkäisypuolikin meillä on vähän miten sattuu, katastrofi uusi raskaus ei missään tapauksessa olisi. Varmaan sitä alitajuisesti ollaan annettu tämä lapsilukuasia suuremman sattuman varaan :)

Kai se pitäisi tästä lähteä kuopuksen kanssa suihkuun, että jaksetaan aamulla herätä päiväkodille tutustumiskäynnille. Onko täällä muuten monella muullakin kolme päiväkoti-ikäistä? Me taidetaan omassa pvkodissamme olla tällä hetkellä ainoa perhe laatuamme.

Leppoisan lämpimiä elokuun iltoja kaikille!

Vierailija
10/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa, että vihdoin pääsit plussaamaan! Onhan teillä jo ehdittykin odotella. Nyt kaikkea hyvää odotukseesi niin, että ensi keväänä saatte oman pienen käärön.

Viivilillille sen verran, että meilläkin kolme päiväkoti-ikäistä iältään 6-1,5v. Pientä on vielä meidän sakki ja siksi välillä on sellainen olo, että jospa nyt ei ihan vielä sitä nelosta kumminkaan, kun ollaan ihan täystyöllistettyjä tälläkin joukolla. Mutta toisena päivänä tuntuu, että hyvinhän tässä neljäskin menisi ja kaikki olisivat kumminkin 9kk vanhempia, kun vauva syntyisi. Vaan tiedä sitten raskautuuko tässä ylipäätään milloinkaan enää. Tänään on taas ollut mieli maassa ja vuotoakin vähän enemmän. Onko teillä kellään kokemusta ihan alkuraskauden keskenmenoista (rv 4+5 kai mulla)? Kauanko kesti vuoto ja selvisittekö ilman lääkärireissua? Itse en millään haluaisi mennä lääkäriin, mutta pakkohan se on, jos vuoto ei asetu tai tulee kipuja tms. Nyt kumminkin tilanne kutakuinkin sama kuin tavallisten menkkojenkin tässä vaiheessa olisi. Eli toistaiseksi ajattelin seurailla tilannetta.

Vierailija
11/31 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lalla!!!!

Niin siinä sitten ennenpitkää käy, toivottavasti me muutkin päästään hehkuttamaan plussia!!On se niin ihanaa! Toivottavasti voit nauttia raskausajasta, ilman suurempia huolia:)

Kova on yritys päällä täälläkin, mukavaahan se sitäpaitsi on tuo vauvantekopuuha! Meinaa vaan aamuisin sitte väsyttää, niinkuin nyt..Suuri himotus ois mennä oman pikku pojulin viereen aamupäivätirsoille, mutta kun tuo nappula nyt kerrankin nukkuu, niin täytyy käyttää aika hyödyksi (netissä pyörimiseen esimerkiksi!)

Ei vainkaan, hommia olis taas tuhansia odottamassa, joten palailen myöhemmin!

Iloista päivänjatkoa kaikille!

Hemppa

Vierailija
12/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on taas plussattu....ONNEE Lalla:)))))))) ihanaa:)

Laitan kaikki mahdolliset tarra ja liima ainekset turvaksesi täältä tulemaan ,että pikkuitunen kestää kyydissä.

Omanapa edelleen yksi mysteeri...kp51 tänään...parinapäivänä huono olo ,tänäaamuna jopa oksettava. Jumalaton hiki kaiken aikaa ,välillä nipistelee mahaa ja naama on kun murrosikäsellä.

Onko tuo yökötys pms vai mitä kun ei yhtään voi eikä osaa tulkta noita oireita. Neuvolaan oli pakko soittaa ja huomenna vien aamupissan labraan vielä varmuuden vuoksi. Jos edelleen negaa sit otan gyneen yhteyttä ,et pääsen asiassa eteenpäin. Mahdollisesti mittauttaa sit noita hormoniarvoja jne. täytyykö kierto käynnistää sit lääkkein tai jotain ,mut tätä olotilaa ei enää kauaa jaksa ,ellei sit kyseessä oo oikeesti +...mitä kyllä edelleen kovastyi epäilen.

Vierailija
13/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kiitos kaikille onniteluista! :) Tätä ei oikein usko todeksi vieläkään.

Mijora; Toivottavasti sittenkin kaikki kääntyisi plussaksi! Ainakin oireesi on samanlaiset kuin minulla nyt;) ++++tuulia vielä lisää.

Mukelo; Voi kun sinullakin se vuoto nyt asettuisi itsestään ja pääsisitte pian uuteen yritykseen.

Hemppa: Missäs vaiheessa sulla kierto nyt on? Olet varmaan maininnutkin, mut mun pää on vieläkin ihan pyörällä, you know:) ++++tuulia roimasti sullekin!

Niin ja viivilillille lämpimästi tervetuloa! Sen voin vakuuttaa, kun näille palstoille eksyit, niin kuumeesi on kohta korkeammalla kuin koskaan:)

Vielä en edes uskalla harkita siirtyväni tuonne o puolelle, jos vaan voin rauhassa vielä olla täälläkin. Ajattelin odottaa noita muita toukokuisia ja täältä +++kamuja mukaan:) Kuten aiemmin mainitsinkin, niin ei tätä nyt vielä oikein usko todeksi, hui. Vielä ei ole tullut semmoista tunnetta, voisko tän peruuttaa :) Aiemmissa kun on heti plussattua....vaan päinvastoin pelkään koko ajan, että vuoto nyt alkaa. Kyllä mä suu virnessä tuolla tallustelen pikkusalaisuus mukanani ja yritän nyt nauttia joka hetkestä:) Eihän sitä oikeastaan voi koko ajan huolissaankaan olla, ei sille sitten mitään voi, jos jotain sattuu.......

Semmoista asiaa rupesin tuossa miettimään, että kun mulla oli viimekierto kp24/26/30 ja menkat oli aikas niukat.....olisinkohan mie jo pitemmällä? Kun tuo plussakin tuli jo kp23, vaikka tosin oli haalea, mut selvä.

Oho nyt pitää mennä hakeen tyttö kerhosta, palaillaan!

Lalla

Vierailija
14/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Lallalle plussasta ja tarrasukkia vauvalle!! :)

Tännekin pärähti plussa tänään apteekin omalla raskaustestillä. Olo on vielä " pöllähtänyt" mutta onnellinen. :) Toivottavasti masuasukki pysyy mukana.

T. Nill@

Vierailija
15/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan ihana uutinen! Tarrasukkia ja vauvaliimaa sinnekin:) Mihinkäs sulla sattuu laskettu aika?

Täällähän on lähtenyt nyt taas kunnon plussa aalto liikkeelle, joten eikun tuplasti lisää +++++tuulia! Taitaa tuo toukokuu olla onnen kuukausi:)))

Lalla

Vierailija
16/31 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lallalle: Laskettu aika olisi netistä katsotun laskurin mukaan 3.5. Mitenkäs siulla menee LA?

Kaikkea hyvää & ++-tuulia muille kuumeilijoille. Tulkaahan perässä.

Vierailija
17/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vein sen pissan sinne labraan ja puhe oli ,että soitan tulokset iltapäivällä. Äskettäin soi puhelin ja se puhelu tuli neuvolasta...sydän hyppäs kurkkuun ja litra ainakin herahti hikee ,ennen kun vastasin ,mielessä kävi ,et

tä ei voi neuvola soittaa mitään muuta kun et tulos on tullut ja se on plussaa.

Terkkari aloitti puhelun ,pahoittelen sattui pieni moka... VÄÄRÄ PURKKI...???? mulla tietysti löi tyhjää...mikä ihmeen väärä purkki???

Terkkari unohti sanoa minulle ,että kun haen näytepurkin muista sanoa ,että tarviit sen raskaustestiä varten. No minä sanoin vaan ,että tarviin virtsanäytepurkin ja koska nää purkit ovat muuttuneet ,sain sitten purkin virtsatietulehdusta varten ja siinä on sellainen säilöntäaine mukana ,siitä ei voi tehdä raskaustestiä...voi perhana.

Maanantaille siis menee ,ennen kun voin uuden viedä...hitto vieköön!

Mielessä kytee ajatus mennä töihin apteekin kautta ,mutta saas nähdä meenkö. Apteekki kyl siatsee samassa pihapiirissä työpaikan kanssa ,että jos mieli muuttuu ehdin sinne vielä myöhemmikin tänään.

Lalla, sanoit sulla olevan samoja oireita kun mulla...siis mitä sulla on?

Onks sulla kauhee hiki kaiken aikaa? Mulla on ,vaihdan paitaa useemman kerran päivässä. Tänäaamuna taas oksetti ja piti ihan vessaan mennä ,mut ei sielt mitään sit kuitenkaan tullu.

Vieläkään en silti oo sitä mieltä ,että tää olis plussaa...tää on taas kropan pilailua mun kustannuksella.

Vierailija
18/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella; Mulla laskettu aika yhden laskurin mukaan 7.4 ja toisen 3.4. Saa nähdä mihin se sit viime kädes menee, kun mulla noi kierrot kun ovat heitelleet.

Mijoraa epäonni kiusaa aina vaan ja kamala piina! Hae vaan apteekista se raskaustesti:) Toivottavasti se nyt olis sitä :)))) Juu kyllä mulla on koko ajan kamala hiki, eilen alkoi yks kaks viluttamaan ja sit tuli taas kamala hiki. Paha olo yllättää salakavalasti, mut menee raikkaan veden juonnilla pian ohi. Kyllä se vaan nyt uskottava on, että raskaana ollaan....meinaan tein tänään vielä testin ja nyt se oli raikuvan punainen:)))) v¨Väsymystä ei ole vielä pahemmin ollut, päinvastoin...en meinaa saada unenpäästä kiinni millään. No päivisin kyllä väsyttäis, mut se varmaan johtuu huonosti nukutuista öistä.

Tämmöistä tänne....

Lalla ja purnukka

Vierailija
19/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii päivittää viimeiset tietonsa ennen töihin menoa:)

Ihanaa Lalla että sait vahvemmat viivat:) siitä se lähtee.

Mulla tuli tuossa vajaat 2h sitten sellaset vatsanväänteet ,että jos ei oo täti tulossa se on ihme ,seuraava vaihtoehto on kait jo sit kuolema???

Kipu meni kyll ohi aika äkkiä ,mutta niin menkkamaiselta se tuntui.

Metformin on kyllä aiheuttanut vatsanväänteitä aamuisin ,mutta tää ei kyllä ollut sitä niistä johtuvaa:(

Taidan jättää siellä apteekissa käymättä ja odottaa suosiolla sinne maanantaihin ,kattoo tuoko nää juilinnat ketä kylään vai ei.

Sit on kyl tieto saatava ,sillä laskurin mukaan menkoista laskettuna olis jo rv8 mikäli plussaa ja lääkitys tukosten ehkäisemiseksi olisi jo kiireellä päästävä aloittamaan. Hullu kun sitä on oli pakko katsoo laskurilla et mihin sattus la ja se olis 9 tai 11.4 riippuen laskeeko lyhemmän vai pidemmän kierron mukaan...mutta jarrutellaan nyt tätä taivaaseen kohoomista ,ettei tuu pahoja kolhuja alas rymistellessä.

Mukavat viikonloput...poistun koko viikonlopuksi työn ääreen.

Vierailija
20/31 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti plussanneille.

Täällä edelleen vaan haaveillaan, tuo imetys vielä öisinkin, tuskin tarvitsee plussasta hetkeen unelmoida. Enkä ihan vielä haluaisikaan, mutta kun lukee teidän fiiliksia, niin tulee reilun vuoden takaiset tunteet taas mieleen. Oli se vaan niin IHANAA, kantaa massussaan hymyhuulilla pientä salaisuutta.. :o) Ja tuo vauvantekotouhu on hauskaa, ilman mitään painetta uudesta vauvasta. Valitettavan harvoin tuon pienimmäisen takia peiton alla vipisee....Mutta hiljaa hyvä tulee, vai?

Viikonloppua kaikille!