Vaunuissa mustakuomu + liina edessä helteellä
Lämpötila vaunujen sisällä muodostuu todella tukalaksi ja vaaralliseksi vauvalle. Olisi syytä kiinnittää tähän huomio ainakin helteisinä päivinä!
Kommentit (24)
Siis ei kai ihmiset mitenkään yleisesti sitä kangasta pidä aukon edessä, kun vauva on hereillä?
Mulla se oli ainakin sellainen merkki lapselle itselleenkin, että nyt ryhdytään nukkumaan. Ja samalla pimensi vaunuja. Pimeässä nukkuu paremmin.
Laitoin ohuen kankaan helteelläkin, MUTTA mulla oli kuomussa koko matkalla alhaalla sellaiset ilmastointivetoketjut, josta sai verkkokankaan esiin joka puolelta. Ilma kiersi tosi hyvin sen verkon läpi. Onko tää harvinainen ominaisuus?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtä npita riepuja ollenkaan. Vauva tykkää katsella ”ympäristöä” ja kun on katsellut tarpeeksi niin nukahtaa ihan ilman riepua. Onkohan äidit miettineet miltä vauvasta tuntuu kun se herää eikä näe mitään ja kuumakin on. Huhhuh nykyajan ajattelemattomuutta.
Aha. Mun vauva vaan ei nukahda ilman sitä ”riepua” vaan alkaa lopulta itkeä väsymystään, eikä silti nukahda. ”Riepu” alhaalla uni tulee joka kerta, täysin rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai ihmiset mitenkään yleisesti sitä kangasta pidä aukon edessä, kun vauva on hereillä?
Mulla se oli ainakin sellainen merkki lapselle itselleenkin, että nyt ryhdytään nukkumaan. Ja samalla pimensi vaunuja. Pimeässä nukkuu paremmin.
Laitoin ohuen kankaan helteelläkin, MUTTA mulla oli kuomussa koko matkalla alhaalla sellaiset ilmastointivetoketjut, josta sai verkkokankaan esiin joka puolelta. Ilma kiersi tosi hyvin sen verkon läpi. Onko tää harvinainen ominaisuus?
Tuskin se enää nykyään on harvinainen ominaisuus, mutta nää taivastelijat tuppaakin yleensä olemaan vähän vanhempaa ikäpolvea.
Eihän