Tiesittekö että Facebook mainostaa nykyään kavereiden ryhmiä? Mikään ei ole enää salaista!
Nykyään omassa ryhmäsyötteessä tulee vastaan näitä "Maija liittyi ryhmään vertaistukea sukupuolitautisille - liity sinäkin" tai "Pekka liittyi ryhmään pervot vitsit yli 50-vuotiaille - liity sinäkin" kun ennen kaverin ryhmään kuulumisesta ei tiennyt ennen kuin osasi ryhmän sivuilta katsoa osallistujat. Nyt tätä mainontaa tulee jatkuvalla syötteellä eikä Facebook tee eroa kuulutko sellaiseen ryhmään josta et haluaisi kertoa kavereillesi vai et.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
On näkynyt jo vuosia sitten.
Väärin, sivupalkissa onkin voinut näkyä mutta kyseinen ryhmä ja hyvässä lyhkyssä kaverin postaus sinne ei ole noussut mainoksena ryhmäsyötteeseesi
Ei ole ongelma, koska minulla ei ole sukupuolitautisia tai vanhoja pervoja ystäväpiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma, koska minulla ei ole sukupuolitautisia tai vanhoja pervoja ystäväpiirissäni.
Kuulumisesi vonkausryhmään näkyy myös. Tai se että liityit "maaliskuiset 2022" -raskausryhmään
Tuo on varmaan ollut aina ja taisi olla määriteltävissä jotenkin omissa asetuksissa. En enää muista missä kohtaa. Olen itse vetänyt omat fb-asetukset aika tiukoiksi.
Minulla on toinen tunnus kaikkea sellaista varten, minkä en halua tulevan fb-kamujen tietoon. Pelleilyt persuryhmissä ja muissa (harrastetaan jälkikasvun kanssa toisinaan yhdessä provoilua äärikiihkomielisryhmissä yms ) ja muutama K18-ryhmä tietysti myös ja pari muuta pikkujuttua. Tein tunnuksen aluksi ihan pelikäyttöön, myöhemmin käyttänyt sitä fb-ryhmien ylläpitohommissa apuna kun kiukkuiset jäsenet estäneet ylläpidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, sivupalkissa onkin voinut näkyä mutta kyseinen ryhmä ja hyvässä lyhkyssä kaverin postaus sinne ei ole noussut mainoksena ryhmäsyötteeseesi
Kyllä on näkynyt syötteessä. "se ja se liittyi ryhmään x"
Poistin kokonaan FB-tilini 4 vuotta sitten. En halunnut olla mainosajille myytävä tuote.
Hyvin olen pärjännyt ilman.