Onko teistä kukaan erakoitunut? Siis niin, että ei enää lähde miehen suvun juhliin, ei
halua osallistua perheen yhteisiin lomiin jne. Haluaa siis viettää itsekseen aikaa. Lomailee kyllä lasten kanssa, mutta miehen jättää mielellään kotiin. Antaa lasten mennä miehen kanssa sukulaisiin, mutta itse jää kotiin jne. Minusta on tulossa tämmöinen. Olin ennen hyvin sosiaalinen ja joka paikassa hösöttämässä.
Kommentit (7)
ovat juntteja. Ei puhuttavaa. Mies käy lasten kanssa.
Minulla ei ole mitään erikoista syytä. Ei vaan enää jaksa vaivautua.Tuntuu, ettei saa ihmisiltä mitään, he vain vievät energiaa.
ap
Pitää olla todella hyvä syy että lähden jonnekin,vaikka yritän siitäkin luovia pois.
En kyllä halua ketään meille kyläänkään.
Minä taas olen itkua tihurtanut, kun ystävät ei muista, kukaan ei pyydä kylään, tule käymään ei shoppailemaan ei teatteriin jne.
Sitten kun katson almanakkaan niin löytyyhän noita tapaamisia, mutta kun pelkkä ajatus ettei koko ajan ole sosiaalisia kontakteja muihin pelottaa.
ei ole mitään puhuttavaa oikein, no toki jotain osaan keskustella vaikka kenen kanssa, mutta en vaan kauheesti enää viihdy siellä ja omaa äitiäni lähes vihaan ja on loistavaa että mies vie lapsia sinne ettei mun tarvi edes lasten takia mennä.
minusta tuntuu että kaikki energia häviää tavatessa muita.
Olin ennen todella sosiaalinen. Olen tainut suututtaa toooodella monen, koska en pyydä kylään, enkä halua itse mennä.
5
en käy edes omalla äidilläni vaan mies vie lapset sinnekin kuten oman puolen sukulaisilleenkin.