Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerimmät neuvot sinkuille

Vierailija
07.06.2021 |

Mun kohdalla ainakin:
"Älä ole niin helppo!"

Jos leikin vaikeasti tavoiteltavaa enkä vastaa viesteihin tms. niin ei mun perään kysellä vaan miehet siirtyy vaan seuraavaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa omanne!

Vierailija
2/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä ole niin vaikeasti tavoiteltava" mies panee kerran ja katoaa kuin pieru saharaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kannata lannistua!" kun menetin elämäni rakkauden, joo helppo homma.

Vierailija
4/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa parisuhteisiin liittyvä neuvo sinkulle on typerä. Ei kaikki sinkut etsi parisuhdetta. Typerää olettaa, että sinkut olisivat jotenkin huonompia tai onnettomia ja sinkun elämä pyörisi koko ajan kumppanin etsimisen ympärillä.

Vierailija
5/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ikivanha "se oikea löytyy, kun lakkaa etsimästä" on aika korni. Minä nimittäin lakkasin etsimästä jo parikymppisenä, enkä vieläkään ole löytänyt.

t. 56 vuotta

Vierailija
6/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ole vain oma itsesi." Tämä on totta siinä mielessä, että suhdetta ei oikein voi rakentaa sen päälle, että teeskentelee olevansa jotain muuta kuin on. Minä vain olen niin karu tyyppi omana itsenäni, että pelkkä pieni juttuhetkikin karkottaa.

Vierailija
7/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitää lakata olemasta nirso ja tehdä kompromisseja". Jostain syystä kompromissikortti vedetään usein esiin silloinkin, kun kyse on parisuhteen toimivuuden kannalta niistä keskeisistä ominaisuuksista. Velan pitäisi kelpuuttaa lapsia haluava tai jo lapsia hankkinut kumppani, ateistin kristitty, vannoutuneen maalaisen citysinkku ja ulospäinsuuntautuneen ekstrovertin harvasanainen introvertti.

Vierailija
8/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteeseen päätyneet todellisuudessa ole tehneet mitään temppuja vaan ottaneet ensimmäisen jolle ovat kelvanneet ja roikkuvat kynsin hampain siinä suhteessa sitten. Ihmeellisesti antavat ymmärtää että olisivat jotenkin etuoikeutettuja ja osanneet tehdä "oikein" ja sinkut tekevät jotain "väärin".

Vierailija
9/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laske rimaa"

Juu, ei ikinä.

Vierailija
10/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Laske rimaa"

Juu, ei ikinä.

no, älä laske, mutta lakkaa sitten valittamasta

Vierailija
11/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Laske rimaa"

Juu, ei ikinä.

Mistä päättelit että olisin valittanut? En ole.

Vierailija
12/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Laske rimaa"

Juu, ei ikinä.

Mistä päättelit että olisin valittanut? En ole.

Se muuten on huvittavaa, kun tätä riman laskemista tyrkytetään sellaisillekin sinkuille, jotka eivät koskaan valita sinkkuudestaan tai syyllistä muita siitä. Jos ihminen on sinut sen kanssa, ettei välttämättä löydä helposti kumppania, niin ei silloin pitäisi olla mitään syytä laskea rimaa.

Vierailija
13/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tunnustaa näin nimettömästi etten olisi lähtökohtaisestikaan ikinä ottanut itselleni kumpaakaan sellaista ukkoa jollaiset lähimmillä kavereillani on. Nyt, noin 10 avioliittovuoden jälkeen kumpkin kaverini ovat alkoholisoituneita ja joutuvat kestämään miehiltään todella törkeää kielenkäyttöä, suoranaista haukkumista, halveksintaa jne. Mutta on se vaan niin hel*tin hienoa olla parisuhteessa, jes!

Vierailija
14/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ole vain oma itsesi." Tämä on totta siinä mielessä, että suhdetta ei oikein voi rakentaa sen päälle, että teeskentelee olevansa jotain muuta kuin on. Minä vain olen niin karu tyyppi omana itsenäni, että pelkkä pieni juttuhetkikin karkottaa.

No minä olin ihan oma itseni, siihen ihastuivat alkuun mutta sitten kuitenkin alkoi tulemaan vaatimuksia myöhemmin mihin olisi käytöstään pitänyt lähteä muuttamaan. Se itsevarman illuusion luoma vähäpuheisuuskin ykskaks alkoi äryttämään ja olisi pitänyt puhua enemmän. Taitaa harvoin omana itsenään oleminen kelvata.

Vierailija
15/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhteeseen päätyneet todellisuudessa ole tehneet mitään temppuja vaan ottaneet ensimmäisen jolle ovat kelvanneet ja roikkuvat kynsin hampain siinä suhteessa sitten. Ihmeellisesti antavat ymmärtää että olisivat jotenkin etuoikeutettuja ja osanneet tehdä "oikein" ja sinkut tekevät jotain "väärin".

Aika monessa tapauksessa näin. Ei minunkaan olisi tarvinnut olla aikuisikänäni ollenkaan sinkkuna, jos olisin ottanut ekan joka tuli pokaamaan. Mieluummin kuitenkin valitsin olla yksin kuin epämiellyttävän hepun kanssa, enkä ole katunut päivääkään. Noita vastaavia epämiellyttäviä heppuja on tullut sittemmin pokaamaan useampiakin, mutta yksin mennään edelleen. Olen kuullemma nirso ja itsekäs mutta ketä tahansa en huoli.

Vierailija
16/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ikivanha "se oikea löytyy, kun lakkaa etsimästä" on aika korni. Minä nimittäin lakkasin etsimästä jo parikymppisenä, enkä vieläkään ole löytänyt.

t. 56 vuotta

Onhan se nyt selvä, että jos ei missään liiku missä voisi luonnollisesti törmätä kumppaniehdokkaisiin, etsinnän lopettamisella vain huonontaa todennäköisyyksiä löytää jonkun. Ei niitä löydä mistään kaupasta tai lenkkipolulta.

Vierailija
17/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No tarviiko siinä nyt olla kipinää/kiinnostusta/vetovoimaa/jne. Voihan sitä tapailla ihan muutenkin. Mistäs sen tietää vaikka..."

No en edes tapaile jos ei yhtään ole sen tuntuinen, että itseä kiinnostaa.

Kun sanon, että en jaksa kuluttaa aikaani tapailuihin jotka eivät anna minulle mitään niin joku sanoo, että onhan sekin parempi kuin olla yksin. Juu, ei ole.

Moni parisuhteessa oleva ajattelee, että pahinta on olla sinkku, kuka vaan pitäisi kelvata.

Ihmettelevät, että miksi ei, Kallekin on ihan mukava mies.

"Jos olisin vapaa niin kyllä ottaisin".

Vierailija
18/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla kyse on pelkästä kelpuuttamisesta ja turvahakuisuudesta eikä mistään suuresta rakkaudesta vaikka niin antavat toki ulospäin ymmärtää. Ja kun se epätyydyttävä suhde on kestänyt riittävän kauan, siihen turtuu ja tottuu ja jos mitään fyysistä uhkaa aiheuttavaa ei ole, suhde jatkuu hamaan hautaan asti koska se on kuitenkin aina parempi ja turvallisempi vaihtoehto kuin yksin vanheneminen ja kuoleminen.

Vierailija
19/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No tarviiko siinä nyt olla kipinää/kiinnostusta/vetovoimaa/jne. Voihan sitä tapailla ihan muutenkin. Mistäs sen tietää vaikka..."

Tämä on älytön. Ehkä jollain saattaa kiinnostus syttyä vähän viiveellä, mutta minulla näin ei ole tapahtunut ikinä. Eikä tule tapahtumaankaan.

Vierailija
20/24 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tunnustaa näin nimettömästi etten olisi lähtökohtaisestikaan ikinä ottanut itselleni kumpaakaan sellaista ukkoa jollaiset lähimmillä kavereillani on. Nyt, noin 10 avioliittovuoden jälkeen kumpkin kaverini ovat alkoholisoituneita ja joutuvat kestämään miehiltään todella törkeää kielenkäyttöä, suoranaista haukkumista, halveksintaa jne. Mutta on se vaan niin hel*tin hienoa olla parisuhteessa, jes!

Samoin olen ajatellut. En kestäisi suurimpaa osaa ystävieni miehistä. Enkä olisi edes miettinyt heitä potentiaalisena kumppanina.

Mutta niin vaan ovat ylpeitä kun on se parisuhde, onhan se kuitenkin hienompaa kuin sinkkuna. Ja tietysti taloudellisempaa.

Ja sitten monet parisuhteessa olevat naiset pelkäävät sinkkunaisten "vievän" heidän miehensä.

Aivan turhaan, saavat olla rauhassa, ei kiinnosta.