Typerimmät neuvot sinkuille
Mun kohdalla ainakin:
"Älä ole niin helppo!"
Jos leikin vaikeasti tavoiteltavaa enkä vastaa viesteihin tms. niin ei mun perään kysellä vaan miehet siirtyy vaan seuraavaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No tarviiko siinä nyt olla kipinää/kiinnostusta/vetovoimaa/jne. Voihan sitä tapailla ihan muutenkin. Mistäs sen tietää vaikka..."
Tämä on älytön. Ehkä jollain saattaa kiinnostus syttyä vähän viiveellä, mutta minulla näin ei ole tapahtunut ikinä. Eikä tule tapahtumaankaan.
Mulla kävi mun avimiehen kanssa, mutta se tapahtui luontaiesesti työkaveruuuden kautta. Ei kai sitä kukaan oikein voi tapailla jotain tyyppiä ajatuksella että "en pidä mitenkään viehättävänä mutta ehkä muutamassa vuodessa ihastun luonteeseen kun tunnetan paremmin", se olisi liian suurella todennäköisyydellä ajanhukkaa. Mutta kun oli pakko tavata avokonttorissa joka tapauksessa, tapahtui luonnostaan. Vaikka tosiaan ensi ajatus miehen ulkonäöstä oli: "johan on käppänä, lyhyt, kuivan laiha, kaljuuntuva, koomisen näköinen ukkeli".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No tarviiko siinä nyt olla kipinää/kiinnostusta/vetovoimaa/jne. Voihan sitä tapailla ihan muutenkin. Mistäs sen tietää vaikka..."
Tämä on älytön. Ehkä jollain saattaa kiinnostus syttyä vähän viiveellä, mutta minulla näin ei ole tapahtunut ikinä. Eikä tule tapahtumaankaan.
Mulla kävi mun avimiehen kanssa, mutta se tapahtui luontaiesesti työkaveruuuden kautta. Ei kai sitä kukaan oikein voi tapailla jotain tyyppiä ajatuksella että "en pidä mitenkään viehättävänä mutta ehkä muutamassa vuodessa ihastun luonteeseen kun tunnetan paremmin", se olisi liian suurella todennäköisyydellä ajanhukkaa. Mutta kun oli pakko tavata avokonttorissa joka tapauksessa, tapahtui luonnostaan. Vaikka tosiaan ensi ajatus miehen ulkonäöstä oli: "johan on käppänä, lyhyt, kuivan laiha, kaljuuntuva, koomisen näköinen ukkeli".
Ohi aiheen, mutta kiinnostaisi miten sitte ihastuit mieheesi?
Kun ensiajatus oli tämä.
Olen se, joka kirjoitti, ettei tapaile jos ei ole mitään kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
"Laske rimaa"
Juu, ei ikinä.
Joillain on kummallinen harhaluulo siitä, että kaikilla sinkuilla on älyttömän pitkä vaatimuslista, josta ei suostuta joustamaan yhtään. Omalla listallani on kolme asiaa ja ne ovat niin tärkeitä, että en aio "laskea rimaa" niiden suhteen.
Ap
Ei ole toiminut ollenkaan näin mulla. Nuorena halusin pelkkiä yhden yön juttuja, mutta kun ne pahukset aina halusi jatkoa ja hankalimmat suorastaan ihastui ja jäi kinuamaan, ei uskonut kun sanoin että kivaa oli mutta se oli siinä.