Muita jotka katsoo pelin yksin?
Meneehän tämä näinkin. Mies lähti kaverien luo katsomaan, jääpähän mulle enemmän herkkuja :P
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minkä pelin?
Luuletko olevasi jotenkin hauska?
Mä katson yksin. Miesystävä aikoo ottaa bisseä niin katsokoon hän omassa himassaan.
Luin vahingossa "muita jotka katsoo peiliin yksin" ja aloin miettiä sitä.
Olen yksin kotona, mutta en varmasti katso. On ääliömäisen näköistä, kun iso lauma aikomiehia kepit tanassa yrittää tökkiä jotain kuminkappaletta. Antaisivat jokaiselle oman lätyn, niin ei tarvitsisi tapella. Suorastaan toivon, että Suomi häviäisi oikein rumasti.
Yksin katson ja en ymmärrä mihin siinä miuta tarvitsee
No yksin katsominen on parasta kun voi katsella taktiikoita ja teknisiä suorituksia ja ei tarvitse selostaa mikä on paitsio ja miksi peli ei jatku jos kiekko on katsomossa ja kuinka pelaajat ei ole heikossa kunnossa kun eivät pelaa koko peliä jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kotona, mutta en varmasti katso. On ääliömäisen näköistä, kun iso lauma aikomiehia kepit tanassa yrittää tökkiä jotain kuminkappaletta. Antaisivat jokaiselle oman lätyn, niin ei tarvitsisi tapella. Suorastaan toivon, että Suomi häviäisi oikein rumasti.
no kyllä naisten kokkikilpailuissakin tapellaan vaikka kaikilla on oma lätty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pelin?
En luule. En vain yksinkertaisesti tiedä, mistä pelistä täällä puhutaan.
Miestä ei kiinnosta, joten katson yksin niinkuin muutkin urheilut. Ei haittaa yhtään.
Minä katson yksin. Vaikka kyllä tänne kisastudioon ottaisin mielellään kaverinkin katsoon.
Tykkään katsoa urheilua yksin. Saa keskittyä peliin eikä kukaan häiritse typeryyksillä. Nytkin katson yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pelin?
Olet siis elänyt tynnyrissä viime päivät?
Puhukko sie Leganés ja Rayo Vallecano -ottelusta? :o En tiennykkää, et Suomes on muita, jotka seuraa Segundaa! :) Juu, katon yksin, tosin miul on koira kaverina.
Uskoisin, että täällä puhutaan huuhkajien harjoituspeleistä. Nythän on kesäkuu ja ulkona melkein helle eli tuskin kukaan hullu mitään jääkoronaa ainakaa enää kattelee
Katson yksin. Jos tulee voitto niin torilla on sit seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pelin?
Olet siis elänyt tynnyrissä viime päivät?
Asia voi olla niin.
Kyllä. Asun yksin ja huomenna töitä. Menen suoraan nukkumaan pelin jälkeen, oli tulos mikä tahansa. Aamu viideltä herätys.
Minkä pelin?