Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka helpottaa stressiä ja ahdistusta

Vierailija
06.06.2021 |

Olen helposti asioista huolestuva ja stressaajaluonne. Viime vuodet ovat menneet mukavasti, mutta nyt koronavuosi on ollut raskas, kun olen stressannut läheisten puolesta, sekä tietoisesti että varmasti myös alitajunnassa. Tänä vuonna kroppa on oireillut lihasjännityksenä, päänsärkynä ja rytmihäiriöinä (harmittomia, mutta inhottavia). Huomaan olevani usein ”hälytystilassa” ja pelkään vakavia sairauksia ym. Liikun päivittäin, teen rentoutusharjoituksia ja olen puhunut huolista työterveyshoitajalle. Kuitenkin oireet jatkuvat ja olen hermostunut/hermoilen lähes jatkuvasti. Kuinka katkaista tätä jatkuvaa jännitystä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suinkin pystyt, kannattaa järjestää mahdollisuuksia tavata läheisiäsi. Nyt kun koronaepidemia alkaa helpottaa, siitä tulee ainakin sen osalta helpompaa.

Toinen asia, joka voi auttaa, on fyysinen tekeminen. Näin kesällä se on kaikkein parasta ulkoilmassa. 

Tsemppiä!

Toimii vaan niillä kellä kivat läheiset. Kaikilla ei ole. Mulla dysfunktionaalinen lapsuuden perhe ja toinen vanhempi minua rääkkäävä ja kiusaava narsisti. Ne ”läheiset” on pahin ahdistuksen ja pelon lähde.

Vierailija
22/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi pois. Alkoholi pois. Pienet määrät yrttiä O.K.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla