Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni mielestä olin ”sekoittanut hänen lastensa pään” kun kerroin että myös mies voi saada lapsia!

Vierailija
06.06.2021 |

Mitä hän haluaa että sanon? Pitäisikö minun valehdella lapsille?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas.

Mä olen ainakin kertonut lapsille ihan pienestä pitäen, että voivat mennä naimisiin tytön tai pojan kanssa, joskus tyttö haluaakin olla poika tai poika tyttö, koskaan ei saa mennä arvailemaan onko joku poika / tyttö, se on jokaisen oma asia... Kun sen asiallisesti kertoo niin meidän lapset on ainakin sanoneet vaan "okei" ja se siitä.

"koskaan ei saa mennä arvailemaan onko joku poika / tyttö, se on jokaisen oma asia."

What? Siis hui sentään jos sukupuolesta kysyy ja keskustelee. Onpa vaarallista.

Niin, koska ihminen itse määrittää sen asian. Sinä et sitä määritä, etkä siten lähde arvailemaankaan. Kyllä siihen kuule äkkiä tottuu, että voit kohdella ihmisiä vain ihmisinä, etkä lokeroida kaikkia tytöiksi tai pojiksi.

Kaikki sitä lokerointia tekevät, ihan huomaamattakin. Sinäkin.

Varmasti, mutta minä en ole tuolla selittämässä lapselleni ihmisten kohdalla, että tuo on täti ja tuo setä ja tuo tyttö ja tuo poika. Kaikki ovat ihmisiä ja he itse päättävät sen millä termillä heitä kutsutaan vai kutsutaanko millään.

Huvittaa aina tuo "kaikki ovat ihmisiä" mantra. Aivan kuin se että tunnustaa biologiset tosiasiat jotenkin kumoisi ihmisyyden. Päinvastoinhan se oikeastaan on. Ihminen on nisäkäs, jolla on kaksi sukupuolta. Se tekee hänestä ihmisen.

Vierailija
62/64 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten lapsien seksuaalikasvatus ei taida olla sun asia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asia pitäisi olla tällä selvä." eli synnyttäjä tässäkin linkissä loppujen lopuksi oli nainen. Miehellä kun ei nyt vain ole tarvittavaa kalustoa, imetys saattaa onnistua.

Vierailija
64/64 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö missään vaiheessa ketjua, mitä ap tarkoitti tuolla että mies voi saada lapsia? Että mies voi synnyttää (no aika harvoin) vai että mies voi tulla isäksi?

Jos jälkimmäistä, niin sitten sisko on itse ihan seko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän