Siskoni mielestä olin ”sekoittanut hänen lastensa pään” kun kerroin että myös mies voi saada lapsia!
Mitä hän haluaa että sanon? Pitäisikö minun valehdella lapsille?
Kommentit (64)
Näitä synnytteleviä "isiä" tuleekin sitten rutkasti lisää jos ja kun sukupuolen itseidentifikaatio menee läpi, jossa sukupuolen voi vaihtaa maistraatissa parilla klikkauksella netissä. Paperilla mies, mutta oikeasti täysi nainen lähtee synnyttämään ja sitten on "isä". Enpä olisi muuten uskonut, että IS:kin on lähtenyt genderpropagandaan mukaan käyttämällä heidän valheellista kieltään syntymässä "määritellystä sukupuolesta".
Biologisilla miehen värkeillä ei synnytetä lapsia. Ei yksistään, väh. hermafrodiitti.
Suku-puoli-identiteetiltään lapsia voi saada kuka (huoh) vaan... taisteluhelikopterista lähtien. Mutta faktantarkistus jos alatte siis lapsille paasaamaan; peniksen päästä ei synnytetä monikiloisia lapsia. "Mies" voi synnyttää - naisen vehkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Biologisilla miehen värkeillä ei synnytetä lapsia. Ei yksistään, väh. hermafrodiitti.
Suku-puoli-identiteetiltään lapsia voi saada kuka (huoh) vaan... taisteluhelikopterista lähtien. Mutta faktantarkistus jos alatte siis lapsille paasaamaan; peniksen päästä ei synnytetä monikiloisia lapsia. "Mies" voi synnyttää - naisen vehkeillä.
Ihminen ei ole milloinkaan hermafrodiitti.
Jos synnyttämistä tarkoitetaan, niin siihen tarvitaan kohtu.
Vierailija kirjoitti:
Synnyttämiseen tarvitaan muutakin kuin kohtu. Tarvitaan nainen.
On tää kyllä sairasta, kaiken maailman vähemmistöt hilluu ja aloittaa aivopesun lapsille yhä nuorempina ja nuorempna. Kaiken maailman polyamoreja ja raskaana olevia miehiä, ym friikkejä... HYI.
Olisiko yllä tarkoitettu sukupuolielinten anomalioita - terminäkin sukupuolielinten epämuodostuma eli oikeasti poikkeava biologinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi saada lapsia naisen kanssa. Mies ei synnytä.
Väärin. Mies voi synnyttää. Moni eilen naiseksi itsensä kokenut kokee itsensä tänään mieheksi.
ei sukupuoli muutu päivittäin harhojen muuttuessa
Missä elimessä sikiö kasvaa mielellä?
Ei ainakaan aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas.
Mä olen ainakin kertonut lapsille ihan pienestä pitäen, että voivat mennä naimisiin tytön tai pojan kanssa, joskus tyttö haluaakin olla poika tai poika tyttö, koskaan ei saa mennä arvailemaan onko joku poika / tyttö, se on jokaisen oma asia... Kun sen asiallisesti kertoo niin meidän lapset on ainakin sanoneet vaan "okei" ja se siitä.
"koskaan ei saa mennä arvailemaan onko joku poika / tyttö, se on jokaisen oma asia."
What? Siis hui sentään jos sukupuolesta kysyy ja keskustelee. Onpa vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas.
Mä olen ainakin kertonut lapsille ihan pienestä pitäen, että voivat mennä naimisiin tytön tai pojan kanssa, joskus tyttö haluaakin olla poika tai poika tyttö, koskaan ei saa mennä arvailemaan onko joku poika / tyttö, se on jokaisen oma asia... Kun sen asiallisesti kertoo niin meidän lapset on ainakin sanoneet vaan "okei" ja se siitä.
"koskaan ei saa mennä arvailemaan onko joku poika / tyttö, se on jokaisen oma asia."
What? Siis hui sentään jos sukupuolesta kysyy ja keskustelee. Onpa vaarallista.
Literal violence
Vierailija kirjoitti:
Olisiko yllä tarkoitettu sukupuolielinten anomalioita - terminäkin sukupuolielinten epämuodostuma eli oikeasti poikkeava biologinen.
Juu mutta silloinkin, jos sellaisilla synnyttää on yksiselitteisesti nainen. Ihmisellä se on vain joko tai.
Mikään laki ei voi tehdä miehistä naisia eikä naisista miehiä. Kyllä näin on.
Vierailija kirjoitti:
On tää kyllä sairasta, kaiken maailman vähemmistöt hilluu ja aloittaa aivopesun lapsille yhä nuorempina ja nuorempna. Kaiken maailman polyamoreja ja raskaana olevia miehiä, ym friikkejä... HYI.
Mm. Vihreät kannattaa ohjelmassaan juuri tätä. Siksi en heitä äänestänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas.
Ai että sukupuoli on jokaisen oma asia? Jos esim. teinipoikasi haluaa mennä tyttöjen pukuhuoneeseen, onko sekin hänen oma asiansa?
Ratkaisuna kysymykseen: voisit olla vaikka hiljaa. Ei kuulu sun tontille näiden asioiden kertominen lapsille. Olisin itsekin raivona, jos joku tulisi juttelemaan lapsilleni asioita, jotka ei meidän maailmankuvaan kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Siskosi on oikeassa. Lapselle kun ei voi kertoa tarkemmin miten mies kantaa lasta ja synnyttää.
Sinä voit saada myös auton tai talon, vaikket sitä itse rakenna.
Vierailija kirjoitti:
Nii, mutkun ei tarkoitettu, vaan lapsen saamista.
On mtös kukkia jotka luulevat olevansa kuusipuita