Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Miehenne kaipaavat kunnioitusta. Miksi ette voi osoittaa sitä, päinvastoin halveksitte puolisoanne?

Vierailija
06.06.2021 |

En ihmettele että monet miehet kyllästyvät näihin pirttihirmuihin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on ansaittava. Aina.

Vierailija
2/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä näitä pirttihirmuja tapaat, muualla kuin tällä palstalla? Kyllä ainakin minun tyttöystäväni kunnioittaa minua. Ja minä häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osoitatko sinä kunnioitusta puolisollesi? Miksi vain naisen tulee kunnioittaa miestä mutta miehen ei tarvi kunnioittaa naista?

Vierailija
4/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vain molempiin suuntiin, tai ei lainkaan. Minulla on kuningas, olen hänen kuningattarensa.

Vierailija
5/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkutus on kivempaa

Vierailija
6/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää että saa pllua tarpeeksi usein ja että nainen ottaa suuhun.

Vierailija
7/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitusta mistä? Ja millä tavalla sitä pitäisi osoittaa? Minä kunnioitan miesystävääni monilla eri tavoilla, mutta mitään erityistä palvomista en katso tarpeelliseksi. Eikä minun myöskään tarvitse hyväksyä perseilyä, jos sitä tarkoitat. 

Vierailija
8/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä. Kyllä sinun on kunnioitettava toista ihmistä vaikka et häntä tuntisikaan.

Vierailija
9/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää niitä uuden kulttuurin tuulia?

Vierailija
10/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää ensin osoittaa kunnioitusta naiselle :)

Vierailija
11/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairaanhoitaja-nainen on onnistunut naimaan insinööri-miehen, mitään kunnioitusta ei enää tarvita. Lompakon paksuus riittää.

Vierailija
12/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan lopettaa itse se huonosti kohtelu ja odottaa vasta sen jälkeen saavansa saman takaisin.

Vierailija
13/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee laittaa naiselle ruokaa, osallistua lastenhoitoon ja tehdä osansa kotitöistä. Miehen tulee puhua naiselle kauniisti ja kohdella häntä hyvin. Miehen tulee kunnioittaa naisen mielipidettä. Sitten mies ansaitsee kunnioitusta.

Vierailija
14/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan "kunnioitus" vähän väärä sana? Tulee lähinnä mieleen tarkkiksen poikien sekoilut, tai jotkut mafiasodat yms.

Jokaisella on ihmisarvonsa, pitäisi riittää, että se on tunnustettu. Molemmin puolin.

Vierailija
15/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just niin lapsellisia.

Aina se heiveröinen ego.

Vierailija
16/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kunnioitan ja arvostan puolisoani sekä näytänkin sen hänelle sekä sanoin että teoin ihan jokaikinen päivä.

Sen sijaan en nöyristele.

Ja kyllä, mieheni toimii ihan samoin eli olemme tasavertaiset tasa-arvoisessa suhteessa.

Vierailija
17/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää niitä uuden kulttuurin tuulia?

Nainen, miksi et pukeudu kaapuun.  Nainen, miksi liikut yksin. Nainen, miksi et leikkele sitä.  Nainen, miksi opiskelet. Nainen, miksi et väistä. Nainen, miksi et tee lapsia. Nainen, miksi otat suomalaisen miehen. Nainen, miksi et tee kaikki kotityöt. Nainen, miksi et palvo miestä.  Nainen, mikä oikein luulet olevasi.

Vierailija
18/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee palvella naista hyvin. Jos nainen on onnellinen, niin silloin mieskin on onnellinen :)

Vierailija
19/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ainoa tehtävä on hemmotella naista.

Vierailija
20/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä piip kunnioitus? Kunhan naisesta on siihen oleelliseen.. Minä en vaikeilta pyydä mahdottomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi