Uskotko sellaiseen että kuolleet hyvät sukulaiset käy maan päällä katsomassa sun perään?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esi-isäsi toimivat henkioppaanasi. Eikä ainoastaan ne sukulaiset, jotka tunsit vaan esi-isät myös tuhansien vuosien takaa. Heidän energian pystyy olemaan yhteydessä esim. meditoinnin avulla.
Jos uskot noin, niin miten toimivat esi-isät, jotka eläessään oivat psykopaatteja, narsisteja tai sadisteja?
Henkioppaana toimii henki, joka parhaiten osaa sinua auttaa missäkin elämäntilanteessa ja jonka esiintyminen saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi ja turvalliseksi, joten todennäköisesti tuollainen esi-isä ei sinulle esiintyisi. Ihminen on multidimensionaalinen olento ja energiatasolla ollaan ylipäätään yhteydessä siihen henkilön higher selfiin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tainnut koskaan kokea, tai tuntea edesmenneiden sukulaisten läsnäoloa, vierailuja, tai että olisivat antamassa "joitakin neuvoja, tai ohjaamassa oikeaan suuntaan".
New age, rajatiedon, sekä ennustuspalveluiden tarjoajien piirissä näitä jaellaan "oppeina". Ja nimenomaan meediot pohjaavat oman toimintansa tuohon uskomukseen.
Olen aniharvoin kokenut mitään yliluonnollista. Kerran, pari koin ehkä jotakin paranormaaliksi luokiteltavaa.
Mitä tulee kuolemanjälkeiseen elämään, tuonpuoleisessa. Kai jokainen meistä toivoo, ainakin omassa mielessään ja alitajunnassaan, että kaikki ei päättyisi kuolemaan. Mutta koska ei ole olemassa mitään tieteellisiä todisteita, ja aika harva on sieltä kuoleman porteilta tullut takaisin, niin tässä maailmassa, sen ajassa ja fyysisessä todellisuudessa meistä kukaan ei tiedä totuutta. Ennen kuin sen itse tulee sitten aikanaan, kun oma elämä päättyy, kokemaan ja tietämään.
Tosi ajatus ikuisesta karmasta, jota pitäisi täällä elää. Eli syntyä, kuolla ja raataa työtä ja toistaa sitä samaa kierrettä kuulostaa myös aika kauhealta. Milloinka silloin sitten pääsee koskaan lepäämään?
No en usko.Eikös se nyt ole vähän lapsellistakin uskoa tommosiin satuihin.Kuolemanpelolla vaan rahastetaan ja kontrolloidaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Meditointi ja joogaaminen ovat Raamatun mukaan syntejä. Mitkään edesmenneet papat ja mammat eivät tule valo-olentoina ihmisille kummittelemaan. Jos sellaista on tapahtunut niin olet ollut pimeyden henkivaltojen eksytyksessä. Lopeta heti sellainen ja pyydä Jeesuksen veren suojaa.
Mistä tiedät, että se mitä Raamatussa sanotaan on totta? Voihan se nimenomaan olla niinkin, että se valaistuminen tapahtuukin vaikkapa juuri meditoinnin ja joogan kautta kun aletaan kyseenalaistamaan niitä asioita mitä sinulle on uskoteltu olevan totta ja aletaan itse ottamaan asioista selvää sen sijaan, että uskotaan sokeana mitä joku kirja kertoo.
Pyysin ystävääni antamaan jonkun merkin kuolemansa jälkeen, mutta ei ole kuulunut.
Mistä kukaan mitään varmaksi tietää mutta tuskinpa käyvät.
Minulla ei ole mielenterveysongelmia, eli ei, en kuule, näe tai koe harhoja.
Ne pahat olisivat hyödyllisempiä.
Minua on monta kertaa käynyt moikkaamassa juuri kuollut ihminen. Sitten kyllä häipyvät.
Ainut hyvä sukulainen on kuollut sukulainen. Toivottavasti ymmärtävät pysyä poissa elämästäni edes kuolemansa jälkeen.
t. mustalammas
Mitään hiton valaistumisia ja uudestisyntymisiä ei ole olemassakaan. Ainoastaan on Raamatun mukainen hengestä uudestisyntyminen. Olisi ihan kamalaa jos pitäisi aina uudestaan ja uudestaan syntyä lapseksi ja taas aikuistua ties missä maassa ja minkälaisille vanhemmille etc. Milloinkahan sitä loppujen lopuksi olisi niin "valaistunut", että pääsisi pois siitä jatkuvasta kierteestä.
Jos minulle jää kuolemani jälkeen jonkinlainen tietoisuus, ja minun on syystä tai toisesta pakko jäädä tähän universumiin, haluan kyllä ehdottomasti lähteä katsomaan ihan muita taivaankappaleita kuin tätä, missä elämäni elin. Mieluiten lähtisin ihan kokonaan toiseen universumiin.
En usko. Ainut yhteys kuolleisiin läheisiin on Jeesuksen kautta.
Enpä ole tainnut koskaan kokea, tai tuntea edesmenneiden sukulaisten läsnäoloa, vierailuja, tai että olisivat antamassa "joitakin neuvoja, tai ohjaamassa oikeaan suuntaan".
New age, rajatiedon, sekä ennustuspalveluiden tarjoajien piirissä näitä jaellaan "oppeina". Ja nimenomaan meediot pohjaavat oman toimintansa tuohon uskomukseen.
Olen aniharvoin kokenut mitään yliluonnollista. Kerran, pari koin ehkä jotakin paranormaaliksi luokiteltavaa.
Mitä tulee kuolemanjälkeiseen elämään, tuonpuoleisessa. Kai jokainen meistä toivoo, ainakin omassa mielessään ja alitajunnassaan, että kaikki ei päättyisi kuolemaan. Mutta koska ei ole olemassa mitään tieteellisiä todisteita, ja aika harva on sieltä kuoleman porteilta tullut takaisin, niin tässä maailmassa, sen ajassa ja fyysisessä todellisuudessa meistä kukaan ei tiedä totuutta. Ennen kuin sen itse tulee sitten aikanaan, kun oma elämä päättyy, kokemaan ja tietämään.
Tosi ajatus ikuisesta karmasta, jota pitäisi täällä elää. Eli syntyä, kuolla ja raataa työtä ja toistaa sitä samaa kierrettä kuulostaa myös aika kauhealta. Milloinka silloin sitten pääsee koskaan lepäämään?