Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrakoira naisten iskemiseen?

Vierailija
06.06.2021 |

Naiset näkyy olevan sulaa vahaa, jos miehellä on koira. Onko jotain vuokraus- tai leasing-palvelua koirista? Voisin vuokrata pariksi helleviikonlopuksi ja sitten, kun homma on hoidossa, niin palauttaa.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirallinen mies saa taatusti huomioni edelleen, vaikka parisuhteessa olenkin. Edellyttäen, että koira ei ole "muskelikoira" tai sakemanni, ne kierrän kaukaa. En myöskään ymmärrä, miksi joku olisi halunnut pilalle jalostetun koiran (Englannin bulldog, kaikki muutkin lyttykuonoiset, lyhytjalkaiset, pitkäselkäiset, pienikalloiset).

(En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka saavat tappamisesta iloa, joten metsästyskoirien omistajille ei ole kiinnostusta jutella, mutta heidän koiransa yleensä ovatkin pihatarhoissaan, ei niitä paljon ulkoillessa näe.)

Nämä poislukien, jos yhtään vaikuttaa siltä, että koiraan saa ottaa kontaktia ja mies on halukas siitä juttelemaan, niin aina riittää mielenkiintoa. Sama tosin pätee koiria ulkoiluttaviin naisiinkin.

Vierailija
42/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun ottaa lainaan labbiksen tai kultaisen noutajan pennun niin voit valita kenet naisen vain. Koiranaiset käy aivan kuumana siihen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti huijaamalla on hyvät eväät suhteen kestämiselle. Ei kävis mielessäkään teeskennellä jotain mitä en ole. Jos en itsenäni kelpaa, niin olen yksin.

Vierailija
44/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso mies taluttamassa kleinspitzia on varsinainen pillumagneetti

https://www.hankikoira.fi/koirarodut/kleinspitz

Itselläni on samojedi ja ajanut saman asian.

Vierailija
45/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies56432 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontulassa, Kantsussa tai Hertsikassa tosiaan naiset kiinnostuu heti jos miehellä on pitbullli, rotikka tai saksmanni.

Eikö annakin jännän kuvan naisten ajatuksenjuoksusta. Hurttako todistaa että tässä on hieno mies. Uskomatonta. Saksanpähkinän kokoisilla aivoilla vois ehkä pohtia että hurtan talutus todistaa alkeellisen hoivavietin olemassaolon.

Sulta tais mennä pointti ohi. Oletko koskaan käynyt Kontulassa?

Vierailija
46/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta on ollut kultainen noutaja ja kertaakaan ei ole nuori nainen jäänyt juttelemaan. Ne kulkevat aina ohitse vihaisen näköisenä. Keski-ikäisten ihmisten ja eläkeläisten kanssa juttu kyllä luistaa ja heistä on tullut hyviäkin tuttuja.

Vierailija
47/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Kokeilin tuota muutaman kerran, kaverilta lainasin irlanninsusikoiraa joka on todella hyvä koira, kiltti, rauhallinen, hyvä käytöksinen ym. Mutta naiset lähinnä lähtivät karkuun, sama koirapuistossa, naiset keräsivät koiransa kainaloon ja lähinnä tatuoidut äijät susikoirien kanssa tuli juttelemaan.

Pitäisi olla varmaan joku pieni söpökoira?

Ranskan buldog tai joku muu.

En usko. Irlikset ovat todella suosittuja, koska ovat niin isoja ja lempeitä. Itse pidän takin taskussa aina nameja yhdelle sellaiselle, joka usein tulee vastaan. 

Vierailija
48/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vuokraa, vaan ala ansaita taskurahaa ulkoiluttamalla muiden koiria. Tai ulkoiluta hyväntekeväisyydestä naapurin mummon koiraa. Se vasta olisikin turn on mieheltä, vaikea keksiä parempaa.

Aivan! Laita ilmoituksia sopiviin paikkoihin halustasi ulkoiluttaa koiria. Ota myös selvää siitä, miten koiran kanssa ollaan.

Vierailija
49/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirallinen mies saa taatusti huomioni edelleen, vaikka parisuhteessa olenkin. Edellyttäen, että koira ei ole "muskelikoira" tai sakemanni, ne kierrän kaukaa. En myöskään ymmärrä, miksi joku olisi halunnut pilalle jalostetun koiran (Englannin bulldog, kaikki muutkin lyttykuonoiset, lyhytjalkaiset, pitkäselkäiset, pienikalloiset).

(En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka saavat tappamisesta iloa, joten metsästyskoirien omistajille ei ole kiinnostusta jutella, mutta heidän koiransa yleensä ovatkin pihatarhoissaan, ei niitä paljon ulkoillessa näe.)

Nämä poislukien, jos yhtään vaikuttaa siltä, että koiraan saa ottaa kontaktia ja mies on halukas siitä juttelemaan, niin aina riittää mielenkiintoa. Sama tosin pätee koiria ulkoiluttaviin naisiinkin.

Mikä vika ajokoirassa on? Mulla on "huono" ajokoira olisi ammuttu jos en olisi ottanut koska sitä kiinnostaa kaikki muu paitsi toisten eläinten perässä juoksentelu.

Kaunis ja hyvä luontoinen koira.

Vierailija
50/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta on ollut kultainen noutaja ja kertaakaan ei ole nuori nainen jäänyt juttelemaan. Ne kulkevat aina ohitse vihaisen näköisenä. Keski-ikäisten ihmisten ja eläkeläisten kanssa juttu kyllä luistaa ja heistä on tullut hyviäkin tuttuja.

Pitää tähdätä niihin nuoriin naisiin, joilla on oma koira. Ainakin minä pääsen koirani kanssa juttelemaan kaikenikäisten ihmisten kanssa ihan vauvasta vaariin. Tosin olen nainen, joten ehkä olen helpommin lähestyttävä. Moikkaan kyllä aina iloisesti kaikkia vastaantulijoita esim. metsässä. Muutaman kerran kun hymyilee ja moikkaa, niin ihmiset alkavat moikkailla takaisin ja vaihtaa muutaman sanan.

Vierailija
51/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Jaa, mitähä mie sit teen väärin, ku on koira, mut naisille oon kui ilmaa? :D Ainii, liia lyhyt, laiha ja nörttimäinen…

Eikö edes koiran kanssa kulkevat naiset pysähdy juttelemaan? Jos koira on ystävällinen ja tulee toimeen toisten koirien kanssa, koiraihmiset antavat mielellään koiriensa tutustua ja jäävät juttelemaan isännän/emännän kanssa. Helpoin tapa ikinä päästä naisten kanssa juttusille.

Joo paitsi että mä en voi sietää naisia joilla on koira.

Koirat on tässä mielessä kyllä vielä kätsympiä kuin kissat kun saa usein paljon nopeammin selville, onko toinen eläinvihaaja.

Vika ei ole koirassa vaan koiran emännässä. En vihaa eläimiä mutta en voi sietää sellaisia koirille lässyttäjiä.

eri

Vierailija
52/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun ottaa lainaan labbiksen tai kultaisen noutajan pennun niin voit valita kenet naisen vain. Koiranaiset käy aivan kuumana siihen mieheen.

Mies pennun kanssa on söpöintä ikinä 😍

Toimii nykyään varmastikin paremmin kuin lapsen kanssa näyttäytyminen...

Vierailija
53/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vuokrata lapsen, sellaisen noin 3-6-vuotiaan. Naiset käyvät kuumana miehiin, joilla on lapsi. Vinkki!

Vierailija
54/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Kokeilin tuota muutaman kerran, kaverilta lainasin irlanninsusikoiraa joka on todella hyvä koira, kiltti, rauhallinen, hyvä käytöksinen ym. Mutta naiset lähinnä lähtivät karkuun, sama koirapuistossa, naiset keräsivät koiransa kainaloon ja lähinnä tatuoidut äijät susikoirien kanssa tuli juttelemaan.

Pitäisi olla varmaan joku pieni söpökoira?

Ranskan buldog tai joku muu.

En usko. Irlikset ovat todella suosittuja, koska ovat niin isoja ja lempeitä. Itse pidän takin taskussa aina nameja yhdelle sellaiselle, joka usein tulee vastaan. 

En usko minäkään. Jos moisia tarinoita haluaa keksiä, kannattaa valita myös uskottavampi koirarotu tarinan kannalta.

Vierailija
55/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika ajokoirassa on? Mulla on "huono" ajokoira olisi ammuttu jos en olisi ottanut koska sitä kiinnostaa kaikki muu paitsi toisten eläinten perässä juoksentelu.

Kaunis ja hyvä luontoinen koira.

Ei ajokoirissa vikaa olekaan ja olet tehnyt tosi ihanasti antaessasi sille kodin. Itsellänikin on riistaviettinen rescue. Metsästävää miestä sen sijaan en olisi huolinut.

Vierailija
56/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on huono, koska se tehoaa vain koiranaisiin. Koiraihmisten kanssa en halua olla missään tekemisissä. Kokemusta on.

Noh yksi saksan paimenkoira voisi mennä, jos nainen olisi täydellinen mutta mieluummin ilman koiraa.

Vierailija
57/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranhaju on ällöttävämpi kuin tupakanhaju. Itse ainakin kierrän koiranaiset kaukaa. Mieluummin otan tupakoivan, ei haise yhtä pahalle kämppä jne.

M33

Puhdas koira ei haise. Meillä pestään shampoolla kun alkaa haista. Ja tuoksuu sitten kukkaiselta pitkään...

Vierailija
58/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin vuokrata lapsen, sellaisen noin 3-6-vuotiaan. Naiset käyvät kuumana miehiin, joilla on lapsi. Vinkki!

No ei käy tai ehkä yyhoot :D

Vierailija
59/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Jaa, mitähä mie sit teen väärin, ku on koira, mut naisille oon kui ilmaa? :D Ainii, liia lyhyt, laiha ja nörttimäinen…

Eikö edes koiran kanssa kulkevat naiset pysähdy juttelemaan? Jos koira on ystävällinen ja tulee toimeen toisten koirien kanssa, koiraihmiset antavat mielellään koiriensa tutustua ja jäävät juttelemaan isännän/emännän kanssa. Helpoin tapa ikinä päästä naisten kanssa juttusille.

Joo paitsi että mä en voi sietää naisia joilla on koira.

Koirat on tässä mielessä kyllä vielä kätsympiä kuin kissat kun saa usein paljon nopeammin selville, onko toinen eläinvihaaja.

Aika moni koiranomistaja inhoaa avoimesti monia muita eläimiä ja antaa lemmikkinsä terrorisoida luontoa, eikä kerää jätöksiä. Ei kerro eläinrakkaudesta mitään.

Vierailija
60/73 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kertoa rehellisesti, että se koira on sinulla vain vähän aikaa hoidossa. Lomien ja työmatkojen yms. aikaan ihmiset kyllä kaipaavat hoitopaikkoja, jos olet luotettava ja hoidat koiran hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi