Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 10

Vierailija
05.06.2021 |

Sykkeen 10. kauden ketju. Kausi alkoi eilen 4.6. Ruutu+:ssa.

Kommentit (1092)

Vierailija
841/1092 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs jollakin on pitkin ketjua mennyt kovasti tunteisiin Sonjan käytös ja pettäminen.

Hei sinä pikkusieluinen katsoja: tämä on fiktiivinen, käsikirjoitettu sarja. Sarjan tarkoitus ei ole toimia käytösoppaana ihmisille, tämä on viihdettä.

Vedä henkeä ja rauhoitu.

Vierailija
842/1092 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut katsoja, joka ei kaipaa Iiristä takaisin sarjaan? Iiriksen hahmo on niin nähty ja muutenkin ärsyttää Iina Kuustosen naama joka ohjelmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1092 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkjärvi on alkanut pehmetä ja nössööntyä. Tykkään hänestä enemmän äreänä ja kuittailevana. Kuten Marjutistakin.

Marjut on monen tosielämän johtajan perikuva: kovin ollaan häsläämässä ja sanelemassa mitä tehdään ja miten vaikkei ole mitään realistista käsitystä tekemisen arjesta

Vierailija
844/1092 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut katsoja, joka ei kaipaa Iiristä takaisin sarjaan? Iiriksen hahmo on niin nähty ja muutenkin ärsyttää Iina Kuustosen naama joka ohjelmassa.

Ja joka paikassa sama tyyli näytellä: vihainen ja kaikkiin tympääntynyt hapannaama

Vierailija
845/1092 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ira on oikeasti ihan jäätävä m u l k e r o. Toivon hänelle ja hänen uralleen jonkinlaista tuskallista mahalaskua ja loppua.

Takuulla yrittää luistaa vastuusta siinä potilasturvallisuuden vaarantumisessa ja jotenkin pistää Ilmarin selittämään itsensä ulos tilanteesta tai sitten pistää syyn Jannican niskoille

Vierailija
846/1092 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. En oo koskaan ymmärtänyt sen hahmon hehkutusta. Mun mielestä oli vaan tosi ärsyttävä. Tosin ei ehkä ihan niin ärsyttävä kuin Marleena.

Vierailija
847/1092 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs jollakin on pitkin ketjua mennyt kovasti tunteisiin Sonjan käytös ja pettäminen.

Hei sinä pikkusieluinen katsoja: tämä on fiktiivinen, käsikirjoitettu sarja. Sarjan tarkoitus ei ole toimia käytösoppaana ihmisille, tämä on viihdettä.

Vedä henkeä ja rauhoitu.

Jep. Jotenkin ihan käsittämätöntä miten fiktiivinen hahmo voi kellään mennä noin tunteisiin. Ja miten voi kuvitella, että muut, jotka kykenee näkemään hahmon hahmona eikä henkeen ja vereen tuomitse sen tekoja, on myös itse pettäjiä.

Vierailija
848/1092 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieleen on ensihoitaja Artturi eli Juha-Tapio Arola :) Tavallaan ihan tavismies, mutta kyllä mulle tollanen nalle kelpaisi...!

Vierailija
849/1092 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieleen on ensihoitaja Artturi eli Juha-Tapio Arola :) Tavallaan ihan tavismies, mutta kyllä mulle tollanen nalle kelpaisi...!

Mä tykkään kans Artturista. Rautainen ammattilainen, joka pysyy rauhallisena vaikka olis mikä tilanne.

Vierailija
850/1092 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiristä en kyllä minäkään takaisin kaipaa. Alkupuolella hänen hahmossaan tuntui vielä olevan särmää, mutta särmä paljastui melko nopeasti lähinnä angstiseksi kiukutteluksi ja tiuskimiseksi. (Iiriksen tempauksista tosin Olaville kostaminen ansaitsee hatunnoston.) Aluksi suunnattomasti ärsyttäneessä Jannicassa sen sijaan on paljastunut olevan särmää ja älyä, eikä hän tunnu kainostelevan yhtään mitään, mikä on tavallaan virkistävää.

Sonjan pettämiseen johtivat varmaan monet syyt, mutta masentuneen aviomiehen jatkuva aloitekyvyttömyys ja itsesäälissä piehtaroiminen eivät varmaan olleet ihan omiaan herättelemään hehkuvia intohimon liekkejä. Sonjalla ja Jessellä on kyllä kemiaa, jotenkin uumoilen, ettei heidän tarinaansa ole vielä ihan taputeltu.

Sarjan turhimmat hahmot ovat muuten heittämällä Santtu (että mä inhoan sitä sen T. Örppö -ääntä), Nicke, Eetu ja Rebecca. Johannan mies Toni myös täysi idiootti. Zahraa en kaipaa myöskään takaisin, vaikken sinänsä hahmona inhoakaan.

Lääkäreistä Holopaista ja Ella Vaahteraa kaipailen. Salla Nortamoa ja Olga Godovaa voisi myös näkyä enemmän. Hoitajista Heidi Huttunen mahtava tyyppi, tykkäsin murteesta ja asenteesta.

Vierailija
851/1092 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffe on håt. Panisin.

Vierailija
852/1092 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Niemen Holopainen oli ihan hyvä hahmo mutta mietin olisiko hänellä ollut sarjaan enää uutta annettavaa. Näyttelijä on mielestäni ollut muissakin rooleissa hyvin saman tyyppinen, en ole nähnyt erityistä muuntaumiskykyä häneltä.

Aloin katsoa 8. kautta uudestaan. Siinä Sonja törmää Jesseen ja vaihtavat muutaman kipakan sanan. Sähköä ilmassa oli. Minusta hienosti rakennettu juonikuvio noita viimeisimpiä tapahtumia lukuin ottamatta (Mikon onnettomuus yms)

Minusta oli kiva nähdä Jarista ja Marjutista pehmeämmät puolet, toivon että juttu jatkuisi. Molemmat loistavua näyttelijöitä ja mielenkiintoisia hahmoja.

Jannica on ihan mahtava. Aino on jotenkin suloinen kuten joku aiemmin kirjoitti. Tämä konsultti on hyvällä tavalla niskakarvoja nostattava tyyppi :) Ilmari aika tylsä, Eetu melko turha hahmo ilman omia juomikuvioita, Nickelle saisivat keksiä jotain uutta. Näyttelijänä kehittynyt valtavasti. Iirisrä ja Marleenaa en minäkään kaipaa ;)

Vierailija
853/1092 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kaipaa enää Holopaista sarjaan. Oli huikea hahmo aikanaan, mutta en usko, että Holopaisen "taika" toimisi enää jos hänet nyt palautettaisiin sarjaan. Sarja on mennyt aika paljon eteenpäin Holopaisen ajoista ja hyvä niin.

Vierailija
854/1092 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta 13. kauden kuvaukset näyttäisi alkaneen.

Vierailija
855/1092 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin et ne kuvaa nyt 12. kautta… Mut ehkä luulin sit väärin.

Vierailija
856/1092 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin et ne kuvaa nyt 12. kautta… Mut ehkä luulin sit väärin.

12. kausi kuvattiin jo keväällä.

Vierailija
857/1092 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiristä en kyllä minäkään takaisin kaipaa. Alkupuolella hänen hahmossaan tuntui vielä olevan särmää, mutta särmä paljastui melko nopeasti lähinnä angstiseksi kiukutteluksi ja tiuskimiseksi. (Iiriksen tempauksista tosin Olaville kostaminen ansaitsee hatunnoston.) Aluksi suunnattomasti ärsyttäneessä Jannicassa sen sijaan on paljastunut olevan särmää ja älyä, eikä hän tunnu kainostelevan yhtään mitään, mikä on tavallaan virkistävää.

Sonjan pettämiseen johtivat varmaan monet syyt, mutta masentuneen aviomiehen jatkuva aloitekyvyttömyys ja itsesäälissä piehtaroiminen eivät varmaan olleet ihan omiaan herättelemään hehkuvia intohimon liekkejä. Sonjalla ja Jessellä on kyllä kemiaa, jotenkin uumoilen, ettei heidän tarinaansa ole vielä ihan taputeltu.

Sarjan turhimmat hahmot ovat muuten heittämällä Santtu (että mä inhoan sitä sen T. Örppö -ääntä), Nicke, Eetu ja Rebecca. Johannan mies Toni myös täysi idiootti. Zahraa en kaipaa myöskään takaisin, vaikken sinänsä hahmona inhoakaan.

Lääkäreistä Holopaista ja Ella Vaahteraa kaipailen. Salla Nortamoa ja Olga Godovaa voisi myös näkyä enemmän. Hoitajista Heidi Huttunen mahtava tyyppi, tykkäsin murteesta ja asenteesta.

Ella on tulossa takaisin seuraavalla kaudella. Olga olis tosiaan kiva saada takaisin.

Vierailija
858/1092 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOLOPAINEN TAKAISIN!!!!

"Kuulenko minä nyt?"

"Se on yksi mahdollisuus"

Vierailija
859/1092 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää pysty katsomaan Luusuaniemeä Sykkeessä sen jälkeen kun katsoin Luottomiehen jaksot.

Vierailija
860/1092 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ira on oikeasti ihan jäätävä m u l k e r o. Toivon hänelle ja hänen uralleen jonkinlaista tuskallista mahalaskua ja loppua.

Olikos tää Iraa näyttelevä nainen myös Koukussa-sarjassa?

Ketju on lukittu.