Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pesee pyykkiä jatkuvasti. Asuu yksin!!

Vierailija
05.06.2021 |

Joka ikinen päivä pesukone linkoaa 2h.
En tajua mistä tuo pyykki tulee. Asuu yksin ja minä hänen alakerrassaan. Joku vanha rotisko vielä mikä pitää sellaista tum tum tum tum ääntä!
Kuulostaa sille kuin joku olisi kohta tulossa katosta läpi!
Voiko valittaa?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ulkopuolisesta vaikuttaa huvittavalle, mutta minä joudun elämään tuon kahjon kanssa samassa talossa. Ei paljoa naurata.

Välillä koitan nukkua klo 21 aikaan arkena. Naapuri saattaa hyvinkin juuri tuolloin aloittaa vasta pesun :0.

T.ap

Jollen asuisi alimmassa kerroksessa, saattaisin luulla sinun valittavan minusta. Pääsen yleensä töistä klo 21 ja kun pääsen kotiin, laitan koneellisen pyörimään. Valitan, mutta duunivaatteet on pestävä päivittäin, minkä lisäksi pesen töissä työnteossa käytettyjä tekstiilejä. Kone tulee täyteen joka päivä!

Eli ei, ei sun naapuri sun kiusaksesi pesee pyykkiä. Mieti, kyllä pesukone on kovaääninen myös hänen korviinsa! Ei varmasti kivaa kuunneltavaa lähietäisyydellä.

Jos kykenet olemaan tätä ketjuasi asiallisempi, kerro sille naapurillesi, että pesukoneen ääni kuuluu tosi voimakkaasti alas ja haluaisit nukkua klo 21. Jos hänellä on päivätyö, hän voi kyllä pestä pyykkinsä aikaisemmin.

Tuolla kahjoksi haukkumisella et saavuta kyllä sitten yhtään mitään.

Miksi et pese ennen töihin menoa?

Vierailija
62/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn töissä ja työtakkini on valkoinen ja omistan näitä 2kpl.

Joudun pesemään lähes päivittäin pyykkiä, mutta sen verran ajattelen kyllä naapureita että en kyllä myöhään pese enää pyykkiä.

Klo 22 alkaa hiljaisuus jota pitäisi k. talossa noudattaa, jos järkeä päästä yhtään löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on minikone ja pesen joka päivä koneellisen , joskus kaksikin. Petivaatteet ja pyyhkeet vaatii kaksi koneellista. Ehkä pitäisi ostaa isompi kone , mutta pienessä kylppärissä pieni kone on kivempi.

Vierailija
64/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole vielä mitään.

Minä jouduin edellisessä asunnossa kuuntelemaan naapureiden puhelut (paperinohuet seinät), teinien yötämyöten öykkäykset ( kyllä, valitin isännöitsijälle, monta kertaa) ja alakerran ukon päivittäiset runqqaukset (uuh,aah)

Onneksi pääsin muuttamaan ja nyt on ihana hiljaisuus!

Vierailija
65/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työtakkini on sininen, en omista näitä  vaan työnantajani, ja pesula pesee aina kun tarvis.

Vierailija
66/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun työtakkini on sininen, en omista näitä  vaan työnantajani, ja pesula pesee aina kun tarvis.

Niin? Kukaan ei ole väittänyt etteikö näin olisi tai voisi olla?

Vierailija
67/74 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone linkoaa 2 h??

Vierailija
68/74 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa paljon liikuntaa niin hikisiä vaatteita pestään päivittäin. Voi olla että hän tekee esim siivoustyötä omassa yrityksessä ja pesee siivouspyykit kotona... Tai vaan muistisairas vanha ihminen eikä muista onko pyykki puhdasta vai likaista.

Vierailija
69/74 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kaksi ja pesen useita koneellisia päivässä. On vaaleaa 90 asteessa, ja 60 asteessa ja 40 asteessa, samoin tummat eri asteissa, punaiset omanaan, sukat ei pesussa kuin alusvaatteet, pyyhkeiden kanssa en laita vaatteita pesuun , silkkipesu jne. Joten pesukertoja tulee paljon, vaikka pyykkiä ei niinkään. Ekologia? Minulla on edelleen käytössä kaksikymmentä vuotta vanhoja vaatteita, vielä vanhempia liinavaatteet jne, kun niitä on huoltanut hyvin.

Vierailija
70/74 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosi-ikäinen ja joutuu hikoilun vuoksi vaihtamaan vaatteita koko ajan?

Tai kuten minä, joutuu pesemään työvaatteensa kotona.

Vierailija
71/74 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoitoalan työpaikassa työnantaja tarjoaa vain osan työvaatteista, osa vaatteista on väkisinkin omia. Virallisesti työnantajan hankkimat vaatteet tulisi pestä pesulassa, mutta jos jokaista on 2 kpl ja pesulaan laitettu vaate saattaa viipyä matkallaan parikin viikkoa, niin pakkohan niitä on itse pestä. Kun mm. peset toisten ulosteita ja nojailet hoitotilanteissa eritteisiin pintoihin, niin haluaisit itsekin pestä vaatteet jokaisen työpäivän jälkeen.

Vierailija
72/74 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua hyvin. Itselläni on seinänaapuri, joka pesee myös pyykkiä lähes joka päivä. Ja yhtenä päivänä jopa monta kertaa. Nautin itse hiljaisuudesta, varsinkin iltaisin. En oikein tiedä mitä tehdä, kun nuo äänet kuulee kuitenkin päivällä eikä hiljaisuuden aikana. Vaikka yhden kerran onkin kuulunut myös klo 23.00, niin se tuskin riittää vielä varoitukseen. 

Vierailija
73/74 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asun siis itse yksin ja mulla saattaa mennä jopa viikko tai jopa kaksi ennen kuin kone pyörii. 

En tiedä, lapsiperhe siinä vissin asuu, että jollakin tasolla jopa ymmärrän. Hitsi kun pitää olla tää ääniherkkyys. Ainoa keino on vissin vain tottua ääneen. 

Vierailija
74/74 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvalla saattaa olla pieni päältä ladattava pesukone, johon ei mahdu paljon kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi