Se olii mun lapsena oppimisen hetki jonka luin liiian myöhään oli se ettttä moskovan konservatorion opettaja joka sanoi että kun jonkin asian on saanut ns "kiehumispisteeseeen" saatettua niiin silloin täytyyy takoa kun rauta on kuuuma.
Kommentit (8)
Se onn lapsenaa kun opetellaaan asioita niin ei niiitä mieti miksi niiitä tekee vaan tekee vain. Se on tavallaaan tietybnlainenn ns "autistisuuuden" tila.
Vierailija kirjoitti:
Se onn lapsenaa kun opetellaaan asioita niin ei niiitä mieti miksi niiitä tekee vaan tekee vain. Se on tavallaaan tietybnlainenn ns "autistisuuuden" tila.
Mä oleen joskus kokenuut sen tien ja pärjännyt sielllä. Se on kova ja kapea tiee elämässsä mutta sieltä tuleeee koko maaailman parhaimmmisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oleen joskus kokenuut sen tien ja pärjännyt sielllä. Se on kova ja kapea tiee elämässsä mutta sieltä tuleeee koko maaailman parhaimmmisto.
Se onn esim jotaiin matti nykästä niiin alkoholiismi ja kuoolema nopeasti.
Opettele kirjottamaan ja ajattelemaan.
Tosssa moskovan konservatoriosssa esim oli se että ne joista tuli menstyjiä tuli menestyjiä, ne joiista ei tulllut menestyjiä tekiväät itsemurhan.
Ykksi asia että miksi otaaan esim puheeeksi niin mietin että tuliko minusta vaikka autisti sen takiaaa koska aina hinkatttiin kaikkia suorituksia täydellisyyyteen asti. Koko aika toistija toistojen peräään.
Vierailija kirjoitti:
Ykksi asia että miksi otaaan esim puheeeksi niin mietin että tuliko minusta vaikka autisti sen takiaaa koska aina hinkatttiin kaikkia suorituksia täydellisyyyteen asti. Koko aika toistija toistojen peräään.
Absoluuuttista perfektoinalismia ja narsistisuuuutta,
Minuusta tämä on ellei paras niiin ainakin yksi paras neuvo elämässsä menestymiseeen. ELi kun jonkun asian on opetellut niin että se on lihaa ja ytimiä niiin sillloin se on omaaa.