Miksi naisia kiinnostaa niin harvoin miehen normaalipainoisuus/hoikkuus?
Naisia kiinnostaa suuresti onko mies pitkä, luontaisesti harteikas, komeanaamainen - ja omaa paksun tilipussin. Mutta mahakkuus ei haittaa.
On joitakin naisia joita tuo kiinnostaa, mutta he ovat lähes poikkeuksetta sporttimimmejä jotka vaativat kaikkea tuota plus normaalipainoisuutta/hoikkuutta.
Naisia ei siis juuri kiinnosta pitääkö mies itsestään huolta. Moni jopa toivoo vähän mahakasta nallekarhua.
Kommentit (57)
No kun paino voi vaihdella elämän aikana. Hoikastakaan miehestä ei tiedä, pysyykö se hoikkana. Sen sijaan on epätodennäköistä, että todella pitkästä miehestä tulisi todella lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Isimaha, kaljuus ja pienimunaisuus on korvattavissa isolla lompakolla.
N, 38 v.
Eivät ole kuin harvoille, joita myös golf diggereiksi kutsutaan. Näitä mahtuu molempiin sukupuoliin.
Täh?
Mun tuttavapiirissä miehen hoikkuus/normaalipainoisuus on kyllä naisille tosi tärkeä asia, etenkin nuorille.
Tosin ei nuorissa miehissä juuri muita olekaan kuin hoikkia ja hyväkuntoisia, ainakaan mun elinpiirissä.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisia kiinnostaa hoikat ja normaalipainoiset, mutta heitä on miesten joukossa niin vähän, että realistinen nainen tyytyy läskiin.
Minä olen 170/60 eli normaalipainoinen mies, joten ei naisten tarvitsisi tyytyä ylipainoiseen. No eipä ole kiinnostuneita naisia tullut vastaan.
185/80 niin olisi eri tilanne.
Jep nähtävästi olen väärällä tavalla normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolison valinta on ilmeisesti ap:sta katalogivalinta, jossa luonteella ei ole jalansijaa. Tosielämässä hoikkuudesta ei ole hyötyä naisille eikä miehille, jos luonne on karsea. Karsealuonteinen geenikomea pätäkkämieskin jää yksin.
Ei jää. On nähty. Voi kyllä päätyä joku päivä olemaan yksin, mutta aina löytyy uutta naista tilalle.
Eli pysyvää kumppania ei löydy, kun todellisen luonteen paljastuttua naiset lähtee vetämään. Sellaiselleko joku voi olla kateellinen?
'
No vaikka sellainen mies jolla ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan kumppania, vaikka olisi kiva luonne.
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Mun tuttavapiirissä miehen hoikkuus/normaalipainoisuus on kyllä naisille tosi tärkeä asia, etenkin nuorille.
Tosin ei nuorissa miehissä juuri muita olekaan kuin hoikkia ja hyväkuntoisia, ainakaan mun elinpiirissä.N28
* pituuden ja geenikomeuden lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolison valinta on ilmeisesti ap:sta katalogivalinta, jossa luonteella ei ole jalansijaa. Tosielämässä hoikkuudesta ei ole hyötyä naisille eikä miehille, jos luonne on karsea. Karsealuonteinen geenikomea pätäkkämieskin jää yksin.
Ei jää. On nähty. Voi kyllä päätyä joku päivä olemaan yksin, mutta aina löytyy uutta naista tilalle.
Eli pysyvää kumppania ei löydy, kun todellisen luonteen paljastuttua naiset lähtee vetämään. Sellaiselleko joku voi olla kateellinen?
'
No vaikka sellainen mies jolla ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan kumppania, vaikka olisi kiva luonne.
Kovasti nyt epäilen tämän kivan luonteen olemassaoloa, koska jopa 152 senttisellä hoikalla naapurimiehelläni on puoliso.
En allekirjoita. Kyllä minusta mies saa olla normaalipainoinen tai vaikka alakanttiin, ei tarvitse olla harteikkuutta, massaa, massia eikä edes komeaa naamaa. Eikä pituutta. Mutta minussa on vikoja: en ole laiha enkä kireä, ihan vaan perus normaalipainoinen laihaläski hääräilijä, lisäksi kahden lapsen etävanhempi (enkä halua lisää), sitten minäkin vaadin jotain, sivistystä ja siedettävän luonteen. Ne sirot miehet, jotka eivät aikanaan löytäneet ketään, haluavat sen keijukaismaisen puhtoneitsyen, jolla on heille rajattomasti aikaa. Ei kohtaa, ei. Eli minun tapauksessani kysymykseen tulevat vain ne sirot miehet, jotka ovat kelvanneet ja kelpuuttaneet ennenkin, jotta elämäntilanteet sointuvat yhteen.
Minulla on täydellinen mies kaikinpuolin, vaikka hän ei ole pitkä, pysty työelämään sairauden vuoksi (on siis nuori mies ettei eläkeläinen), hänellä on vähän mahaa mutta muuten erittäin treenattu lihaksikas komea mies. Tärkeintä kuitenkin on hyvä sydän ja uskollisuus, mikä tekee hänestä jo niillä ominaisuuksilla parhaan. Ikinä en vaihtaisi pois.
Makuasioita, ei vaan kiinnosta laihat luikkanat.
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnitin parin valinnassa kaikista eniten huomiota luonteeseen, arvoihin ja käytökseen. Ne oli minulle ratkaisevia asioita.
Talouspuolella tärkeää järkevä rahankäyttö koska niin itsekin elän ja olisi kurja riidellä rahasta jos toisella olisi rahat aina loppu kun ei osaa säästää ym. Eli tuhlarin kanssa en olisi halunnut parisuhdetta. Sillä taas ei ollut väliä onko omaisuutta paljon tai vähän.
Halusin kohteliaan ja empaattisen miehen joka osaa puhua ja pussata. Älykkyys oli todella kiva lisä. Ja halusin miehen joka haluaa perustaa kanssani perheen.
Nyt jo 20v naimisissa ja hyvin sujuu. Kun halutaan elämältä suunnilleen samoja asioita niin ei tartte jatkuvasti riidellä.
Mulla samat vaatimukset. Yhdessä olemme olleet yli 50 v.
Itse tein nuorena oman työni ohessa mallin töitäkin.
Naiset varmaan sietää sitä kaljamassua, koska niin useat miehet nykyään hankkii sellaisen. Ei ole vaihtoehtoja.
Itse en tykkää kyllä yhtään, timmi vyötäröinen mies tai ei miestä ollenkaan.
Mua kiinnostaa jossain määrin. En halua ympäröidä itseäni huonoilla elintavoilla, koska sortuisin niihin sitten varmasti itsekin. Itse haluan olla hyvinvoiva ja hyväkuntoinen. Se toki myös näyttää paremmalta miehelläkin.
Miehiltä ei ole totuttu vaatimaan mitään. Ehkä miehille tekisi hyvää ahdistua niin kuin naistenkin. Naiset ei kelpaa edes täydellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä mahakkaista miehistä. En tunne seksuaalista vetovoimaa heitä kohtaan. Joo ja olen sportti mimmi 😺
Itse en ole mikään sporttimimmi siinä mielessä että olisin jotenkin erikoisen timmi salibabe, mutta en todellakaan kiinnostu mistään sohvismiehestä jonka elämäntavat ei ole terveelliset.
Miehellä ei tarvitse olla mitään supersixpackia eikä edes saa olla mitään pumpattuja muskeleita vaan olemuksen pitää olla ryhdikäs ja terveen hyvinvoiva josta näkee että kestävyysliikunta kuuluu (ja on aina kuulunut) arkeen useamman kerran viikossa.
Lienee selvää, että tupakointi ja kaikenlainen päihteily on täysin no-no. Satunnainen sauna- tai talkookalja on ok, mutta humalahakuisuus ei.