Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen ottaa komean miehen ja toisinpäin. Kyllä ulkonäkö on tärkeää.

Vierailija
07.10.2026 |

Näin on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apina

Vierailija
2/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se menee. Ja nykypäivänä on niin paljon miehiä sinkkuina, koska edes tavallisille miehille ei enää kelpaa tavallinen nainen, kun heillä on mielestään oikeus vaatia itselleen missin näköinen ja kokoinen nainen. 

Minä olen nainen olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 68 eri miehen kanssa. Heistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Heistä moni tulee edelleen vastaan Tinderin korttipinossa, joten eivät siis ole löytäneet parempaa naista kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille miehelle sopii hyvin komea nainen. Totta.

Vierailija
4/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinhän se menee. Ja nykypäivänä on niin paljon miehiä sinkkuina, koska edes tavallisille miehille ei enää kelpaa tavallinen nainen, kun heillä on mielestään oikeus vaatia itselleen missin näköinen ja kokoinen nainen. 

Minä olen nainen olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 68 eri miehen kanssa. Heistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Heistä moni tulee edelleen vastaan Tinderin korttipinossa, joten eivät siis ole löytäneet parempaa naista kuitenkaan.

Vaikutat rumalta

Vierailija
5/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?

Vierailija
6/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No komeus ja kauneuskin on katsojan silmissä. Ei kaikilla ole samaa makua vaikka täällä usein niin kuvitellaan. 

Vierailija
7/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Palstan mammaraatihan on jo päättynyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.

Vierailija
8/8 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniille miehelle sopii hyvin komea nainen. Totta.

Komea nainen, kun kerta tietää niin hyvin miehen asioista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi