Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia kiinnostaa niin harvoin miehen normaalipainoisuus/hoikkuus?

Vierailija
05.06.2021 |

Naisia kiinnostaa suuresti onko mies pitkä, luontaisesti harteikas, komeanaamainen - ja omaa paksun tilipussin. Mutta mahakkuus ei haittaa.

On joitakin naisia joita tuo kiinnostaa, mutta he ovat lähes poikkeuksetta sporttimimmejä jotka vaativat kaikkea tuota plus normaalipainoisuutta/hoikkuutta.

Naisia ei siis juuri kiinnosta pitääkö mies itsestään huolta. Moni jopa toivoo vähän mahakasta nallekarhua.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koskaan kiinnostua mistään mahakkaasta nallekarhusta, miehen täytyy olla hoikka eli matala rasvaprosentti.

Vierailija
2/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä mahakkaista miehistä. En tunne seksuaalista vetovoimaa heitä kohtaan. Joo ja olen sportti mimmi 😺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

En ole koskaan tavannut naista joka pitää normaalipainoa/hoikkuutta tärkenä mutta ei vaadi pituutta, komeutta ja menestystä.

Genetiikka ja pätäkkä ovat aina ykkösprioriteetit.

Vierailija
4/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisia kiinnostaa hoikat ja normaalipainoiset, mutta heitä on miesten joukossa niin vähän, että realistinen nainen tyytyy läskiin.

Vierailija
5/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä mahakkaista miehistä. En tunne seksuaalista vetovoimaa heitä kohtaan. Joo ja olen sportti mimmi 😺

Entäs muut ap:n listaamat?

Pitääkö olla pitkä, harteikas, komeanaamainen tai menestynyt?

Vierailija
6/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, pitääkö ihminen itsestään huolta, vaikka mitä teille täällä kansan syvät rivit uskottelisivat. Lihavuuteen on tuhat eri syytä.

Vierailija
7/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisia kiinnostaa hoikat ja normaalipainoiset, mutta heitä on miesten joukossa niin vähän, että realistinen nainen tyytyy läskiin.

Riippuu siitä mitä muita vaatimuksia on.

Vierailija
8/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sopivasta timmiydestä. Tietystä iästä lähtien mies voi vaikuttaa paljon ikäistään nuoremmalta, jos on sopivan jäntevä ja hoikka. Itse en ole mikään fittnesspimu, joten tämä voi kuulostaa tekopyhältä, mutta niin se vain menee ja jos muut asiat on kunnossa, pieni masukaan ei haittaa.

Vierailija
9/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs muut ap:n listaamat?

Pitääkö olla pitkä, harteikas, komeanaamainen tai menestynyt?

Ei. Riittää, että on minun pituinen (170cm). Elättää itsensä. Miellyttävän näköinen minun silmään.

Vierailija
10/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) geenikomeus (pituus, harteikkuus, komea naama, matala ääni)

B) pätäkkä

C) hoikkuus

Kun nainen vaatii C, se on aina A:n ja/tai B:n lisäksi.

Yksikään nainen ei vaadi hoikkuutta ilman että listalla on myös A/B.

Kuten ap kirjoitti.

Vierailija
11/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ja miehille kelpaa hoikka, rumanaamainen?

Vierailija
12/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnitin parin valinnassa kaikista eniten huomiota luonteeseen, arvoihin ja käytökseen. Ne oli minulle ratkaisevia asioita.

Talouspuolella tärkeää järkevä rahankäyttö koska niin itsekin elän ja olisi kurja riidellä rahasta jos toisella olisi rahat aina loppu kun ei osaa säästää ym. Eli tuhlarin kanssa en olisi halunnut parisuhdetta. Sillä taas ei ollut väliä onko omaisuutta paljon tai vähän.

Halusin kohteliaan ja empaattisen miehen joka osaa puhua ja pussata. Älykkyys oli todella kiva lisä. Ja halusin miehen joka haluaa perustaa kanssani perheen.

Nyt jo 20v naimisissa ja hyvin sujuu. Kun halutaan elämältä suunnilleen samoja asioita niin ei tartte jatkuvasti riidellä.

Vierailija
13/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina väitetään ylipainoisten naisten olevan mielenterveysongelmaisia tai tasapainottomia, mutta itse olen joutunut olemaan tekemisissä todella lihavan parikymppisen miehen kanssa, joka oli todella tasapainoton ja outo. Ärsytti kun se vielä kerjäsi sääliä valehtelemalla ja onnistui siinä, kun eihän pullukka manipuloi.

Sopivasti hoikka ja terve, älykäs mies niin sukat pyörii jaloissa.

Vierailija
14/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joa katsot asiaa pitkällä tähtäimellä, niin se mies on merkittävin työtoverisi kotia ja lapsia ajatellen, tärkein taloudellinen tuki, koska mahd. yhteinen talous ja vielä huomattava sosiaalinen vaukuttaja, koska yhteisiä ystäviä ja suku. Olisi hirvittävän tyhmää valita tuo henkilö rasvaprosentin perusteella.

Vierailija
15/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitäänpä.

Tunnen moniakin sporttimimejä joiden miehillä on mahaa. Mutta on myös geenikomeutta, ja yleensä pätäkkää.

Tunnen yhden sporttimimmin jonka mies on tavis nörtti ja tavistyössä (mutta hoikka ja liikunnallinen). Mimmi alkoi sporttaamaan vasta kuin saivat ekan lapsen. Oli pyöreä sohvaperuna ennen sitä.

Vierailija
16/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää että mies näyttää vahvalta. Silloin (maltillinen!) vatsakkuuskaan ei haittaa. Pituudella ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Olen kiinnostunut miehestä joka on lyhyehkö, mutta kuitenkin vahvan näköinen.

Vierailija
17/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täl sivul toiset naiset on sanonu, ainaki miulle, et laiha mies on olevinaan kiva, mut sit osa on sanonu laihaa miestä oksettavan näköiseks. Et mihi sit uskoo. Luulenpa, et valtaosa ei pidä siitä, jos mies on laiha, ku nainen on ite läski.

Vierailija
18/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten taso:

50% genetiikka

30% pätäkkä

20% hyväkuntoisuus

Naisten taso:

70% hyväkuntoisuus

30% genetiikka

0% pätäkkä (kunhan elättää itsensä)

Vierailija
19/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitäänpä.

Tunnen moniakin sporttimimejä joiden miehillä on mahaa. Mutta on myös geenikomeutta, ja yleensä pätäkkää.

Tunnen yhden sporttimimmin jonka mies on tavis nörtti ja tavistyössä (mutta hoikka ja liikunnallinen). Mimmi alkoi sporttaamaan vasta kuin saivat ekan lapsen. Oli pyöreä sohvaperuna ennen sitä.

Vierailija
20/57 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison valinta on ilmeisesti ap:sta katalogivalinta, jossa luonteella ei ole jalansijaa. Tosielämässä hoikkuudesta ei ole hyötyä naisille eikä miehille, jos luonne on karsea. Karsealuonteinen geenikomea pätäkkämieskin jää yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi