Miksi naisia kiinnostaa niin harvoin miehen normaalipainoisuus/hoikkuus?
Naisia kiinnostaa suuresti onko mies pitkä, luontaisesti harteikas, komeanaamainen - ja omaa paksun tilipussin. Mutta mahakkuus ei haittaa.
On joitakin naisia joita tuo kiinnostaa, mutta he ovat lähes poikkeuksetta sporttimimmejä jotka vaativat kaikkea tuota plus normaalipainoisuutta/hoikkuutta.
Naisia ei siis juuri kiinnosta pitääkö mies itsestään huolta. Moni jopa toivoo vähän mahakasta nallekarhua.
Kommentit (57)
Joo, hoikka pitää olla. Olen itsekin. Ja mieluusti alle 180 cm. 172 on oikein jees, terv. persjalkaisten kyklooppien fani.
Pätäkkää ei tarvitse olla. Status ei kiiinnosta, leuka ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Puolison valinta on ilmeisesti ap:sta katalogivalinta, jossa luonteella ei ole jalansijaa. Tosielämässä hoikkuudesta ei ole hyötyä naisille eikä miehille, jos luonne on karsea. Karsealuonteinen geenikomea pätäkkämieskin jää yksin.
Ei jää. On nähty. Voi kyllä päätyä joku päivä olemaan yksin, mutta aina löytyy uutta naista tilalle.
Minulle ainakin reilu ylipaino on ehdoton turn-off, muutaman ylimääräisen kilon voin vielä antaa anteeksi jos ei näytä siltä, että kiloja tulee koko ajan lisää.
Muita vaatimuksiani ovat älykkyys, omiin silmiini hyvännäköinen (huom. olen ollut rakastunut mieheen, jota suurin osa kavereistani piti rumana ja ihmetteli mitä hänessä näen), ei tarvitse olla varakas mutta työssäkäyvä kuitenkin, elämäntapatyötöntä en kelpuuta.
En ole sporttimimmi vaan ihan tavallinen hoikka nainen, arvostan toki terveellisiä elämäntapoja eli syön terveellisesti, liikun säännöllisesti ja päihteitä vain kohtuudella.
Ei kiinnosta ylipainoiset miehet. Hyi
Miehen ulkonäkö nyt vain ei ole mikään kriteeri. Jos haluat fiksun ja hyvän miehen niin paras olla katsomatta käärepaperia missä se tulee. Tähän mennessä en ole löytänyt kyseistä miestä ja lopetin etsimisen. Ymmärrän vaativani liikaa.
Semmoinen hoikaa, jäntevä mies on ihana. Itse en välitä kovin pitkistä, se on vaan legendaarinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisia kiinnostaa hoikat ja normaalipainoiset, mutta heitä on miesten joukossa niin vähän, että realistinen nainen tyytyy läskiin.
Minä olen 170/60 eli normaalipainoinen mies, joten ei naisten tarvitsisi tyytyä ylipainoiseen. No eipä ole kiinnostuneita naisia tullut vastaan.
Ylipaino kertoo elintavoista. Ei viehätä ylipainoiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ja miehille kelpaa hoikka, rumanaamainen?
Miehille kelpaa tyhmä kana jos on hoikka ja nätti.
En erityisemmin tykkää mahakkaista miehistä MUTTA litteä maha/sixpack ei ole mikään kriteeri parinvalinnassa. Oma mies on hieman ylipainoinen ja mahakas, ei kuitenkaan varsinaisesti lihava.
Mulle tärkeempää on ulkonäköasioissa naama ja leveät hartiat.
Miehiä kiinnostaa vain ja ainoastaan naisen ulkonäkö ja ikä.
Meitä naisia muutkin asiat. Mutta ylipainoinen mies nyt vaan ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisia kiinnostaa hoikat ja normaalipainoiset, mutta heitä on miesten joukossa niin vähän, että realistinen nainen tyytyy läskiin.
Minä olen 170/60 eli normaalipainoinen mies, joten ei naisten tarvitsisi tyytyä ylipainoiseen. No eipä ole kiinnostuneita naisia tullut vastaan.
185/80 niin olisi eri tilanne.
Mutta toisaalta naisia taas kiinnostaa, ettei mies ole liian laiha. Luuviuluna saa mies aika yksikseen olla.
Kai se jostain luolamiesajoilta sitten periytyy, ettei mies heti kuukahtaisi jos tulee muutama hutireissu metsälle.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Täl sivul toiset naiset on sanonu, ainaki miulle, et laiha mies on olevinaan kiva, mut sit osa on sanonu laihaa miestä oksettavan näköiseks. Et mihi sit uskoo. Luulenpa, et valtaosa ei pidä siitä, jos mies on laiha, ku nainen on ite läski.
Pitkä ja hoikka miellyttää osaa naisista, lyhyt ja hoikka ei ainuttakaan.
Lyhyt ja hoikka on hankalassa tilanteessa. Taso ei riitä hoikkiin naisiin, ja pyöreät/rotevat/isot naiset toivovat nallekarhumiestä jonka vierellä näyttäisivät pienemmiltä.
Ainoa mahdollisuus on lyhyt ja pyöreä nainen, joka pääsee sentään katselemaan miestä ylöspäin (ja toivomaan että hoikka mies alkaisi syömään enemmän).
Siepä se sanoit!
Isimaha, kaljuus ja pienimunaisuus on korvattavissa isolla lompakolla.
N, 38 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185/80 niin olisi eri tilanne.
Liian laiha useimmille naisille.
Olen 188/80.
Ei pidä paikkaansa ap, kyllä kiinnostaa. Valitettavasti tosiasia on se, että edes normaalipainoiset miehet ovat harvassa.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Täl sivul toiset naiset on sanonu, ainaki miulle, et laiha mies on olevinaan kiva, mut sit osa on sanonu laihaa miestä oksettavan näköiseks. Et mihi sit uskoo. Luulenpa, et valtaosa ei pidä siitä, jos mies on laiha, ku nainen on ite läski.
Lyhyt ja hoikka on hankalassa tilanteessa. Taso ei riitä hoikkiin naisiin, ja pyöreät/rotevat/isot naiset toivovat nallekarhumiestä jonka vierellä näyttäisivät pienemmiltä.
Ainoa mahdollisuus on lyhyt ja pyöreä nainen, joka pääsee sentään katselemaan miestä ylöspäin (ja toivomaan että hoikka mies alkaisi syömään enemmän).
Tämä!
Jos mies on hoikka ja toivoo kaltaistaan sporttista kumppania, on syytä olla pitkä ja geenikomea tai rikas. Muussa tapauksessa no chance.
M26 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Siepä se sanoit!
En ole ikinä pitänyt pitkistä ja laihoista miehistä. Mieleeni tulee heistä sääski.