Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiksuna pitämäni ystävä ghostasi

Vierailija
05.06.2021 |

Minulle kävi niin, että eräs naispuolinen ystävä ikään kuin "ghostasi", lopetti yhtäkkiä puheluihini vastaamisen. Sitten yhteisen kaverimme kautta sain viestin hänelle, että miksei vastaa. Soitin sitten hänelle tuntemattomalla numerolla, ja hän vastasi VAIKKA hänellä oli vieraita juuri silloin. Eli jopa tuollaisessa tilanteessa hän vastaa tuntemattomaan numeroon, mutta minulle ei. Hän sanoi että hänellä on vieraita ja soittaa takaisin. Soitti, ja juteltiin, hänellä oli kuulemma "ollut tässä niin kiirettä". Myöhemmin lopetti puheluihin vastaamisen ihan tyystin. Tälle yhteiselle ystävällemme lähettää kyllä aina joulukortin.

Ja olin vielä pitänyt häntä järkevänä ja fiksuna naisena, oli hyvin kasvatettukin ja hyvästä (tasapainoisesta) perheestä. Ei kuitenkaan näköjään osannut lopettaa ystävyyssuhdetta muuten kuin noin epäkypsällä tavalla. Ja kyseessä oli sentään kolmekymppinen nainen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävyyksiä päätetä, ne joko jatkuu tai hiipuu pois.

Teidänkin ystävyys olisi voinut jatkua, jos et olisi ruvennut hiillostamaan ja HANKKIMAAN TUNTEMATONTA NUMEROA, JOSTA SOITAA (toi on jo sairasta). Parhaat ystävyydet on sellasia, että niissä ei painosteta, syyllistetä tai tunneta kaunaa vaan iloitaan silloin kun tavataan, oli väliä viikko tai vuosikymmen.

Vierailija
22/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ystävyyksiä päätetä, ne joko jatkuu tai hiipuu pois.

Teidänkin ystävyys olisi voinut jatkua, jos et olisi ruvennut hiillostamaan ja HANKKIMAAN TUNTEMATONTA NUMEROA, JOSTA SOITAA (toi on jo sairasta). Parhaat ystävyydet on sellasia, että niissä ei painosteta, syyllistetä tai tunneta kaunaa vaan iloitaan silloin kun tavataan, oli väliä viikko tai vuosikymmen.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Omalla puhelimellani ja omasta liittymästäni soitin, vaihdoin vain puheluastuksiin "numeroa ei näytetä" tms. jolloin vastaanottajalla lukee luurin näytöllä Tuntematon numero soittaa. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko joku asia, mistä tää ystävä olisi voinut tulla kateelliseksi sinulle.

Katelliisuus on yksi syy, miksi tuttavuus-ja jopa ystävyyssuhteet katkeavat.

Enpä usko.

Tavallisin syy on ettei vaan enää halua nähdä. Voi olla ettei ole koskaan tykännyt toisesta tai että on lakannut tykkäämästä.

Yksi syy mistä itse olen joutunut dumpatuksi, on se että toisen olosuhteet muuttuvat radikaalisti. Mua ei enää tarvita, tai olen toisen mielestä riski, koska hän on muuttunut ja siivoaa ympäriltään porukkaa.

Näin kävi, kun yksi rillumareityttö oli tilittänyt mulle villiä elämäänsä (liikaakin).

Hän tapasi uuden miehen aivan eri piireistä. Vahva veikkaus on, että mies ei kuullut hänen historiastaan. Niinpä tämä tyttö joka ennen oli soitellut väh. joka toinen päivä alkoikin nyt piiloutua yliopistolla pylväiden taa ym. Luultavasti hän pelkäsi että sanon jotain sopimatonta. Nyt näen asian huvittavat piirteet, mutta silloin se käsittämätöntä.

En myöskään enää suostu kenenkään terapeutiksi. Siitä koituu varmasti riesaa myöhemmin.

Vierailija
24/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa vähän katsoa peiliin noissa tilanteissa ja miettiä että oletkohan mahtanut tehdä jotain joka tilanteeseen on johtanut. Joko se, tai sitten olette hänen mielestään arvomaailmallisesti tosi erilaisia. Tai sitten hän on vaan idiootti, mutta oli miten oli, älä anna asian vaivata sinua.

Minä olen päättänyt usemmankin ihmissuhteen tuohon tyyliin. Syynä on aina ollut, että olen kokenut suhteen yksipuoliseksi. Joko niin, että toinen vaan selittää takoamatta omia asioitaan eivätkä minun asiani kiinnosta ollenkaan, tai sitten utelee liikaa minun asioitani mutta pysyy itse salamyhkäisenä eikä kerro ollenkaan omia asioitaan. Tuo jälkimmäinen varsinkin nostaa niskavillat pystyyn, jos se ihminen on aiemmin ollut ihan erilainen.

Noissa tapauksissa en ole sen enempää alkanut selittelemään ratkaisuani. Kun ei voida enää oikeastaan edes ystävyydestä puhua, en koe että olisi mitään seliteltävää. Vastavuoroisuus on minulle tärkein asia ystävyydessä ja jos se ei toteudu, se suhde joutaa mennäkin.

Vierailija
25/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoh hoijaa 😷

Vierailija
26/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on raukkamaista, mutta se kannattaa hyväksyä, etteivät naiset ota siitä vastuuta. :)

Vierailija
27/28 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi