Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Ensikoiden Tampereen treffit la 2.9.***

21.08.2006 |

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

[color=ForestGreen]Nonniin, nyt se sitten lähestyy - meinaan hieno päivä, jolloin me enskat pääsemme juttelemaan ihan nokakkain! Päivähän oli siis lauantai 2.9. ja kaupunkina näin ekalle kertaa Tampere. Burden kanssa tuossa jutusteltiin, että paikka vois olla Piazza (heti rautatieaseman edessä) ja aika siinä puolenpäivän hujakoilla.

Pistähän nimeäsi listaan, jos aiot ilmestyä paikalle. Ja kutsu siis koskee niin odotavia kuin jo jakautuneitakin enskoja!

Eli mukaan tulee ainakin Amy! Näkymisiin![/color]

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen voimissani edellisviikon työrupeaman jälkeen... mutta yritän ainakin!

-Osse

Vierailija
22/46 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppiksen kanssa vähän kimppakyydistä juteltiinkin.

Mutta onko täällä pääkaupunkiseudulla lähtijöitä, kelle kelpais kyyti? Voisin ehkäpä lähteä jos matkaseuraa löytyis! Eli mä kyllä ajan jos kartturi löytyy:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen ole synnyttänyt juuri tai muuta vastaavaa :)

Vierailija
24/46 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen tulee siis kans... :)

Burde ja Penni-Enni

Vierailija
25/46 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mietityttää, miten mahtaa jaksaa työviikon jälkeen... Kiinnostais kyllä kovasti, mutta eestaas Tampereelle voi olla aika rankka reissu :/ Harkitsen!

Ope

Vierailija
26/46 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan katsoa, miten saan töissä järjestymään,kun olen aamuvuorossa.. ilmoittelen mahdollisimman pian!

Vierailija
27/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin haluaisin mukaan ja voisin tulla poppiksen ja kaimaanin kanssa samalla kyydillä, mutta mun ukko inhoaa ylikaiken tälläisiä keskustelupalstoja, en ole sille mitään teistäkään maininnut joten tarttisin SAIRAAN hyvän tekosyyn lähteä, ois niin ihunaa saada jaaritella ihmisten kanssa ja mä luulen että me saatais poppiksen kanssa sellainen shöw aikaiseksi että oksat pois.......mä oon saletti siitä että me ollaan jotain sielunsiskoja.

ELI tehtävänänne on keksiä mulle miksi ihmeessä mä lähtisin tampereelle....

AA

Vierailija
28/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaimaania ois kans kiva nähdä, ollaankohan samannäköisiä tai kokoisia sitä kun ei koskaan tiijä

Vierailija
29/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppikselle tulee aikamoinen lenkki jos mut poimii kyytiin, mut jos sä olet lähdössä niin ilmoittele mulle, niin katsotaan josko saatais kimppakyyti kaksin aikaiseksi. Asuthan sä jossain pääkaupunkiseudun liepeillä? Mä en kans ole pihahtanutkaan miehelle tästä, pitää ihan hölmönä jos kerron mihin lähden, ja muutenkaan ei näitä palstoja oikein " sulata" joten ehkä mäkin pienen valkoisen valheen keksin tai sit kerron totuuden:=)

Olin ajatellut etten lähde, mut jos saadaan kimppakyyti aikaseks niin vois miettiä. Laita meiliä tai meseä siis=) Niin katsotaan kuin käy. Ja kun täältä tota matkaa kertyy, niin ois mukava jos tapaaminen alkais vaikkapa vasta klo 13 tai jotain...

Vierailija
30/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin mielelläni tulisin... mutta taitaa tällä kerralla valitettavasti jäädä väliin. Tällä mammalla on edellisenä päivänä synttärit ja ukkokulta on lupautunut olemaan poitsun kanssa, että äippä saa vähän juhlistaa. Ja muutenkin ollaan silloin mökillä joten meiltä jää nyt Aksun kanssa väliin (ellei sitten yllätetä ja pamahdeta paikalle...). Ensi kerralla sitten!!

pikku-milli & Akseli melkein 4kk

Vierailija
31/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesitiivis suunnitelma A: Kiinalaisen kulttuurin festivaalit Tampereella 21.8-7.9. (Sun kaveri sattuu just pääseen 2.9 sun kanssa lähtemään.)

Ja nyt on kiire: käyt kirjastosta lainaan mahdollisimman paljon teoksia Kiinasta ja annat miehesi ' löytää' sinut olohuoneen lattialta niiden keskeltä. Olet niin keskittynyt, ettet huomaa edes sitä seisomassa siinä. Pieni niiskautus ei ole pahitteeksi tasaisin väliajoin.

Tee silkkipaperista (leivinpaperikin käy jos on tosi kiire) hassuja lohikäärmeitä ym., joita liimailet tikkujen päähän ja pidä miehelle kiinalainen nukketeatterihetki, mielellään silloin kun sillä on tosi kiire.

Kääri jalkoja sideharsolla pieneen pakettiin ja sovittele lasten kenkiä ym. (lainaa jostain). Mumise jotain kiinalaisten naisten jalkojen silpomisesta ja niiskuta hiljaa.

Lähempänä viikonloppua alat jutteleen, että oot alkanu kyllä kiinnostumaan tosta Kiinan kulttuurista ja NYT SATTUU olemaan Tampereella FESTIVAALIT joihin sun ON PAKKO päästä!

Tulos = AA miitissä meidän kanssa! =)

Jos toi ei ota tuulta purjeisiin niin pitää keksiä muuta..=)

t. poppis

P.S. kuka sä oot mesessä? oon vaan hyväksyny kaikki enkä tunnista ku pari =D

Vierailija
32/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen mesessä se jolla on meiliosoite sellainen saksalainen achtung nimi, annika taitaa lukea siinä kohtaa jossa on nimi.

toi kiinafestari voi meillä mennä läpi varsinkin noi tikupäähän laitetut hiliripsikset, käykö voipaperi kun leivinpaperi on ollu loppu kohta 2 kuukautta ?????

Mä oon sellainen askartelija paskartelija että mulla on 1 matkalaukku ja 2 pahvilootaa täynnä piipunrasseja kortinpohjia ja massapalloja, ehkäpä niistäkin voisi kehitellä jotain kiinalaisia juttuja.

mitäpä jos laittaisin laastarit tuonne silmäkulmiin ja leikkisin kiinalaista seuraavan 2 viikkoa, soittaiskohan tuo ukko johonkin ja varaisi mulle pienen pyöreän ja pehmeän huoneen ???

33/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei nyt sit satu tulemaan jotain ylitsepääsemätöntä estettä. Mut muuten olen messissä :)

-Larsku

Vierailija
34/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli ehdottanut myöhäisempää ajankohtaa, kuin tuo puolen päivän hujakoilla. Minäkin ehkä saattaisin paremmin päästä jos tapaaminen olisi joskus klo 14-15 aikoihin, mutta kuitenkin reilusti iltapäivän puolella..

Siis, jotta tiedän, niin onko kannatusta siihen, että tapaaminen alkaisi joskus iltapäivän puolella?

Vierailija
35/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis päädyttiinpä nyt siihen, että juhlistetaan mun synttäreitä vasta lauantai-iltana, joten siis me Akselin kanssa tullaan tapaamiseen ainakin jos se on silloin puolenpäivän aikaan. Kovin myöhään iltapäivästä ei sitten enää tulla, mutta aikaisemmin jos on niin meitsit ilmestyy paikalle.

pikku-milli & Akseli melkein 4kk

Vierailija
36/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tikru olisi kanssa tulossa tapaamiseen. minulle käy puolilta päivin tai myöhemminkin, eli ei kummempia suunnitelmia.

aattelin et vois olla kiva tavata muitakin täältäkin suunnalta, josko sitä vaikka äippälomaseuraa löytäisi:)

tikru ja simppis

Vierailija
37/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuleminen tapaamiseen on nyt vähän epävarmaa, kun kaveri ilmoitti että he aikovat pitää kummipoikani synttäri pileet just sinä viikonloppuna.

Jos synttärit pidetään vasta sunnuntaina niin tulen aivan varmasti tapaamiseen, mutta jos en pääse niin seuraavan kerran sitten.

Vierailija
38/46 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mähän tätä olen ekana intoillut ja nyt en ole edes päässyt tänne ilmoittautumaan! :-) Mulla on jo junaseurat ja yöpaikat sovittuna ja puolilta päivin sopii paremmin kuin hyvin! Voihan se olla, että me viihdytään niin hyvin, että ollaan paikalla vielä silloin kahden aikoihin kun Siru ennättäisi paikalle?

Mun juna on siellä joskus 11.45 joten tulisin mielelläni siitä aika suoraan niin pääsis sitten poiskin... ;-) Mun paras ystävä miehineen asuu Treella ja oon menossa niille sit jatkamaan. Mut te ootte siinä kuitenkin ykkösinä ehdottomasti!

Poppiksen idea AA:n miehen fuulaamiseksi oli mieletön!! :D Kyllä on hauska päästä näkemään teitä kaikkia.

Mites, vieläkö meillä on se valkoinen neilikka/nimilappu tms. tunnistuskappale rintapieleen -idea? Ehdotan, että jokainen taidollaan rustaa jonkun lappusen ja panee sen sit niin, että käy selväks että ollaan samaa porukkaa. Vaikka voi olla, että tietyt paisuneet ruumiinosatkin paljastavat paikalle eksyneet ensikot aika helposti... :-P :-) Mut sit jatkokeskusteluja vartenkin ne nimilaput vois olla ainakin alkuun ihan kätsyt.

Jeah! Näkemisiin silloin, siskot! Ja toivottavasti runsaslukuisina!

Terkuin Ladie

Vierailija
39/46 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää joukko siis kasvavan aikas mainion kokoiseks - hyvä juttu! Ja ehdotan, että pidetään kiinni siitä puolesta päivästä, kun se tuntuu suurimmalle osalle sopivan. Ja tosiaan joku nimilappuhässäkkä itse kullekin rinnuksiin - nikillä ja nimellä varustteuna...

-Amy-

Vierailija
40/46 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää viikko! =)