***Ensikoiden Tampereen treffit la 2.9.***
[color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color]
[color=ForestGreen]Nonniin, nyt se sitten lähestyy - meinaan hieno päivä, jolloin me enskat pääsemme juttelemaan ihan nokakkain! Päivähän oli siis lauantai 2.9. ja kaupunkina näin ekalle kertaa Tampere. Burden kanssa tuossa jutusteltiin, että paikka vois olla Piazza (heti rautatieaseman edessä) ja aika siinä puolenpäivän hujakoilla.
Pistähän nimeäsi listaan, jos aiot ilmestyä paikalle. Ja kutsu siis koskee niin odotavia kuin jo jakautuneitakin enskoja!
Eli mukaan tulee ainakin Amy! Näkymisiin![/color]
[color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color]
Kommentit (46)
..pystynhän mä kysyy sitä pöytää... kun vaan tietää suurinpiirtein monelleko.
Ja semmonen muuten... Jos jotain kiinnostaa hauskat " jatkot" tapaamisen jälkeen, ni tän päivän lehdessä oli Särkänniemen ilmotus ->
" LA 2.9. KESÄKAUDEN PÄÄTTÄJÄISET
Huvilaitealueen ohjelmalavalla nähdään klo 15 alkaen:
Valvomo, Smak, Teleks, Sunrise Avenue ja Zen Cafe
Ilta päättyy ilotulitukseen klo 21"
Itse en sinne taida mennä, mutta aattelin laittaa ton tohon, et jos joku muu innostuu. :D
Burde ja pennis
Eli
La 2.9. klo 12.00 on varattu Piazzaan 15hlölle pöytä. Toiveena laittovat sinne, että samaan pöytään -> toivottavasti onnistuu. =)
Varaus on tehty mun nimellä, mutta siellä on maininta myös ensikoista, joten se joka sattuu olee ekana paikalla, ni voi kysyä myös sillä meidän pöytää. =)
Tähän mennessä ilmottautuneita ei oo 15:sta, mutta aattelin, että enemmin noin päin ku se, että olis varattu vähemmälle ku tulee... ja voinhan sinne vielä soittaa jos tilanne kovin muuttuu!
burde ja p-e taas
kuten tuossa Amy jo sanoikin mä saavun siis paikalle, vaikka en ensin meinannut tullakkaan.
Meitä tulee sekalainen sakki eri lintukunnan edustajia, kananpylly ja töyhtöhyyppä, joten eiköhän kaikki kotkottajat ole hyvin edustettuna.
Nähdään sitten ensiviikon lauantaina, mua tuskin voi olla kuulematta...valitettavasti...
aa
tuo näyttää aukeevan tasan 12, joten ei kannata ihan hirveen aikasin mennä sitä ripaa nykimään :D
eli parempi et ollaan vähän klo 12 pintaan siellä vaik vartin yli, niin ei tartte olla oven takana jonossa kuin mummot aamuisin pankin ovella:=) Sovittaisko se 12:15 ajaksi?
Eli Amy ja Kaima tulossa mun kyytiin Riihimäeltä, ja vielä max 1hlö mahtuu kyytiin, kunhan ei ole kauhian iso masu=))) Kun mun auto ei ole mikään " tilaihme" . Mutta kolmisinkin päästään vallan mainiosti. Mäkin ajattelin alkuun etten lähde, mut tää kimppakyyti oli hyvä idis ja nyt ei tartte ajaa kuin vajaa tunti yksin ilman seuraa:)
Tapaamisiin. Ja kiitti Burde varauksen hoidosta!
laskeskelin tuossa, etä kuinkas monta nyt olis jo tulossa ja saldo näyttää tällä hetkellä seuraavanlaiselta:
* mukaan tulossa melkoisen varmasti Amy(totta kai mä ekaks!), AinoAurora, Aurora (me kolme ollaan tulossa kimppakyydillä - jee!), Osse, MiaMik, Burde, Larsku, Ladie, Pikku-milli+Akseli, tigger ja poppis
* pohdinnan alla taitaa olla vielä ainakin ykkösopella ja Leena-maijalla.
Lisää mahtuu vielä kehiin! Ja paikka näyttää aikas kivalta, kun netistä sitä kurkkasin. Osoite on tässä: http://www.piazzafoodfactory.fi/content.php?page=kuvagalleria&action=na…
Ja Aurora sanoi, että Riihimäeltä (mistä mä hyppään kyytiin) meidän kimppakyytiin mahtuis vielä yks, jos jotain kiinnosta...
Jos sakki vielä suurenee, mitä tietysti toivotaan, niin pitäisköhän soitela tuonne ravintolaan etukäteen, jos sais vaikka kaikki yhden pöydän ääreen? Pystyisitkös sä Burde kysellä sitä?
-Amy-