Tiesittekö, että Beatles-niminen yhtye on ollut tosi suosittu!
Joskus 60-luvulla. Katsoin youtubesta. On niillä pari mukavaa rallia, mutta kauhean huono äänen-j a kuvanlaatu videoissa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään tehdään paljon hyvää musiikkia, niin ei tarvitse tuollaista enää kuunnella.
Ai suomiräppiä ja "vain elämää"?
Jumankauta kun menee kaupassa hermo kun ne rankuttaa kaljaa bissee olarii kaljaa bissee olarii (yks sana siis sensuroitu) Minuutti tolkutta samaa kuraa ääni falsetissa.
Nyt ymmärrän kun isävainaa aikanaan sanoi että "hevosmiehen munat jäi oven väliin"
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuttu. Onko suomalainen?
Tais olla saksasta tai kenties ameriikasta. Jostain englannin kielisestä maasta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Beatles?Mikä se on?
ei mitään!
Kuten joku jo korjasi,se on THE
Ap elää Yesterday-elokuvan maailmassa. Siinä maailma oli unohtanut Beatlesit. Hyvä elokuva!
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus kuullut jostain tyypistä nimeltä Bob Dylan. Se on kai jotenkin kuuluisa ja jossain tais vilahtaa, että se olis saanut jonkun kirjallisuuden Nobelinkin. Onks kukaan muu kuullut?
Se on Bob-threadissa, mutta oli Johnin idoli.
Olin nuorena Beatles fani. Suretti kovasti kun John ammuttiin.
Minulta kysyttyyiin joskus onko The Beatles maailman paras bändi. Vastasin ettei ole. Se on MAAILMANKAIKKEUDEN paras bändi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus 60-luvulla. Katsoin youtubesta. On niillä pari mukavaa rallia, mutta kauhean huono äänen-j a kuvanlaatu videoissa.
Valehtelet. Et voinut katsoa, koska ei 60-luvulla ollut YouTubea, se tuli vasta joskus ehkä 80-luvulla.
Entä tiesitkö,että youtubeen siirrettyinä tallenteina voi nykyisin katsoa vaikka 1920-luvulla filmattuja esityksiä ?
Beatles oli vain halpa brittiläinen kopio alkuperäisestä saksalaisesta Die Käfer yhtyeestä.
Vierailija kirjoitti:
Beatles?Mikä se on?
Tarkoittaako se lyömättömiä vai tahdittomia?
Jos tahdittomia, oliko biiseissä tahdittomat sanat, vai eikö ne pysyneet tahdissa?
Vierailija kirjoitti:
Minulta kysyttyyiin joskus onko The Beatles maailman paras bändi. Vastasin ettei ole. Se on MAAILMANKAIKKEUDEN paras bändi!
eikö maailma olekaan osaa maailmankaikkeudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus kuullut jostain tyypistä nimeltä Bob Dylan. Se on kai jotenkin kuuluisa ja jossain tais vilahtaa, että se olis saanut jonkun kirjallisuuden Nobelinkin. Onks kukaan muu kuullut?
Joo, eräs niitä aikoja enemmän seurannut ihminen kertoi, että Dylan ärsyyntyi, kun Lennon kirjoitteli biisejä tyyliin Love love me do. Tämän narratiivin mukaan Dylan oli ollut Lennoniin yhteydessä, kun lahjakkuuden hukkaaminen ärsytti. Siitä seuraava biisi olikin sitten Norwegian woods.
Kyllä The Beatleskin osasi saksaa, muutama Hampurin keikka oli pohjilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko John kuollut?! Eikä! T_T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko John kuollut?! Eikä! T_T
Et varmaan ollut vielä syntynyt silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, eräs niitä aikoja enemmän seurannut ihminen kertoi, että Dylan ärsyyntyi, kun Lennon kirjoitteli biisejä tyyliin Love love me do. Tämän narratiivin mukaan Dylan oli ollut Lennoniin yhteydessä, kun lahjakkuuden hukkaaminen ärsytti. Siitä seuraava biisi olikin sitten Norwegian woods.
Ja Juice, jonka idoleita Bob ja John olivat, lainasi Norwegian wood:ia kappaleeseen Norjalainen villapaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se aikansa sensaatio. Hienoja sävellyksiä. Missähän John Lennon nyt vaikuttaisi, jos ei se yksi idiootti olisi ampunut?
Tuskinpa 80-vuotias papparainen varsinaisesti "vaikuttaisi" enää juuri missään.
Paul McCartney julkaisi uusimman studioalbuminsa "McCartney III" joulukuussa 2020 ollessaan 78-vuotias.
https://www.rollingstone.com/music/music-album-reviews/paul-mccartney-a…
Se sai hyvät arvostelut.