Älykkään mieheni suurinta hupia on ottaa joka kevät korkeakoulupaikka vastaan
ja joka syksy keskeyttää opinnot :D hän tekee tätä kuulemma tosistaaksee älykkyytensä päästä kaikkialle opiselemaan ja estääkseen exänsä hakuiässä olevia lapsia pääsemästä opiskelmaan
Hän on tehnyt näin jo:
-sairaanhoitaja amk
-kauppakorkea yliopisto
Täm vuonna tähtäimenä oikis, varalla tietty muita aloja: Logopedia, valtiotiede, fysioterapeutti, restonomi
Kyllähän noista johonkin taas pääsee.
Kommentit (133)
5/5.
Palstan typeryksille meni täydestä kuin väärä raha! Kertoo kaiken oleellisen palstalaisten älykkyystasosta, kun ei edes noin selvää trollia hoksata.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tietää, kauanko APn mies aikoo lukea oikiksen kokeisiin. Mulla meni 4 kk ja luin noin 6 h päivässä. Kävin myös preppauskurssin.
Alalla jo vuodesta 97 ja oma toimisto, joten minulla kannatti. APn miehen kannattaa muistaa, että oikiksen pääsykokeissa ei ulkoa lukeminen auta. Pitää osata kirjoittaa juridisesti eli kirjoitusta varten kävin itsekin tuon kurssin.
F
Toivottavasti olet töissäsi hieman skarpimpana.... Juu nou, ei ap:n mies mihinkään hae, ei ole koskaan hakenutkaan, eikä koko mies taida olla ole edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova jätkä, respect!
Mulla on taskussa KTM paperit mutta huvikseni roikutan oikiksen opinto-oikeutta alennusten ja eri alojen harrasteopiskelun takia. Tänä vuonna hain kiusallani ja haasteen vuoksi viestintään. Ei ole mitään aietta tehdä tutkintoa siellä. Perusopinnot on jo tehty.
Tätä hupia helpottaa erittäin hyvät yo-paperit, vaikka ovatkin jo 10 vuoden takaa.Otapa selvää nykysysteemistä ennen kuin satuilet lisää. Papereilla voi päästä vain yhden kerran ensikertalaiskiintiössä. SIlloin ei saa olla vastaanotettuna mitään muuta paikka ennestään.
Yo-papereillasi saat siis hakumielessä pyyhkä vaikka takapuoltasi.
Otapa itse selvää, nimittäin riippuu hakukohteesta. Minäkin olen ei-ensikertalaisena hakenut ja saanut paikan todistusvalinnassa tänäkin vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Saa myös joka syksyksi opiskelijetuudet käyttöön -ap
Jaa siis rahallisten ja muiden etuuksien takia toimii näin? Kuinka köyhä älykäs miehesi on?
Kunn naiset pariutuu aina ylöspäin niin peidään perheesssä minä kerron puolisollleni että aina yön saavuttua vedän auringon köydelllä alas.
Mistä tommosta keksit? Onko jossain joku äo tilasto vai?