Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkään mieheni suurinta hupia on ottaa joka kevät korkeakoulupaikka vastaan

Vierailija
05.06.2021 |

ja joka syksy keskeyttää opinnot :D hän tekee tätä kuulemma tosistaaksee älykkyytensä päästä kaikkialle opiselemaan ja estääkseen exänsä hakuiässä olevia lapsia pääsemästä opiskelmaan

Hän on tehnyt näin jo:
-sairaanhoitaja amk
-kauppakorkea yliopisto

Täm vuonna tähtäimenä oikis, varalla tietty muita aloja: Logopedia, valtiotiede, fysioterapeutti, restonomi
Kyllähän noista johonkin taas pääsee.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakiin on tuota mielikuvitusta

Vierailija
82/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvinsa kullakin, ei voi muuta sanoa. Itse en arvosta tuollaista tyhjänpäiväistä pelleilyä. K*sipäistä kiusantekoahan tuo on, joku oikeasti opiskelemaan haluava jää sen takia ilman paikkaa. Kyseisen ihmisen elämään sillä on suuri vaikutus, ja joku voisi olla todella onnellinen opiskelupaikasta.

Jos oma mieheni tekisi noin, niin en pitäisi kyllä kovin älykkäänä, vaan heikkoitsetuntoisena kiusaajana, jonka pitää koko ajan todistella omaa kuviteltua erinomaisuuttaan muille.

Älä nyt hyvä ihminen usko kaikkea mitä täällä kirjoitetaan. Ei kukaan oikeasti älykäs tuhlaisi aikaansa näin. :D 

Luoja että täällä on taas paskoja provoja. Hohhoijaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavikselle se voi olla vaikeaa, mutta lääkäreiden keskimääräinen äo on 130 eli merkittävästi populaatiota korkeampi ja yleensä erittäin hyvät yo-paperit.

Hei.

Vaikka olisi miten älykäs, niin se ei auta muistamaan sitä suurtatietomöärää, mitä pääsykokeessa tarvitaan

Lopeta jo tämä provoilu.

Vierailija
84/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnen oma älykkyys on matala, niin huvittaa itseään tällä tuuballa.

Vierailija
85/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin huolissani jos omaa puolisoa kiinnostaisi noin pakkomielteisesti exän ja tämän lasten elämä.

Vierailija
86/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "provo" voi olla kanssa testi sille että sen kirjoittaja on harrastajakirjailija joka testaa miten ihmiset reagoivat hänen tulevan romaaninsa juoniin. 

Voi olla ihan oikeakin kirjailija. Miika Nousiaisen voisi kuvitella kirjoittavan tällaisen tarinan. Ollaanpa kuulolla kotimaisen kirjallisuuden suhteen kun tulee uusia kirjoja markkinoille:).

Vierailija
87/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää, kauanko APn mies aikoo lukea oikiksen kokeisiin. Mulla meni 4 kk ja luin noin 6 h päivässä. Kävin myös preppauskurssin. 

Alalla jo vuodesta 97 ja oma toimisto, joten minulla kannatti. APn miehen kannattaa muistaa, että oikiksen pääsykokeissa ei ulkoa lukeminen auta. Pitää osata kirjoittaa juridisesti eli kirjoitusta varten kävin itsekin tuon kurssin. 

F

Vierailija
88/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kyseessä on provo tai sitten ap:n mies ei vaikuta kovin älykkäältä.

Vierailija
89/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ottanut useamman yliopistopaikan vastaan, mutta koska en ole älykäs mies vaan viisas nainen niin olen myös tehnyt kaikista valmiit tutkinnot.

Vierailija
90/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miksi ihminen käyttää luovuuttaan niin kovin typerästi...

Vierailija
91/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat

Vierailija
92/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sekoboltseja

Emme ole mieheni kanssa hulluja.

-ap

Ette nyt ehkä täyshulluja muttei paljon puutukaan. Joka tapauksessa olette harvinaisen tolloja.

Vierailija
93/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla älykäs, jos ihan sairaanhoitajaksi pääsee sisään...

Vierailija
94/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistii

Vierailija
95/133 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä exää nyt harmittaa

Vierailija
96/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Vierailija
97/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplodit ukolle

Vierailija
98/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, köyhillä köyhien huvit. Minun mieheni halkaisee aina pari atomia kesän kunniaksi.

Vierailija
99/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä varmaan itsetuntokurssilla eikä haaskata aikaa tuohon pelleilyyn.

Vierailija
100/133 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova jätkä, respect!

Mulla on taskussa KTM paperit mutta huvikseni roikutan oikiksen opinto-oikeutta alennusten ja eri alojen harrasteopiskelun takia. Tänä vuonna hain kiusallani ja haasteen vuoksi viestintään. Ei ole mitään aietta tehdä tutkintoa siellä. Perusopinnot on jo tehty.
Tätä hupia helpottaa erittäin hyvät yo-paperit, vaikka ovatkin jo 10 vuoden takaa.

Otapa selvää nykysysteemistä ennen kuin satuilet lisää. Papereilla voi päästä vain yhden kerran ensikertalaiskiintiössä. SIlloin ei saa olla vastaanotettuna mitään muuta paikka ennestään.

Yo-papereillasi saat siis hakumielessä pyyhkä vaikka takapuoltasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi