Älykkään mieheni suurinta hupia on ottaa joka kevät korkeakoulupaikka vastaan
ja joka syksy keskeyttää opinnot :D hän tekee tätä kuulemma tosistaaksee älykkyytensä päästä kaikkialle opiselemaan ja estääkseen exänsä hakuiässä olevia lapsia pääsemästä opiskelmaan
Hän on tehnyt näin jo:
-sairaanhoitaja amk
-kauppakorkea yliopisto
Täm vuonna tähtäimenä oikis, varalla tietty muita aloja: Logopedia, valtiotiede, fysioterapeutti, restonomi
Kyllähän noista johonkin taas pääsee.
Kommentit (133)
Tämä "provo" voi olla kanssa testi sille että sen kirjoittaja on harrastajakirjailija joka testaa miten ihmiset reagoivat hänen tulevan romaaninsa juoniin.
Miten toi sana "älykäs" ei oikein sovi kuvaamaan tota miestä:'D
Mutta siis mikäs siinä, jos ensin haluaa tehdä työpäivän ja päälle lukea pääsykokeisiin ihan vain tehdäkseen kiusaa muille...köh, sitä voisi koittaa hankkia vaikka sisältöä elämään. Onko joku alemmuuskompleksi, lapsuudenperheessä aina oletettiin ettei hänestä tule mitään, ja nyt on aika todistella asiaa kaikille?
Joka tapauksessa täysi i dioottihan mies on ja olisi ehkä aika varata aikaa terapian puolelta:D
Mä oon tehnyt samaa. Tai en ole ottanut saamiani paikkoja vastaan, mutta leikitellyt ajatuksella. Koitan päättää, mitä oikeasti haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
sekoboltseja
Emme ole mieheni kanssa hulluja.
-ap
Voi kun ihana mies sulla! Kerro toki lisää, mitä muuta hän saavuttaa elämässään? Muista myös huomenna ottaa pisteet kotiin mitä miehesi tekee, sillä itse et selvästi tee mitään mainitsemisen arvoista.
En ole koskaan ymmärtänyt näitä tyyppejä jotka käyttää elämästään aikaa tehdäkseen toisille kiusaa. Itse keksisin niin paljon parempaakin ajanvietettä kun kiusata toisia.
Niin ja onkohan miehesi päässyt exästään yli kun hänen lapsia vastaan taistelee?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ihana mies sulla! Kerro toki lisää, mitä muuta hän saavuttaa elämässään? Muista myös huomenna ottaa pisteet kotiin mitä miehesi tekee, sillä itse et selvästi tee mitään mainitsemisen arvoista.
Mieheni on lääkäri
-ap
Ei kylläkään kovin ÄLYKKÄÄLTÄ vaikuta.Älykkäät EIVÄT tee tuollaista.Pikemminkin tyhäm ja lapsellinen....
0/5 unohdit ensikertalaiskiintiön.