Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-SYYSTOIVEET 06- Viikko 34

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta taas kaikki ikävaiheet ovat niin ihania aina omalla tavallaan. Toiset tietysti vähän vaativampia vaiheita kuin toiset. Nyt taitaa olla kp13/26-32, joten vauva tuntuisi tosi ihanalta. Huomaan aina, että vähän ennen ovulaatiota ja ovulaation paikkeilla tekee mieli enemmän pupuilla sekä on aika herkistynyt huomaamaan kaikki pikkuiset vauvat. ;) Taitaa olla jokin keino luonnon vaikuttaa siihen, että uusia vauvoja putkahtelisi maailmaan.

Piinailijoille tsemppiä!

Vierailija
22/23 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkuukukkuu

Eipä kummoisempia. Kp27 menossa, ei minkäänmaailman oireita, vaikka vielä viikko sitten niitä oli vaikka muille jakaa. No, enpähä ole valeraskaana(kaan). Harmi vaan että oireet kaikkos sitä myötä kun niitä sais ihan oikeesti jo olla. Nooh, katsotaan mihin päivälukuihin tää kierto päättyy. Olen vissi ja varma ettei toukokuista nyyttiä meille suoda, joten olen suuntamassa jo katseen siihen, että Juhannuksen tienoilla sitten olisi nyytin do-day.

Kuten levinia tuossa yllä mainitsi,mä teen just niin sit kun on paaaaljon kommentoitavaa, että avaan toisen sivun rinnalle niin sieltä sit napsin kaikki tarvittavat nickit ja kommentoimiset. Kun ei näin hatara pää muista mithän. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piinaillaan nyt ihan tosissaan kp21/28 ja olotila on ihan kaamee..tissit onkipeetä, oksettava olo kokoajan,kahvi ei maistu enää ja kohdunkohtaa särkee ajoittain..samanmoista oloa oli ku esikoista odotin, että jänskättää nyt ihan tosissaan ja testi polttelee kaapissa. meidänhän piti lykätä tätä yritystä marraskuuhun mutta joku taitaa järjestää asiat toisin :))) pitäkää kanssasisaret peukkuja ja varpaita pystyssä...

viikonloppua odotellaan