Olen "paperilla" hyvä mies. Miten löytäisin kumppanin?
Olen 30+ mies, ihan tavallisen näköinen ja kokoinen, liikunnallinen, vakitöissä, yliopistotutkinto, päihteetön, tupakoimaton, kiltti, harrastan mm. retkeilyä, matkustelua (kun ei ole koronaa), uintia jne. tulen muiden kanssa toimeen jne.
Miten ihmiset nykyään löytää kumppanin tässä iässä, jos baarit/tinderit yms ei kiinnosta?
Kommentit (213)
Kerro unelmistasi, muista kuin naisen löytämisestä?
Ei me osata kertoa mistä löydät naisen jos listaat tänne vain hyviä puoliasi. Jos omasta mielestäsi ei ole mitään huonoja puolia, niin terapian kautta.
Onko ap:llä suomi äidinkieli? Niukasta sanavarastosta voisi päätellä muutakin tai sitten äidinkieli ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla esintyy ihan silmitöntä vihaa kilttejä miehiä kohtaan.
Jossain toisessa ajassa tai paikassa ap olisi unelmien mies. Mutta täällä hän on maailmankaikkauden vastenmielisin olento.
Miksi luulet että palstalla ei ns kilteistä pidetä? Eikö ihan aikuisten oikeasti ole hajuakaan?
Vierailija kirjoitti:
Jossain toisessa ajassa tai paikassa ap olisi unelmien mies. Mutta täällä hän on maailmankaikkauden vastenmielisin olento.
Eihän ap:n tarvi tältä palstalta kumppania ottaakaan. Hakekoon sieltä "toisesta ajasta tai paikasta".
Yleensä ne oikeasti hyvät tyypit napataan jo toisen asteen opinnoissa tai viimeistään yliopistossa ja amkssa. Ainakin ekaa kertaa. Sillon ei olla hyviä tyyppejä vaan paperilla, vaan myös oikeassa elämässä.
Kenen puolelle menet riita tilanteessa, puolison, äidin vai lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko peiliinkatsomisen paikka?
Haluatko lapsia? Kuulostat paperilla unelmamieheltä, mutta olen 35v enkä halua lapsia. Tosin olen varmaan muutenkin liian vanha sinulle.
Sana kiltti on nyt käsitelty. Pääsettekö eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyhverö ☻
= kilttis
AV:n Instabeibien Pavlovilainen jännisten kuolaaminseen triggeröityminen oli tietysti väistämätön odotettavissa oleva primäärireaktio. Niinpä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyhverö ☻
= kilttis
AV:n Instabeibien Pavlovilainen jännisten kuolaaminseen triggeröityminen oli tietysti väistämätön odotettavissa oleva primäärireaktio. Niinpä tietysti.
Ei kun, sille käänteinen hylkimisreaktio :D
Vierailija kirjoitti:
Marsissa.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen naisen haluat?
Luulen, että ei minulla ole epärealistisia toiveita. Sellainen klassinen "naapurintyttötyyppi" on aina viehättänyt. Eli tavallinen kiva reipas liikunnallinen nainen, joka myös haluaisi perustaa perheen. Sellainen, joka on opiskellut mieleiseen ammattiiin, mutta ei mikään "ura kaiken edelle" -tyyppi, kuten en itsekään ole.
Olisi kiva lähettää joku raati kuukaudeksi arvioimaan näitä kilttiksiä että mikä juurisyy siihen pariutumattomuuteen oikeasti löytyy.
Ei yhtään, ei saa ottaa ensimmäistä vastaantulevaa naista, eikä saa olla kranttu, joten pitää ottaa naapurin lammas.