Onko Helsingissä joku tapaamispaikka ihmisille, jotka haluaisivat parisuhteeseen?
Nopealla aikataululla haluaisin löytää kumppanin. Pikadeittitapahtumiakaan en ole nähnyt järjestettävän missään.
Kommentit (71)
Olisipa jotain matalan kynnyksen speed dating tapahtumia! Kyllä kelpais, kun en jaksa yökerhoissa notkua ja tinder on vaan täynnä vonkaajia. Vaikea törmätä yhtään missään 30-40-vuotiaisiin sinkkumiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tapaavat toisiaan esim. koffin puistossa, istuvat piknikillä siellä. Myös Hietaniemen ranta on missä nuoriso viihtyy. Kai siellä voi mennä juttelemaan toisille, ei kai he pahalla katso.
Voiko noihin mennä yksinäisenä kolmekymppisenä sinkkuna hengailemaan yksikseen (esim. lueskelemaan kirjaa) vai onko se vain säälittävää?
T. Ap
Jos haluat löytää jonkun, kirjan lukeminen ei kauheasti siihen auta. Juttelemaan meneminen ja treffeille pyytäminen auttavat.
Nainen vain ei oikein voi mennä juttelemaan, saati pyytää treffeille, vaikka kiinnostaisikin. Olen joskus nuorempana ollut ihan järjettömän ihastunut, enkä koskaan mennyt juttelemaan. Odottelin sen miehen aloitetta vain.
T. Ap
Et kertonut edes mitään tekosyytä miksi muka naiset eivät voisi.
No lukiko se mies ajatuksesi silloin nuorena, ja tekikö hän aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tapaavat toisiaan esim. koffin puistossa, istuvat piknikillä siellä. Myös Hietaniemen ranta on missä nuoriso viihtyy. Kai siellä voi mennä juttelemaan toisille, ei kai he pahalla katso.
Voiko noihin mennä yksinäisenä kolmekymppisenä sinkkuna hengailemaan yksikseen (esim. lueskelemaan kirjaa) vai onko se vain säälittävää?
T. Ap
Jos haluat löytää jonkun, kirjan lukeminen ei kauheasti siihen auta. Juttelemaan meneminen ja treffeille pyytäminen auttavat.
Nainen vain ei oikein voi mennä juttelemaan, saati pyytää treffeille, vaikka kiinnostaisikin. Olen joskus nuorempana ollut ihan järjettömän ihastunut, enkä koskaan mennyt juttelemaan. Odottelin sen miehen aloitetta vain.
T. Ap
Niin huomaatko missä se ongelma? Nainen todellakin voi ja pitää mennä, jos on kiinnostunut. Jäit nuolemaan näppejäsi ihan oman asenteesi takia.
Kriteereistä:
- ei liian nuori, ikäero max 10v
- ei raha tai muitakaan elämän hallinnan ongelmia
- parisuhdekulmalla, ei seksisihdetta
- ei yhden illan hoito, kts ed.
- vapaa, kts. ed.
- hyvännäköinen, tämä on suhteellista
- tavallinen, kts ed.
- työssäkäyvä, elämän hallinta kunnossa ei ongelmia
- ei uskis liikaa, ei kuulu mihinkään ääriuskontoon
- ei mt-ongelmia, elämän hallinta kunnossa
- kiinnostuu ap spontaanisti, tätä vaaditaan kaikessa jotta mielenkiinto edes herää
- tekee aloitteen, no, tämä nyt niin suhteellista
Itse olen tullut siihen tulokseen, että vähän yli 40v naisena saan elää yo. vaatimuslistan kanssa yksin loppuelämäni. Hyväksyn asian enkä koe asiaa edes ongelmaksi, maailmassa on niin paljon muutakin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa jotain matalan kynnyksen speed dating tapahtumia! Kyllä kelpais, kun en jaksa yökerhoissa notkua ja tinder on vaan täynnä vonkaajia. Vaikea törmätä yhtään missään 30-40-vuotiaisiin sinkkumiehiin.
Kyllä niihin törmää, sinä et vaan uskalla aloittaa keskustelua heidän kanssaan. Siinäpä sitten keinutuolissa muistelet, että voi voi kun en avannut suutani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on reilusti yli 30 v niin koffin puistossa tai hietsussa sua pidetään seurankipeänä friikkinä tai narkkarina.
Kaisaniemen puistossa vois kuiten saada yllätysseksiä.
Siis tokihan meitä nuokin kriteerit täyttäviä on. Kuten vaikka itse olen.
Mutta minut vietiin jo reilusti alle kolmikymppisenä, ja ei minun tarvinnut tehdä erikseen mitään aloitteita. Nykyinen vaimoni oli aktiivinen.
Kysyntää riitti pitkälle lähelle nelikymppistä mutta olen ollut uskollinen.
Nyt lähempänä viittäkymmentä vapautunen markkinoille lähivuosina, mutta lapseni olen jo tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baari, muuta ei tietääkseni ole, ellet iske kadulta, naisena onnistuu, miehenä ei.
Naisena myös tinder on vaihtoehto, mutta miehenä unohda koko sovellus.
Tässä kommentissa ei ole mitään järkeä. Kenet heteronainen voi tolla logiikalla löytää Tinderistä? Ne laatikkoleuathan on siellä pyörittämässä naisrulettia, ei etsimässä kumppania - ei ainakaan tavisnaista.
Vierailija kirjoitti:
Kriteereistä:
- ei liian nuori, ikäero max 10v
- ei raha tai muitakaan elämän hallinnan ongelmia
- parisuhdekulmalla, ei seksisihdetta
- ei yhden illan hoito, kts ed.
- vapaa, kts. ed.
- hyvännäköinen, tämä on suhteellista
- tavallinen, kts ed.
- työssäkäyvä, elämän hallinta kunnossa ei ongelmia
- ei uskis liikaa, ei kuulu mihinkään ääriuskontoon
- ei mt-ongelmia, elämän hallinta kunnossa
- kiinnostuu ap spontaanisti, tätä vaaditaan kaikessa jotta mielenkiinto edes herää
- tekee aloitteen, no, tämä nyt niin suhteellistaItse olen tullut siihen tulokseen, että vähän yli 40v naisena saan elää yo. vaatimuslistan kanssa yksin loppuelämäni. Hyväksyn asian enkä koe asiaa edes ongelmaksi, maailmassa on niin paljon muutakin kuin miehet.
Oisko kyse kohtaamisongelmasta? Hyvät ei tapaa toisiaan, kun etsiminen tyssää pariin ensimmäiseen vastaantulevaan ääliöön. Netistä on vaan haittaa, jos haluaa löytää fiksun miehen.
-N 52
Nyt en kai ihan ymmätänyt. Etsitkö naista ?