Yläpeukutatko omia viestejäsi?
Kommentit (28)
En, koska yläpukut ja alapeukut on täysin yhdentekeviä minulle.
Tietysti. Miksi ei peukuttaisi omaa mainiota kommenttia? Eihän muuten olisi mitään järkeä kommentoida. Pitää seistä sanojensa takana😄
Sormetan aina omien viestien jälkeen.
Tietysti, yläpeukutan omia ja alapeukutan muiden viestejä.
Joskus, jos tiedän että olen itsevarma asiasta, usein ne keskustelut päättyy sivuanne ei voida näyttää
No en tietenkään. Miks niin tekisin?
Aina peukutan jumalaisia avauksiani.
En oikein viitsi, kun sitten pitäisi aina muiistaa se tehdä ja antaa alaääni muiden kommenteille
Hyväilen klitorista keskisormella.
Vierailija kirjoitti:
Joskus, jos tiedän että olen itsevarma asiasta, usein ne keskustelut päättyy sivuanne ei voida näyttää
Niin kuin tämäkin keskustelu
Ja 80 prosenttia ketjun vastauksista on myös omiani.
Joskus.
Silloin kun
1) kommenttini on erinomainen
2) joku väittää vastaan, laittaa alapeukun kommentilleni ja yläpeukun omalle viestilleen heti lähetettyään sen - silloin lautan peukun omalle ja alapeukun hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin tämäkin keskustelu
😂
En. Kirjoitan viestini enkä palaa aiheeseen enää.
mea culpa (=my bad).
Syy siihen on, et haluaisin, et miettisitte vähän asioita; "make a point".
Niin, suvussa narsismia. Mulla ilmeisesti sama "vika" kuin papalla - hän mietti asioita; suuttui sitten siitä, jos asioita ei tehty hänen mielen mukaan.
Eipä silti, hän oli monissa asioissa oikeassa: Esim. et venäjällä (Neukkula) tulee vielä vallankumous, kuinkas sitten kävikään?
Toinen oli: melkeinpä nolotti, kun maalla/meillä heinätyöt aloitettiin myöhään, kun muut jo ns. pisti heinää seipäälle. Pappa tiesi: tietyssä vaiheessa heinään "kerääntyy" jotain, en tiedä mitä. Meillä kumminkin oli kylän paras maito; rasvaprosentti. Siihen aikaan mitä isompi, sen isompi maitotili. .... Nykyään se on: valkuais- tai proteiini-%, mistä maksetaan/saa. .... Tai en tiedä, onko sitäkään enää?
Vierailija kirjoitti:
En. Kirjoitan viestini enkä palaa aiheeseen enää.
:(
Kyllä, jos olen saanut runsaasti kielteisiä kommentteja.
Tottakai yläpeukutan omia viestejä ja alapeukutan muiden lähettämiä