Tämän kesän jäätelöuutuudet ovat olleet melkoisia pettymyksiä
Oletteko muut huomanneet? Kaikki ovat olleet ihan tylsiä makuja, kikkailua ja kuitenkin sellaisia, mikä ei vaan toimi.
Kingikset olivat mautonta, tunnistamatonta kuraa. Lipsi sorbettijäätelö ylimakeaa ja luotaantyöntävän väristä mössöä. Remix-tuuteista ja jättiksistä en viitsi edes sanoa mitään. Magnumit samanlaisia imelyyksiä kaikki. Ben&Jerry's puikko ainoa joten kuten ok, vaikka sekin melko perus, mutta ylihintainen.
Pettymys.
Kommentit (8)
Sitruunapuffet oli hyvää. Muita en ole maistanut.
Itse tykkään perus litran jäätelöpaketeista. Pirkan ja rainbown toffeetuutit on hyviä, pidä toffeen makuisesta jäätelöstä. Päärynäjäätelöstä tykkää, mutta sitä ei ole kaupoissa, jätskikioskeissa on.
Täytyy tänä kesänä maistaa sitruuna Puffettia.
3 kaverin mandariinisorbetti-jogurttisuklaa tms oli tosi hyvää, ihan uusi suosikki! Kirpeä ja väkevä mandariinin maku oli mieluisa yllätys.
Mä olen ihan mieltynyt sitruunapuffettiin. Ensi kerrallakin se valikoituu mun jäätelöksi.
Maraboun suklaa-appelsiinikrokantti tuutti oli ihan jees. Aika makeaa tavallaan sekin, mutta sopi myös aikuiseen makuun (toisin kuin esim. nuo Remix tuutit).
Baileys Strawberries and Cream oli ylellisen hyvää! Ei ylimakeaa ja esanssista. Alkoholia ei huomannut maussa juuri mitenkään, toisin kuin joissain aikaisemmissa jäätelöissä.
Magnum Double Gold Caramel Billionaire oli ainakin ihan älyttömän hyvää! En mä nyt oikein muita olekaan sitten maistellut. Sitruunapuffet oli ok-hyvä.