Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän kesän jäätelöuutuudet ovat olleet melkoisia pettymyksiä

Vierailija
04.06.2021 |

Oletteko muut huomanneet? Kaikki ovat olleet ihan tylsiä makuja, kikkailua ja kuitenkin sellaisia, mikä ei vaan toimi.

Kingikset olivat mautonta, tunnistamatonta kuraa. Lipsi sorbettijäätelö ylimakeaa ja luotaantyöntävän väristä mössöä. Remix-tuuteista ja jättiksistä en viitsi edes sanoa mitään. Magnumit samanlaisia imelyyksiä kaikki. Ben&Jerry's puikko ainoa joten kuten ok, vaikka sekin melko perus, mutta ylihintainen.

Pettymys.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnum Double Gold Caramel Billionaire oli ainakin ihan älyttömän hyvää! En mä nyt oikein muita olekaan sitten maistellut. Sitruunapuffet oli ok-hyvä.

Vierailija
2/8 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunapuffet oli hyvää. Muita en ole maistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään perus litran jäätelöpaketeista. Pirkan ja rainbown toffeetuutit on hyviä, pidä toffeen makuisesta jäätelöstä. Päärynäjäätelöstä tykkää, mutta sitä ei ole kaupoissa, jätskikioskeissa on.

Vierailija
4/8 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tänä kesänä maistaa sitruuna Puffettia.

Vierailija
5/8 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kaverin mandariinisorbetti-jogurttisuklaa tms oli tosi hyvää, ihan uusi suosikki! Kirpeä ja väkevä mandariinin maku oli mieluisa yllätys.

Vierailija
6/8 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan mieltynyt sitruunapuffettiin. Ensi kerrallakin se valikoituu mun jäätelöksi.

Vierailija
7/8 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maraboun suklaa-appelsiinikrokantti tuutti oli ihan jees. Aika makeaa tavallaan sekin, mutta sopi myös aikuiseen makuun (toisin kuin esim. nuo Remix tuutit).

Vierailija
8/8 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baileys Strawberries and Cream oli ylellisen hyvää! Ei ylimakeaa ja esanssista. Alkoholia ei huomannut maussa juuri mitenkään, toisin kuin joissain aikaisemmissa jäätelöissä.