Onko Helsingissä joku tapaamispaikka ihmisille, jotka haluaisivat parisuhteeseen?
Nopealla aikataululla haluaisin löytää kumppanin. Pikadeittitapahtumiakaan en ole nähnyt järjestettävän missään.
Kommentit (71)
Kjub kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisaniemen puistossa saa yllätysseksiä.
No en halua mitään alamaailman tyyppejä, vaan jonkun ihan normaalin, työssäkäyvän ja raittiin ihmisen.
T. Ap
Ap on siis ra sisti?
En ole, mutta siellä on päihdehakuista porukkaa tietääkseni. Itse olen raitis ja päihteetön ollut aina.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Baari, muuta ei tietääkseni ole, ellet iske kadulta, naisena onnistuu, miehenä ei.
Naisena myös tinder on vaihtoehto, mutta miehenä unohda koko sovellus.
Keskuspuistossa Pasilan kohdalla on kalliot, jossa otetaan yleisesti aurinkoa ja muodostetaan parisuhteita. Paikalliset tuntevat kyllä h-galtsun, kysy vaan rohkeasti neuvoa
Vierailija kirjoitti:
Keskuspuistossa Pasilan kohdalla on kalliot, jossa otetaan yleisesti aurinkoa ja muodostetaan parisuhteita. Paikalliset tuntevat kyllä h-galtsun, kysy vaan rohkeasti neuvoa
Homoille vai? En ole homomies, vaan heteronainen.
T. Ap
AA-kokoukset on täynnä läheisriippuvaisia ketkä lähtee helposti matkaan.
Vierailija kirjoitti:
AA-kokoukset on täynnä läheisriippuvaisia ketkä lähtee helposti matkaan.
En ole kiinnostunut päihteidenkäyttäjistä ja itse olen raitis. Ei tarvitse lähteä helposti matkaan, mutta olisi kivaa löytää "se oikea" loppuelämäksi.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
mummotunneli
Eikös e ole varma paikka lähinnä miehille ja ne naiset ovat vähän kypsempiä? En halua irtosuhteita myöskään.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kjub kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en halua mitään alamaailman tyyppejä, vaan jonkun ihan normaalin, työssäkäyvän ja raittiin ihmisen.
T. Ap
Ap on siis ra sisti?
En ole, mutta siellä on päihdehakuista porukkaa tietääkseni. Itse olen raitis ja päihteetön ollut aina.
T. Ap
No siinä tapauksessa seurakunta.
Voi olla vähän mt-ongelmaista porukkaa, mut hei: who cares?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eti facebookin sinkkuryhmä ja ehdota tapaamista isommalle joukolle vaikka just kirjan kans!
Kerran läheiseni lisäsi minut sellaiseen jättikokoiseen sinkkuryhmään, mutta siellä oli todella simppelin oloista porukkaa, joten en kestänyt siellä noin 15 minuuttia pidempään. Ihmiset vaikuttivat aivan holtittomilta ja kirjoittivat yhdyssanavirheitä sekä jutut olivat todella primitiivisiä. Ei sellaista kestä katsella. Jos löytyisi joku asiallinen sinkkuryhmä, voisin harkita asiaa.
T. Ap
Voit itse perustaa juuri niin asiallisen sinkkuryhmän kun haluat. Miksi nämä yksinäiset ja parittomat eivät itse ole valmiita koskaan tekemään itse mitään vaan kaikki pitää jonkun muun tuoda valmiina nokan eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kjub kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ap on siis ra sisti?
T. Ap
No siinä tapauksessa seurakunta.
Voi olla vähän mt-ongelmaista porukkaa, mut hei: who cares?
Erikoinen kommentti. Miten nuo korreloivat keskenään? Ja onko niin, että raittiit ovat jotenkin ongelmaisia tai toisaalta uskonnollisia mielestäsi? Kaikkia ei nyt vain kiinnosta päihtyminen lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eti facebookin sinkkuryhmä ja ehdota tapaamista isommalle joukolle vaikka just kirjan kans!
Kerran läheiseni lisäsi minut sellaiseen jättikokoiseen sinkkuryhmään, mutta siellä oli todella simppelin oloista porukkaa, joten en kestänyt siellä noin 15 minuuttia pidempään. Ihmiset vaikuttivat aivan holtittomilta ja kirjoittivat yhdyssanavirheitä sekä jutut olivat todella primitiivisiä. Ei sellaista kestä katsella. Jos löytyisi joku asiallinen sinkkuryhmä, voisin harkita asiaa.
T. Ap
Voit itse perustaa juuri niin asiallisen sinkkuryhmän kun haluat. Miksi nämä yksinäiset ja parittomat eivät itse ole valmiita koskaan tekemään itse mitään vaan kaikki pitää jonkun muun tuoda valmiina nokan eteen?
Eli siis perustan sinkkuryhmän ja olen siellä yksikseni tai odottelen monta vuotta, että joku muukin löytää sinne? Jos olisin kovin sosiaalinen ja aktiivinen, niin en edes olisi sinkku.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itseruskettavaa vaan naamaan, mitä oranssimpi sitä parempi flaksi.
Mihin tämä perustuu? Ei se toiminut edes Trumpilla.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tapaavat toisiaan esim. koffin puistossa, istuvat piknikillä siellä. Myös Hietaniemen ranta on missä nuoriso viihtyy. Kai siellä voi mennä juttelemaan toisille, ei kai he pahalla katso.
Voiko noihin mennä yksinäisenä kolmekymppisenä sinkkuna hengailemaan yksikseen (esim. lueskelemaan kirjaa) vai onko se vain säälittävää?
T. Ap
Jos haluat löytää jonkun, kirjan lukeminen ei kauheasti siihen auta. Juttelemaan meneminen ja treffeille pyytäminen auttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tapaavat toisiaan esim. koffin puistossa, istuvat piknikillä siellä. Myös Hietaniemen ranta on missä nuoriso viihtyy. Kai siellä voi mennä juttelemaan toisille, ei kai he pahalla katso.
Voiko noihin mennä yksinäisenä kolmekymppisenä sinkkuna hengailemaan yksikseen (esim. lueskelemaan kirjaa) vai onko se vain säälittävää?
T. Ap
Jos haluat löytää jonkun, kirjan lukeminen ei kauheasti siihen auta. Juttelemaan meneminen ja treffeille pyytäminen auttavat.
Nainen vain ei oikein voi mennä juttelemaan, saati pyytää treffeille, vaikka kiinnostaisikin. Olen joskus nuorempana ollut ihan järjettömän ihastunut, enkä koskaan mennyt juttelemaan. Odottelin sen miehen aloitetta vain.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Stockan kellon alle vaan.
Kukkakaali rintapieleen.
Siinä Laakson sairaalan edustan metsässä on sellainen tapaamispaikka. Ja varmasti nopealla aikataululla.
Hävettäisi mennä sellaiseen ja eivätkös ne ole todella pinnallisia paikkoja, joissa moni on kiinnostunut ainoastaan seksistä? Kiinnostaisi ihan oikea parisuhde. En haluaisi päätyä "huijatuksi" seksiin.
T. Ap