Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KULTAINEN 60-LUKU: VIIKKO 34 >

21.08.2006 |

Hyvää huomenta !!

Ajattelin aloittaa taas uuden pinon, vaikka ed. viikkoistakin oli nostettu :-) Täällä oli sellainen 50/50 viikonloppu. Lauantai oli ihan ok, mutta sunnuntain sitten oksentelinkin sujuvasti ja vain sängyssä oli hyvä olla, tai ei nyt hyvä, mutta kohtalainen. Alkaa tämä oksentelu jo ottaa aivoon-ihan toden teolla. Ei oikein mihinkään voi mennä, kun aina saa pelätä pahinta :-( Toivon todellakin, että loppuisi muutaman viikon kuluttua. Yöllä en nukkunut oikeastaan yhtään, 4x ws:ssä, kerran kävin syömässä, ja sitten heräsin jo aikaisin ja mietin syntyjä syviä. Aamusta nukuin kuitenkin muutaman tunnin. Tälläista tämä alku raskaus on siis omalla kohdallani. Nyt aamu on kuitenkin käynnistynyt ihan mukavasti, ja sain syötyä ja juotua omppumehua- Ja aattelin lähteä ulkoilemaan hieman ja jos sais jotakin kotonakin tehtyä. Viikon kuluttua on ensimmäinen neuvola, ja sen jälkeen käyn sitten ultrassa katselemassa mitä siellä on ..

Sonjaemmalle- tsemppiä tähän kiertoon ja jaksamista noiden sumuttelujen ja pistoksien kanssa. On se vain jännää, ettei ole tullut suurempia oireita noista lääkkeistä. Kerroit, että nyt annosta suurennettiin ..

Teti-kiva oli taas lukea kuulumisia :-) Siellä vauva alkaa pian potkimaan, niin, että tunnet potkut. Oot ihan oiekassa tuon työn suhteen, itse aattelin kanssa, että minähän olen saikulla just niin kauan kun olo alkaa helpottamaan, ja nämä ensimmäiset 12 vkoa on ne riskialttiit viikot, joten ei kannata riskeerata.

Muutenkin kiva, että olet voinnut hyvin.

Pietu- Eikös sielläkin jo olla menossa kuudetta viikkoa kohti ? Nopsaa menee nämä viikot. Onko mitään uutta tunnetta rintamalla ? Mukava kuulla, että sielläkään ei kärsitä tästä kammottavasta huonovointisuudesta. Olen muuten lukennut, että B-vitamiini auttaisi asiassa, olenko oikeassa ? Muutenkin B-vitamiinit taitaa olla nollassa, koska suunpielet ovat auki, ei tee mieli hymyillä, koska kipeää tekee.

vm69- Kyselit lenkkikaveria, missäköhän päin maailmaa asut ? Itse olen täällä vantaalla .. Ajattelin aloittaa syksyn myötä jumpan vantaan naisvoimistelijoissa, heillä kun oli kaikenlaista jumppaa tarjolla tässä lähistöllä.

Senniina- kauanko joudutte odottamaan vastausta labrasta ? Olipa muuten tyyristä- Meidän olisi kanssa pitänyt viedä näyte nyt syksyllä labraan felicitas klinikalle Hesaan ja mielestäni (muistaakseni) se oli paljon halvempaa ...

Trattis-missä oikein olet ? Onkos siellä käytössä vielä nämä clomit ?

Ja kaikille muillekin hyvää maanantaita ja mitä kuuluu .. Levinia taisi mainita, että piina alkaa pian bdbd vain sille suunnalle !!!

t. emmi rv-9+1

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD5B45][size=2]Ani67 [color=CD2990]minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

[color=CD5B45]Pietu-65 [color=CD2990]eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

[color=CD5B45]Tuulitii [color=CD2990]Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

[color=CD5B45]Marikko [color=CD2990]olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

[color=CD5B45]Emmi [color=CD2990]ja 36v(loppuvuodesta synnärit :-D) ja mieheni myöskin 36v, täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

[color=CD5B45]maria69 [color=CD2990]minä 36v. ja mies 30v. Ensimmäistä kuumeillaan ja yritys aloitettu 08/05. Km takana 11/05.

[color=CD5B45]Sonjaemma [color=CD2990]vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13. Nyt sitten odotellaan seuraavaa ivfää eli koeputkihedelmöitystä (mitään varsinaista vikaa ei ole tosin todettu).

[color=CD5B45]Trattis [color=CD2990]vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]-68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Clomitauolla nyt.

[color=CD5B45]Kirppu-68 [color=CD2990]Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

[color=CD5B45]vm69 [color=CD2990]Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Asustamme Uudellamaalla.

[color=CD5B45]RouvaP [color=CD2990]Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

[color=CD5B45]Levinia [color=CD2990]' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8. Viides siis tekosilla!

[color=CD5B45]Teti [color=CD2990]olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

[color=CD5B45]mami_69 [color=CD2990]Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

[color=CD5B45]murmeli66 [color=CD2990]vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Maria69

Teti

Emmi

Tale68

Pietu -65

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
22/53 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä lista=) ja joku uusi varmaan vielä puuttuukin ja sitä pahoittelen. Plussanneitten lista saisi tosin olla pitempi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

listapäivityksestä! juuri mietinkin että kehtaisko pyytää...

näillä vuosilla kun pää on vähän hatara - ja vuosia tuli taas yksi lisää. tosin neljänkympin tällä puolen niin jaksa laskea. joskus ajatteli että kyllä nyt ehtii hyvin ennen rajapyykkiä, sitten että olis raskaana alle 4-kymppisenä, ja nyt on sitten voinut laskutikut unohtaa...

Vierailija
24/53 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sanniina, sori. tosiaan mukavan pitkä lista, muistan kun meitä täällä pyöri vaan neljä, vaikka hyvinhän tuokin sujui! mutta kiva kun saatiin porukkaa laajennettua, ihan terapeuttista huomata ettei ole yksin toiveidensa kanssa.

Vierailija
25/53 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin täällä luen teidän juttuja. Ette usko vaikka raskaus on hyvällä mallilla ja kaikki hyvin niin pyörii se mielessä aina että jos ei kaikki olekkaan hyvin.

Eilen alkoi työt ja heti ensimmäisenä päivänä työkaverilla oli surua tyttärensä raskaudesta. Kaikki oli kuitenkin sitten hyvin mutta se kuinka kuunnella toista kun hän ajattelee että vauva on kuollut. Niin kovasti ajattelin itsekkin eilen, lie enää mitään tuolla mahassa. Onneksi oli neuvola iltapäivällä jossa kuunneltiin sydänäänet. Helpottavaa oli kuunnella että siellä sydän sykki hienosti. Mistäänhän sitä ei voi olla varma mutta josko kaikki kuitenkin menee hyvin ja sitä pitää surra sitten jos on aihetta suruun.

Kaikki on siis hyvin eilisen neuvola kännillä. Hemppari oli laskenut mutta se kuulemma ihan normaalia. Nyt on viime aikoina ruvennut kovati turvottamaan ja tuntuu että maha paisuu jo siitä kaikesta ilma määrästä mikä minulla on sisällä. Liekö syy ruokavaliossa vai missä. No joka tapauksessa tavan vaatteet vielä mahtuvat. Tässä olisi kolmisen viikkoa töitä ja sitten olisi taas loma jolloin lähdemme sitten miehen kanssa lomamatkalle (Suomessa). Olen ajatellut josko sitten loman jälkeen töissä pomolle kertoisi raskaudesta jos ei aikaisemmin tule ilmi.

Vielä en ole oikein erottanut kunnolla liikkeitä mutta kai ne kohta alkavat tuntua. Saattaahan olla että olen tuntenut jotain mutta nuo kovat ilmavaivat saattavat nyt sotkea tärkeät tuntemukset:)

Emmille, kurjaa tuo sinun pahoin vointi. Kyllä se niin on että sairaslomalla vaan jos yhtään tuntuu ettei jaksa, niin minä olen ajatellut, ei saa riskeerata näin tärkeässä asiassa.

Pietullahan alkaa olla kohta kasassa puolet siitä maagisesta 12 viikosta. Kuinka pitkältä se tuntui minustakin se odotus että pääsis ainakin siihen asti.

Sonjaemmalle kovasti nyt peukkuja että hoito onnistuu ja saatte oikein monta ja kaunista munasolua ja joista sitten toivottavasti lähtee hyvä ihmisen alku.

Nyt en muista ketkä niitä jännääjiä oli, olikohan Mariko yksi niistä, teille kovasti peukkuja, plussapinoa olisi kiva kasvattaa.

Teille muille peukutetaan edelleen tärpin suhteen ja vm69 db oviksen suhteen jonka tikutit.

Teti 14

Vierailija
26/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti nukuttu yö takana, mutta ihmeen pirteänä töissä.

Eilen tuntui olevan vähän haikeita fiiiliksiä itse kullakin. Toivottavasti tänään ollaan iloisemmalla päällä.

Raskaana olijoille toivoisin rauhallista mieltä. Tietty tämä on helppo sanoa, kun itse en ole raskaana, mutta uskokaa siihen, että pikkuisillanne on kaikki hyvin. He kasvavat rakastavan äidin masussa, joten paremmin eivät asiat voisi olla.

itselle ei mitään uutta... Toivotaan, että että oikeat solut kohtasivat sisälläni..

Vierailija
27/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinalle ensimmäisenä kiitos päivityksestä ! Katselin tuota listaa ja ajattelin, että on meitä aika monta täällä 60-lukulaisisssa, joten ei me vielä mitään ikäloppuja olla vaan vetreitä aikuisia naisia :-)

Trattikselle ' onnittelut' synttäreiden johdosta !!! Perässä tullaan, vaikka vielä muutama vuosi meneekin tuohon 40v :-/ On se kumma, ettei yhtään tunnu siltä, että olisi näin ' vanha' , onkohan meikäläiselle jäänyt 18v vaihde päälle- No en tiedä, tein yhden testin viime syksynä internetissä, missä arvioitiin testin tekijän henkistä ikää, ja sehän oli 54v -KÄÄK-

Vm69- täällä viime yö meni hyvin. Wc:ssä kävin vain kerran-ei voi olla totta !!! Ihanaa oli saada nukkua kunnon unet pitttkästä aikaa.

Tetinkin kuulumisia oli taas mukava saada lukea varsinkin mukavia neuvola-uutisia. Ihanaa, että kaikki hyvin ja viikkojakin jo törkeän paljon 14 !!!! Mahtavaa .. Teti milloin olikaan sinulla se LA ? Itse olen vauvan-laskurilla laskenut omani 25.3. mutta ensimmäinen neuvolahan on vasta ensi maanantaina.

Vantaa on varmasti kuntana yksi huonoimmista näissä terveydenhuolto asioissa. Neuvolalääk. on vasta syyskuun loppupuolella eli rv-14 ja en edes tiedä tarjotaanko np-ultraa laisinkaan. Eli on pakko mennä yksityiselle, jos haluaa saada tietoa vauvan kehityksestä ja siitä, onko kaikki hyvin. Kyllä hieman harmittaa olla vantaalainen.

Eilen oli hieman alavireinen tunnelma, mutta joskus se on omalla tavallaan mukavaa. Itselläni on olemassa sellaisia päiviä, että kaikki masentaa ja silloin tulee pohdittua syntyjä syviä. Ja kiva, että saa pohtia täällä teidän kanssanne, ettei tarvitse yksin kantaa koko rojukasaa mukanaan. Kyllä internet on yksi huippukeksinnöistä !!! :-)

Pietu-oletko miettinyt niihin kokeisiin menoa ja miten sellaisiin kokeisiin pääsee, tuleeko kutsu vai pitääkö mainita erikseen neuvolassa ? Onko niistä sikiölle haittaa ??

Palailen taas, mutta nyt kauppaan t. emmi rv-9+3

Vierailija
28/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos senniinalle listasta, komea lista meillä. Tosin plussanneita odotellaan kovasti lisää ja toivottavasti niitä saadaan pian. Kukas se seuraavana onkaan piinaamassa? Trattis,vm69 ja marikko, oliko muita? Peukkuja paljon teille.

Kyllä eilinen runoelma veti tippaa silmä täälläkin ja samalla vähän tuli haikeus. Ei siitä km:sta ohi näköjään pääse vaikka olisi raskaanakin. Toivottavasti se jossakin vaiheessa on helpompaa. Vm69:lle varmaan tosi raskasta. Voimia sinulle ja ennenkaikkea onnea tähän kiertoon.

Trattikselle onnea yhdestä lisävuodesta, ollaan sitten samanikäisiä. Ja tetin kuulumisia oli ihana lukea, mukavaa että kaikki menee hyvin. Onko sinulle mitään etomisia/himoja tiettyjä ruokia kohtaan?

Minäkin illalla mietin noita Venäjän savuja, kuinka Hesalaiset sen kanssa oikein pärjää. Uutisissa näyttivät kuvia ja pelkkä kuvan näkeminen teki pahaa. Toivotaan että tuuli kääntyy ja tulee vähän sateita. Meillä täällä etelä-savossa ei juurikaan ole ollut niistä haittaa.

Minä pähkäilen sen yksityisen ultran kanssa, mennäkkö vai ei. Toisaalta tekisi mieli odottaa sinne 11-12 viikolle kun on np-ultra mutta hirvittää jos silloin ei kaikki olekaan kunnossa ja asia tulee vasta sitten ilmi (niin kuin viimeksi tasan 11 viikolla). On se vaan ihme juttu että kahden ekan kanssa ei ollut mitään tällaista mietittävänä, ei juolahtanut edes mieleen että jotain voisi pieleen mennä. Mutta km:n jälkeen ei sitten muuta mielessä olekkaan kuin että kuitenkin jokin menee mönkään.

Vähän helpotusta elämään tuo se että nyt mahaa nippaa aika-ajoin ja rinnat ovat tosi kipeät ja mahaa " turvottaa" siis ihan erilailla kuin talvella. Jos vaikka ensi viikolla soittaisi neuvolaan ajan ja juttelisi terkkarin kanssa mitä mieltä hän on asiasta. Huomenna alkaisi sitten 7. viikko.

Nyt kutsuu työt, mutta palaillaan....

-pietu-

Vierailija
29/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten ihanasti emmi puhui meistä kuuskyt-lukulaisita.

Pietu, aloittelen piinailua varmaankin maanantaina... viikonlopun yritän ottaa rennosti. Lähden kauas Savoon päin huomenna ja palaan lauantaina kotimaisemiin. Jospa osaisin ottaa rennosti ja nauttia " kahdesta yöstä pois kotoa" . Mulla on jo kyllä paniikki, miten tytöt " pärjää" ... Joo, tiedän, niillä on isä kotona, eli ei hätää, mutta kun mä olen yleensä aina kotona.

Mun piti tehdä töitä, mutta taas löysin itseni täältä... Kääk, miten mä olen niin riippuvainen teidän seurastanne...!!

Vierailija
30/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilviseltä näyttää tänään, eilen oikein ukkostikin saa nähdä miten tänään. pitäisi päättää lähteäkö huomenna taiteiden yötä helsinkiin viettämään vai kuinka...

pietulle tuohon mennäkö vaiko eikö mennä -pulmaan. ymmärrän hyvin että haluaa tietää onko kaikki kunnossa, toisaalta jos ei olisi, niin sittenhän pitäisi vaan odottaa muutama viikko ja sitten mennä uudestaan ultraan, jolloin kaikki voikin olla ok. ja jos ei, niin sen jälkeenkin sitten odotetaan että tuleeko pois luonnostaan vai ei ennenkun mitään tehdään (tai näin ainakin mulla tokalla kerralla). joten en tiedä kumpi on pahempi. anteeksi jos nyt ikäviä asioita kaivelen, tarkoitus ei missään tapauksessa ole masentaa. ja kuten sanottu, kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan!

jos sitten taas jotain töitä väliin ennen lounasta...

Vierailija
31/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatauolta tulossa=)

Tätiä tässä ootellessa edelleen. Piti olla piinistelemättä, mutta minkäs teet. Aina se tässä kierron loppuvaiheessa menee siihen pisteeseen, että mikään muu ei ole mielessä, kuin että jospa sittenkin..

Kokoajan tuntuu, että nyt lirahtaa, mutta mitään ei tule. Paitsi kakkosasiaa..Viime viikonlopusta alkaen olen saattanut istua kuralla 3-5 x aamu. Aina mulla menee maha sekasin n. viikko ennen tätiä, mutta tällaista ei ole vielä ollut. Tissit jos ois kipeet, niin voisin jo alkaa oikeesti toivoa jotakin. Kp:t jossakin alta 30 ja mullahan saattaa ovuloimattomina kuukausina venyä 36:eenkin. Tai ainakin oletan, että venähtäminen johtuu ovuloimattomuudesta ja varmaan myös vähäisemmät pms:t.

Huomenna sitten simppatulokset. Tulen sitten tilittämään tänne, mitä kerrottiin.

Tulipa omaa napaa..

Vierailija
32/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole niin ihanaa tuo " jos sitten kuitenkin" -tunne...

Ja kun ihan oikeasti, kaikkihan on mahdollista.

Mullon just sama röyh-olo. Tuli taas lusikoitua lautanen tyhjäksi.

Vierailija
33/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, maha killillään täälläkin. Mahaa turvottaa kahta kauheammin mutta oma syy kun söin liikaa.

Emmille; en ole vielä miettinyt kokeita. Viimeksi olin niin varmasti menossa siihen istukkakokeeseen ja aikakin oli varattu mutta nyt ajatelin että katsotaan lähemmäksi sitä 12 viikkoa. Ainakin se np-ultra on meillä ja terkkari vähän suositteli viimeksi iän puolesta sitä istukkakoetta. Mietitään vielä....

Senniina, minulla oli kanssa viime menkkojen alussa sellainen tunne että ne alkaa varmasti, ei ollut rinnat yhtään kipeänä. Mutta silloin kaksi viikkoa sitten ykskaks alkoi mahaa nipistää eri tavalla ja tein sitten sen testin. Rinnat tuli vasta viime viikolla kipeäksi. Mahakin minulla meni pehmeäksi(normaalisti kivikova). Toivotaan että sinulla olisi sama juttu- peukut pystyssä täällä ollaan.

Trattis, et varmasti masenna noilla asioilla. Tietyllä tavalla km on jo käsitelty mutta joskus tulee niitä harmaita päiviä ja harmaita hetkiä, jjolloin kaikki synkät mahdollisuudet tulevat esiin mutta aika pian ne onneksi väistyvät. Mennään päivä kerrallaan niin kuin mies sanoi.

Täytyy tunnustaa että kyllä eilen kauppareissulla tuli pienen pieniä vauvavaatteita katseltua mutta ei hiplailtua, joten sekin on uutta verrattuna km-raskauteen. Kai se vaistokin jotain sanoo, toivotaan niin.

Nyt päiväkahvin kimppuun.

-pietu-

Vierailija
34/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä tulikin taas rehkittyä ruokiksen jälkeen.

Vierailija
35/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tunne tämä " jos sitten kuitenkin" , mutta etukäteen jo v:tuttaa se todellisuuteen putoaminen. Se ei ole kivaa, mutta kaikkeen tottuu. Ainakin melkein=)

Kiva kuulla Pietu, että ilman tissikipuakin vois raskaus olla aluillaan. Sitä vaan aina vertaa siihen kerran koettuun ja silloin eka oire menkkojen poisjäännin jälkeen oli armoton tissikipu. Tai oikeastaan se alkoi sinä päivänä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Sitä ennen olin kyllä aikaslailla oireeton ja tämä oireettomuus taas kasvattaa sitä turhaa toivoa.

Kunpa osais elää kokoajan miettimättä ja kyttäämättä itteensä..

Vierailija
36/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täällä sitä minäkin työpäivan jälkeen pyörin kun en muutakaan osaa:)

Emmille ja Pietulle: Niin laskettu aika minulla on ultran ja laskujen mukaan 20.2. meillä täällä tarjotaan vain yksi ultra ja se on alkuraskauden sellainen missä vaan katsotaan että masussa jotain eloa on ja suunnilleen oikeassa kohdassa ja tietenkin monta olisi tulossa. Minä kun olen näin hyvässä iässä niin täällä pääsee automaattisesti tutkimuksiin jos haluaa. Minä olin päättänyt etten lapsivesi tai istukka kokeisiin mene. No np-ultra oli ok ja siihen rinnalle otettu verikoe kertoivat ettei riski saada down-lasta ole suuri joten sillakin perusteella en mene noihin kokeisiin. Olisin ehkä uudelleen miettinyt asiaa jos olisi hälyttävä riski tullut.

Senniinalle ja muille: Muistan kyllä kuinka se oli aina odotusta täynnä viimeiset päivät ennen tätin mahdollista tuloa. Minullahan ei rinnat olleet kipeät juuri koskaan kuten ei silloinkaan kun plussasin. Mutta nyt on senkin edestä. Toivotaan että plussaatte pian ja ettei vanhat merkit pidä paikkaana.

T:Teti

Vierailija
37/53 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinan kanssa mietin just samaa, että miten sitä voisi olla miettimättä ja kyttäämättä itseään jatkuvasti...

Itsellä on nyt menossa kp22 ja jokaista alavatsan nippausta tai rintojen vihlausta sitä kuuntelee ja miettii, että mitä nyt! Nyt sitä odottaa plussaa ja jos sen saa sitten pelon sekaisin tuntein odottaa mihin se päättyy. Onkohan tässä mitään järkeä?!

Täällä ja taisi olla muutama, joka kirjoitteli kierron lyhenemisestä. Mulla kierto ennen oli 26-36 (siis hyvin epäsäännöllinen). Toisen jälkeen mulla oli hormoonikierukka, jonka aikana kierto muuttui 24-26 päivää ja siinä 24 pv:ssä se nyt on ollut kierukan poiston jälkeen. Oletteko muut selvittäneet syytä kierron lyhenemiseen? Mun piti siitä viimeeksi lääkärissä kysyä kun kävin jälkitarkastuksessa, mutta kun se oli nii pönde koko tyyppi, jäi kyselemättä. Kaikki muutkin vastaukset oli ympäripyöreitä, joten tuskin tuohonkaan olisi mitään selvyyttä tullu!

Meitä taisi muuten olla muitakin suunnilleen samoissa kp:ssä? Minä jään odottelemaan tuleeko täti parin päivän päästä vai päästäänkö tekemään testiä. Lykkyä kaikille!

Lykkyä

Vierailija
38/53 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ovat kunnossa=-)

määrä 75 milj., (väh. 40 milj. pitäis olla), liikkuvuus 59% (väh.50%),

rakennevikaisia 9% (10%), vasta-aineet normaalit, pesu ok, valkosoluja hiukan tavallista enemmän, mutta ei kuulema haittaa.

Seuraava etappi sitten tiistai ja polikäynti. Tätiä ei ole vielä näkynyt, mutta eiköhän se ehdi tuossa vielä paikalle tulemaan. On vielä viikko aikaa siihen, että olis oikeesti myöhässä.

Vierailija
39/53 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, joskushan käy niin, että kun aletaan selvittelemään ja tutkimaan, niin sitten tärppääkin ihan " itsestään" . Kovasti tässä luon positiivista tunnelmaa sulle. Ei se täti välttämättä tulekaan!!

Mulla alkaa iltapäivällä kahden päivän reissu, joten en ole paikalla hetkeen. Toivottelen kaikille rattoisaa loppuviikkoa ja toivon seuraavan kerran lukemaan tullessani sunnuntaina löytäväni iloisia uutisia vaikkapa plussauksista.. vai olikohan kellään nyt kierron loppuvaihe menossa? Marikolla? No, eni vei, plussatuulia ja suorastaan myrskyjä puhaltelen täältä.

Vierailija
40/53 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisista ajatuksista! Olen kyllä niin perusnegatiivinen ihminen. En voisi ikinä kuvitella, että meidän kohdalla kävis niin, että juuri kun ollaan menossa hoitoon, niin plussa tärähtää. Oishan se toisaalta hienoa. Mulle luomuplussa, ihan hihityttää=)

Niin. Olen jäämässä vuorotteluvapaalle ja istun vaan täällä sättäilemässä. Olen vielä kusessa näitten töitteni kanssa..