Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¨** Jouluksi kuntoon vko 34! **¨

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi wau, mikä tulos täällä aamulla! Pudotusta viime viikkoon 1,6kg! Ja lauantaina söin kerroshamppariaterian + hautajaisissa täytekakkua yms. eli olen todella ylpeä itsestäni. Yhteensä nyt pudotusta jo 5,2kg!

No, tiedossa on, että pian tää tahti hiipuu ja sit alan junnaamaan niitä 100-300gramman viikkotuloksia -mun luonteelle tää kilo per viikko tahti vaan sopisi paremmin :-D

Rivi nyt:

170/84/78.8/71

Kaikkein paras motivaattori oli kun yksi tuttava, jota en ole nähnyt pariin viikkoon sanoi, että " vitsi sä olet laihtunut. Kasvoista huomaa" -mä olin ihan, et " jee... mä OLEN oikeesti laihtunut" No, ei vielä saa liikaa innostua, kun farkut on vielä aika tiukat. Mutta pitäähän sitä hemmetti vähän tuulettaa hyvän viikon jälkeen?

Laittakaas muutkin tuloksia pinoon. Ja taas hurjasti tsemppistä uuteen viikkoon. Nyt pitää lähteä etsimään vaatteita päälle -seuraavaksi on näet poitsun 6kk neuvola. Saas nähdä, mitkä on painolukemat siellä.

Hauska juttu muuten ton punnituksen kanssa. 45minuutin, pepsi-lasin ja jogurtin jälkeen paino on jo 79,1 eli 300g tullut lisää. No, kutri.netin motivoimana merkkaan aina aamupainon ennen ruokailua.

Vierailija
2/17 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta täältäkin suunnalta!

Kylläpä alkoi maanantaiaamu ihanasti! Oma rivi näyttää nyt tältä:

163/74/71,2/65

Viime viiikolla paino putosi 1,2 kiloa! Tämä antaa tosi hyvää tsemppia, kun toissa viikolla painon pudotus oli niin pieni. Eilen tosiaan tuli tämän kolmen viikon aikana ensimmäinen mielitekojen hetki, ja himoitsin jäätelöä ja karkkia. Sain pidettyä itsekurin ja söin jälkkäriksi vesiveloonia ja illalla pari salmiakkia.

Lisäsin siis viime viikolla hieman ruoka-annosten määrää ja heti alkoi tapahtua. Nyt viimeistään uskon, että laihduttaminen ei ole mitään nälkäkuuria, vaan säännöllistä ja terveellistä ruokailua.

Tällä viikolla on liikuntaa hieman vaikeampi järjestää kun on työäreissua ym, mutta en silti anna itselleni syytä lepsua. Ajatus siitä, että kohta painan alle 70 motivoi hurjasti!

Loistava tulos oli oodi77:lla, hienoa! Mites muut, laittakaahan rivit kehiin.

Iloista uutta viikkoa,

Kepardi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en tiedä oliko viikko niin huono, mutta viikonlopuuna olin tosiaan kaverin luona iltaa iastumassa, ja seuraavana päivänä tietenkin piti saada pitsaa..ja eilisen kruunasi vielä yhdet synttärit joten kaakkua ja muita herkkuja tuli syötyä..

Painoa ei kuitenkaan tullut onneksi lisää kuin 100g, mikä oli kyllä todella positiivinen yllätys! Tästä on hyvä jatkaa,onneksi ei ole pitkään aikaan tiedossa mitään juhlia tms. joten saa ihan " rauhassa" laihduttaa.

Rivi vielä: 165/88,2/87,0/70

=)Tinttu

Vierailija
4/17 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kivoja tännekki... syönyt koko viikonlopun kaikenlaista moskaa mut silti oli paino tippunu.

eli 173/69.8/68,5/60!!!!!!!

Vierailija
5/17 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vaan liian nopeet sormet!

Se on sitten maanantai tosiaan... Hienoja tuloksia teillä kaikilla! Tintulle tsemppiä vaan uuteen viikkoon ei se 100g ole mitään, äkkiä se lähtee!

Itselläni oli iloinen yllätys kun tuossa aamusella vaa' alle hypähdin...-500g!!!!!!!!!!! On tuo liikunta nimittäin jäänyt vähemmälle sen torstaisen lenkkifiaskon jälkeen... Ei pysty tolle nilkalle varaamaan juuri ollenkaan. Olen sitten yrittänyt hiukan katsoa mitä suuhun laittaa, ei ole suklaata torstain jälkeen mennyt ja viikonloppuna kun grillattiin minä jyystin makkaran sijaan porkkanaa...

Elikkäs tämän viikon rivi:

165/72,2/71,6/65-60

Tästä on taas hyvä jatkaa!!!

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!!

Hipsuli

Vierailija
6/17 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ei meikäläisellä ala..ristiäisruokaa on tällekin päivälle, mutta tosiaan ei onneksi makeaa vaan salaattia yms. Aloitan tästä päivästä nyt " tosissaan" ja mukava ylläri oli, että ilman mitää ihmeitä paino oli pudonnut 100g kuitenkin ;)

Joten virallinen aloitusrivi:

163.5/68.3/58-60

Tästä se sitten toivottavasti lähtee!! =)

Hyvää viikkoa ja tuloksia kaikille!!

Tuulia

Vierailija
7/17 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mullakaan ei oikein riemunkiljahduksiin oo aihetta,mutta mä osasin vähän varautua tähän.Plussaa tuli 200g eli nyt oli 65.7kg,mutta tuo työreissu aiheutti nesteen kerääntymisen.Jouduin seisoskella koko viikonlopun ja se aiheuttaa mulle nestettä jalkoihin.Syömisten suhteen meni ihan ookoo,salaatteja ja riisiä&kanaa.

Kun pääsin kotiin niin puntari näytti vielä 65kg tasan mutta sitten meillä oli pitsa odottamassa joten söin sitä pari palaa ja se taas on sellanen juttu joka kerää tota nestettä.Joten oon ihan varma että noi lähtee äkkiä poiskin.

Liikuntaa tarttis vaan tällä viikollakin jaksaa harrastaa vaikka työt kyllä imee kaikki mehut.Hienoa että tsemppi kuitenkin jatkuu meillä kaikilla.

Vierailija
8/17 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia tuloksia! Minulla jatkuu " hiljaa hyvää tulee" -tahti. Tällä viikolla lähti kyllä yllätyksekseni 400gr.. Muuten tuota laihtumista ei huomaa kuin housuista. Menevät nyt hiukan paremmin vyötäröltä kiinni ja muutenkin olo on jotenkin kevyempi.

Eilen katsottiin elokuvaa pitkästä aikaa.Meillä nämä päivät menee tuon remppaprojektin takia niin ettei miehen kanssa paljon nähdä. Eilen kuitenkin pidettiin paussia raksalla ja rentouduttiin tv:tä katsellen. Tuli siinä sivussa mutusteltua sipsejä, ihmeeksi se ei kuitenkaan painossa näkynyt, vaikka sen jälkeen olikin ihan turvonnut olo, yöks... Ja huomasin että ei edes oikein tehnyt mieli mitään herkkuja, hedelmät on niin paljon parempia. Elämäntaparemontti tuottaa siis tuloksia ;)

Rivi nyt: 162/63/61,4/58

Vierailija
9/17 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens ryhmä !

Rivi on tänään 162 / 70,5 /68.8/ 62 eli pudotusta -400g. Kauhian hidasta on, mutta tiedän että pysyvää. Paras tsemppari on kyllä nuo löystyneet vaatteet. Eihän ne vielä päältä putoa, mutta ei niihin enää tukehdu ;)

Aina ennen hymyilin laihduttajien " herkkupäiville" tai sellaisille. Nyt ymmärrän, miten tärkeää se on - sekä mielelle että keholle. Mulla on sellanen " lauantaisin saa vehnäleipää -metodi" käytössä. Patonkia tai muuta Vaaleaa leipää ja levitettä. Iiiiihaaaanaaa ! Jaksaa taas painaa viikon ruista. Rakastan leipää kaikessa muodossa !

Tsemppiä kaikille !

Punkis

Vierailija
10/17 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rivi samanlainen kuin viime viikollakin, muutosta ei ole päässyt tapahtumaan. Eli: 163/70/69/60-62. En jaksa nyt runoilla enempää, väsyttää niin kamalasti kun on tullut tänään touhuttua kaikenlaista.

Vierailija
11/17 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä rivi:171/75/74,6/65-67 eli 400g läks tälvkolla.Vähän on motivaatio hukassa ja ens vkon olen ystäväniluona ni siellä ei voi hirveesti syömisiin vaikuttaa..Ystävä on viel tosi hyvälaittaa ruokaa ja leipomaan,voipi tulla plussaa sillon :-/

miiri

Vierailija
12/17 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja tuloksia tässä meidän ketjussa, Mahtavaa naiset!

Ja pitää muistaa, että joka viikko se paino ei välttämättä laske, ja sekin on ihan OK. Pienet muutaman sadan gramman plussat saattavat johtua ihan luonnollisesta painonvaihtelusta, joten huoli pois niiltä, keneltä ei paino ollut viime viikolla pudonnut.

Hyvänä motivaattorina voidaan pohtia sitä, kun pikkujoulujen aikaan voimme pukeutua johonkin ihanaan asuun ja näytämme niin sutjakkaalta että!

Laitetaanpa taas GALLUPpia kehiin liittyen kevyttuotteisiin:

Mikä on suosikkikevyttuotteesi?

Oletko tehnyt uusia löytöjä kevyttuotteista? Mistä tuotteista olet vaihtanut kevyemmän version laikkarin aikana? Mitä diet-tuotetta et voi sietää?

Minä olen fetan suurena ystävänä alkanut käyttää salaatissa silloin tällöin 3% maustettua fetaa. Sitä saa mm. valkosipulin/persiljan/oregaanon makuisin. Toimii tosi hyvin! Jopa mies suostuu syömään sitä ja tykkääkin siitä, vaikka ennen oli sitä mieltä että on mieluummin ilman kuin syö kevytfetaa.

Kevytversioita olen suosinut aina, mutta nyt syön ainoastaan rasvattomia jugurtteja. Valion mansikka-vanilja on tosi hyvää!

Vierailija
13/17 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika paljon kyllä jo kevyttuotteita käytettiin ennen tätä dieettiä. Mehän ollaan aina tehty kotona hyvinkin terveellistä ja kevyttä ruokaa -ongelma on enempi ollut se roskaruoka ja suklaa/karkki, joista piti päästää irti. Samoin leivän puputtaminen oli mun paheeni.

Kevyttuotteista ykkönen (kulutuksella mitattuna) on PepsiMax. Se lienee mun dieettini " salaisuus" tai epäterveellinen pahe. Päivässä kuluu 1-2litraa. Vastaavasti en sitten juo kahvia enkä teetä -ei maistu kumpikaan.

Yksi hyvä janonsammuttaja on myös Light JääTee. Ainakin Liptonilta löytyy. Harmi, että kaupoista ei enää löydy niitä litran purkkeja kuten pari vuotta sitten.

Lisäksi light-tuotteista maistuu justiinsa toi 3% feta ja rasvattomat maitotuotteet muutenkin -jogurtti, kermaviili, raejuusto jne. Polar 15% on juustoista hyvä -nyt tosin on juuston syönti jäänyt dieetin ajaksi.

Sellainen inhokki on Arlan 5% Kadett-juusto -siinä on kevyttuote viety liian pitkälle. Se on oikeesti ihan kumijuustoa.

Eipä muuta. Tänään taas ihailin kun yhden paitani nyöri mahtuu kaksi kertaa ympäri. Siis sellainen paita, jossa tulee rintojen alta " kiristysnaru" ali on A-mallinen paita. No, ennen piti naru sitoa selän taakse -nyt sen saa selän takaa eteen ja solmuun rintojen alle. Jälleen siis yksi pieni positiivinen kannustin dieetin jatkamiseksi!

Vierailija
14/17 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin niin totaalisen väsynyt, etten muistanut enkä kyllä jaksanutkaan koko punnitusurakkaa. Urakalta se tällä hetkellä kyllä tuntuukin. Pomppasin vaa' alle tänään heti aamutuimaan ja siinähän ne viimeisetkin unihiekat sitten karisivat. Paino oli pompsahtanut takaisin siihen aloituspainoon, plääh. Kyllä nyt sieppaa! Viime viikonloppu oli tosin melkoista herkuttelua ja ulkonasyömistä, ja nyt sitten sekin mukavuus kaduttaa.

Rivi näyttää nyt sitten taas tältä.

162cm/64kg/64kg/60kg.

Pitäis kai ottaa itseään niskasta kiinni ja etsiä se kadonnut motivaatio ja ennen kaikkea energia jostain. Työmatkat menevät edelleen pyörän selässä polkien ja tuntuu, etten oikein edes ehdi syömäänkään. Mistähän ne kilot sitten mulle tulee? Olenkohan joku yösyöppö, joka unissaan mutustelee herkkuja?

Tällä viikolla yritän kieltäytyä kaikista mahdollisista herkuista. Yritän siis ihan tosissaan, koska lauantaina on sitten rapujuhlat tiedossa.

Paremmalla tsempillä tähän viikkoon! Ei siinä muu auta.

-dese

Vierailija
15/17 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuh... tämä ei tule olemaan hyvä viikko. Olen vielä pysynyt samoissa, mutta pelkään mun yli 5 kilon pudotuksen hieman ottavan takapakkia viimeistään huomisissa kekkereissä. Ostin " riittävästi" siideriä tai en aio yhtään miettiä syömisiä. Jatkan sitten taas maanantaina.

Toistaiseksi paino pysynyt vielä samassa eli 78.8, mutta veikkaan että plussaa tulee.

Kokonaisfiilis kuitenkin edelleen hyvä ja ruokatottumuksiinkin alkaa tottua eli 1 kunnon lämmin ateria ja toinen kevyempi (esim. keitto tai nuudelit) -sen lisäksi jotain pientä ja kevyttä. Kyllä se tästä.

Millaisia fiiliksiä muulla porukalla on?

Vierailija
16/17 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me ollaan lähdössä huomeaamuna yhden yön reissuun, joten olen maanantaina paikalla punnituksessa. Kuitenkin taas on hieman pelko persuuksissa että kuinka käy...Toivottavasti parempi viikko kuin edellinen! Uskon ainakin niin!

Kevyttuotteista mulla myös tuo 3% feta (valkosipuli) ja 10% Arlan kadett-juusto on suosikkeja. Mehukeittoja tulee myös juotua makeanhimoon..Tänään leivoin viikendin kunniaks kääretortun,ja pystyin jättämään senkin " vain" kahteen siivuun. Porkkanat on tulleet jopa intohimoksi,ei kauaa kilon pussi kaapissa kummittele.

Mutta hyvää viikonloppua kaikille, maanantaina taas tavataan! Viimeistään...

=)Tinttu

Vierailija
17/17 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

Jälleen yksi viikko melkein takana, saapa nähdä mitä vaaka sanoo huomenaamuna. Mulla tämä viikko on ollut epäsäännöllinen, on ollut työreissua ja yksi pieni kirurginen operaatiokin, joten liikkuminen on jäänyt vähemmälle. Eilen illalla miehen kanssa ostimme leffaherkkujakin, joten tuleekohan naistä nyt huomenna rangaistus? No, ihan sama, elämäähän tätä kaikki vain on ja motivaatio edelleen painonpudotukseen kohdallaan.

Oodi77: Eikö olekin hienoa kun huomaa vaatteiden istuvan paremmin tai jäävän jopa löysiksi! Melkein parasta kannustusta! Välillä sitä pitää juhliakin, joten huoli pois jos nyt ei miinusta tule tälle viikolle. Ensi viikolla takaisin ruotuun ;)

Desejo: Mites rapujuhlat meni? Toivottavasti ei ole paha dagen after. Kuten sanottu, joka viikolla ei se paino välttämättä putoa ja se ei ole mikään kauhistus. Tässä tehdään nyt kuitenkin pitkän tähtäimen muodonmuutosta, jossa yksi viikko voi mennä sinne tai tänne. Älä siis luovuta, vaan hyvällä tsempillä eteenpäin!

Tinttu: Olet jo oikein saanut aikaan porkkanahimon! hyvähyvä!

Mites muiden tilanteet? Huomenna taas vaaka puhuu meidän kaikkien puolesta ;)

Kepardi