Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuopat silmien alla - kokemuksia täyteaineista tai rasvansiirrosta

Vierailija
04.06.2021 |

Silmäni ovat isot ja nyt iän myötä lähes kaikki rasva on lähtenyt silmien alta laajalta alueelta. Silmien alus on tumma ja kyynelurat ovat syvät ja silmien suuruuden takia nämä syvät urat menee kaukana silmistä. Olen nelikymppinen, mutta edes monilla yli 70-vuotiailla ei ole näin pahasti lommolla tai kuopalla silmänaluset. Silmäpusseja ei ole yhtään.
Tämä saa yleisilmeen todella nuupahtaneeksi ja näytän 20 vuotta vanhemmalta kuin olen.

Nyt vakavasti harkitsen silmien alusten täyttöä. Kokemuksia!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/36 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin jotain hyötyä pienistä silmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin rasvansiirto nukutuksessa 10 vuotta sitten, vatsasta siirrettiin. Maksoi jotakin 5 tuhatta. Lopputulos vaikutti hyvältä, kunnes noin vuoden kuluttua toiseen alaluomeen kovettui rasvapatti, erittäin todennäköisesti juuri tuosta siirretystä rasvasta. Halkaisijaltaan patti oli ehkä puoli senttiä. Plastiikkakirurgi olisi sen napannut kyllä pois, mutta olisi kuulemma jäänyt arpi, niin en lähtenyt toimenpiteeseen. Siispä vietin seuraavan vuoden sen näköisenä kuin olisi juuri hyttynen pistänyt silmän alle. Rasvapatti kuitenkin hävisi sitten ajan kanssa. Mutta niin ovat hävinneet paljolti ne muutkin siirretyt rasvat, tulos kun ei ole pysyvä.

Varoituksen sanana, että olen lukenut pari kauhutarinaa toimenpiteestä, kuinka siirretty rasva on mennyt kokonaan pateille. Eli itse taisin olla onnekas, kun selvisin vain yhdellä mokomalla ja sekin hävisi lopulta itsestään.

Vierailija
24/36 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli parempi laittaa täyteainetta kuin omaa rasvaa?

Vierailija
25/36 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on laitettu kaks kertaa. Ekalla kerralla oli kyseessä Lumina 1,0 ml ja se kesti jonkun 9 kuukautta. Toisella kerralla pistettiin muistaakseni Hydryalix Deep 1,25 ml, ja se on kestäny nyt puoltoista vuotta, ja oon todella tyytyväinen tulokseen. Alussa oli pari viikkoa turvotusta ja pientä muhkuraa, kun kokeili sormella, mutta nopeesti tasoittui luonnollisen näköiseks. Menen varmaan taas tuossa loppuvuodesta, koska alkaa pikkuhiljaa ehkä häviämään se vaikutus tuolta ulkoreunoista. Käyn Helsingissä lääkärin/kirurgin pistettävänä, koska en luota mihinkään kosmeettisiin sairaanhoitajiin.

Firman nimi?

CityKlinikka.

Vierailija
26/36 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tuo silmänympärysalusten täyttö. Olen lukenut kyynelurien täytöstä. Haluaisin kokeneen tekijän. Onko suosituksia Helsinki tai Tampere tai Lahti? Onko kellään kokemuksia? Ei jaksa enää näyttää kokoajan väsyneeltä.

Vierailija
27/36 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tuo silmänympärysalusten täyttö. Olen lukenut kyynelurien täytöstä. Haluaisin kokeneen tekijän. Onko suosituksia Helsinki tai Tampere tai Lahti? Onko kellään kokemuksia? Ei jaksa enää näyttää kokoajan väsyneeltä.

En  menisi ainakaan Peltoniemelle Pihlajalinnaan. 

Vierailija
28/36 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa kuinka paljon laitettiin? Jotkin kirurgit taitaa laittaa niin varovasti ja vähän ettei se menisi epätasaiseksi.

Vierailija
29/36 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hävisi onnettomuuden ja sen jälkeisen leikkauksen jälkeen rasva silmän alta.Muutenkin muoto kasvoissa muuttui.Olen aikaisemmin laittanut täyteainetta silmän alle ja ihan ok se on ollut.Tosin keräsi helposti nestettä.Jotain leikkauksen jälkeen tapahtui myös silmänalukselle joka ei vaurioitunut ja täyteaine nousi ihon pintaan.Tuli siis pussi.Todennäköisesti jotain häiriöitä verenkierrossa koska nenäkin vaurioitui.Sen poistaminen hyalasilla. Täyteaine lähti ja vähän omaakin rasvaa ja sekin silmä meni kuopalla.

Menin plastiikka kirurgille jossa suositeltiin rasvansiirtoa silmän alle.Kirurgi sanoi että täyteaine voi pysyä silmän alla yli 10 vuotta, ja nousee usein ihon pintaan.Kuulemma luonnollisemman tuloksen saa rasvalla.

Minulla aika toukokuun lopussa.Ehkä palailen sitten.Halpaa se ei ole.Täyteainetta saa huomattavasti edullisemmin.

Vierailija
30/36 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on laitettu 2 x hyarulonihappoa silmän alle. Hyvä tulos ja säilyy noin pari vuotta. Nuorensi ulkonäköä paljon.

missä olette käyneet ottamassa ja minkä merkkistä tuotetta laitettu?

Vierailija
31/36 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni iloksi kirjoitti:

Minulta hävisi onnettomuuden ja sen jälkeisen leikkauksen jälkeen rasva silmän alta.Muutenkin muoto kasvoissa muuttui.Olen aikaisemmin laittanut täyteainetta silmän alle ja ihan ok se on ollut.Tosin keräsi helposti nestettä.Jotain leikkauksen jälkeen tapahtui myös silmänalukselle joka ei vaurioitunut ja täyteaine nousi ihon pintaan.Tuli siis pussi.Todennäköisesti jotain häiriöitä verenkierrossa koska nenäkin vaurioitui.Sen poistaminen hyalasilla. Täyteaine lähti ja vähän omaakin rasvaa ja sekin silmä meni kuopalla.

Menin plastiikka kirurgille jossa suositeltiin rasvansiirtoa silmän alle.Kirurgi sanoi että täyteaine voi pysyä silmän alla yli 10 vuotta, ja nousee usein ihon pintaan.Kuulemma luonnollisemman tuloksen saa rasvalla.

Minulla aika toukokuun lopussa.Ehkä palailen sitten.Halpaa se ei ole.Täyteainetta saa huomattavasti edullisemmin.

täyteaineet normaalisti sulaa n. puolessa vuodessa ja sitten pitää uusia, eli ei se pitemmän päälle edullisemmaksi taida tulla.

Vierailija
32/36 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksykää itsenne sellaisena epätäydellisenä kuin olette. Ihan kaikilla on jotain ns. vikoja kasvoissa, joille voisi tehdä sitä tai tätä. Katselkaa vaikka netistä kuvia piloille menneistä toimenpiteistä ja unohtakaa koko asia. Todellisuudessa ei ihmiset ulkonäköänne arvioi yhden ns. vian takia ajatellen, ai että tuokin olisi ihmisen näköinen, jos olisi täytettä tuolla ja rasvaimua täällä sekä nahkaa kiristetty vähän joka puolelta. Olkaa iloisia, että teillä on terveet kasvot. Iloiset silmät ja hymy huulilla elämässä eteenpäin. Kaikkea hyvää teille nuoret!

Vierailija
33/36 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään silmän alueen operointeihin ei kannata mennä.

Myöhemmin, kun tulee kaihia ja kuivasilmäisyyttä, nämä keinot ovat niitä pahentamassa. Sanoi silmälääkäri ja netissä myös paljon varoituksia näistä leikkauksista. Silmän monimutkainen, herkkä verenkierto häiriintyy, kyynelkanavoihin ja muuallekin. .

Vanhuus tulee, se on hyväksyttävä. Ei se tule vanhana, vaan ihminen alkaa kulumaan heti synnyttyään.

Saat nuo kuopat peittoon Lancomen peitevoide 02:lla. Vain yksi kerros, taputellen.

Ja hymyä naamalle, ole vaan ylpeä itsestäsi.

Vierailija
34/36 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty kaksi kertaa rasvansiirto silmien alle ja näin jälkikäteen ajatellen olisi saanut jäädä siihen yhteen kertaan.. Ensimmäinen rasvansiirto onnistui kyllä todella hyvin ja sain avun siihen ongelmaan, jota alunperin lähdinkin hoitamaan. En kuitenkaan ollut lopputulokseen täysin tyytyväinen vaan kuvittelin saavuttavani vielä paremman tuloksen uusimalla toimenpiteen vuosi edellisen jälkeen... Halusin pitää kiirettä sen vuoksi, että toiveena oli perheenlisäys mahdollisimman pian enkä halunnut, että joutuisin sitten siinä vaiheessa (perheellisenä) teettämään enää tällaisia hoitoja... Vaan kuinkas sitten kävikään... Rasvaa jäi seuraavalla siirrolla toisen silmän alle ihan liikaa ja sen lisäksi tässä pullottavassa kohdassa on myös pieni kuoppa, joka kyllä pistää ainakin itsellä silmään... Eikä tämä ylimääräinen rasva/pullotus ole hävinnyt tai tasoittunut mihinkään, vaikka toimenpiteestä on jo 4 vuotta... Olen myös ollut 2 kertaa raskaana tässä neljän vuoden aikana ja painoa tullut se plus miinus 10kg molemmissa raskauksissa , muttei sekään ole tehnyt tuolle siirretylle rasvalle mitään... Ja kaikkein erikoisinta tässä on se, että kyse on kuitenkin vain nanorasvasta, jonka ei tyypillisesti pitäisi tällaista epäsymmetriaa aiheuttaa...

Tällä hetkellä harkitsen vakavasti jonkinlaista korjaustoimenpidettä, mutta ongelma vain on siinä, että tällaista on kuulemma todella hankala lähteä korjaamaan ja riskit siihen, että tilanne tästä entisestään pahenee on myös todella olemassa... 😞

Joten oman kokemukseni perustella haluan sanoa, että kannattaa todella tarkkaan harkita näitä hoitoja eikä varsinkaan pitää kiirettä uusien toimenpiteiden kanssa! 

Vierailija
35/36 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kerrankin jotain hyötyä pienistä silmistä.

Mietin ihan samaa. Pienet silmät ja syvällä päässä enkä edes ymmärrä tätä ongelmaa. Poskiluu on heti silmän alapuolella, joten ei mulla siihen mitään kuoppaa tule. Eikä kyllä silmäpussejakaan sen enempää. Lällällää. 

Vierailija
36/36 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksykää vihanne. Nykymaailma ja some antavat ihan väärää kuvaa naisen ulkonäöstä. Usein se ehostautuminen ja toimenpiteet vain pahentavat tilannetta. Olen itse av-mammatyyppiä oleva ruma ja lihava riippurintainen keski-ikäinen nainen, enkä edes omista yhtään meikkiä. Perushygieniatuotteet  riittävät hyvin. Olen ollut aina ruma, joten vanheneminenkin on kai helpompi hyväksyä. Jos edes yritän laittautua näytän vielä hirveimmältä, suttuiselta ja joltakin naamiaisiin. Mitään naisellista ei voi ajatellakaan. Turhiin kauneuskirurgisiin toimenpiteisiin en suostu. Toki haluaisin kiinteät pienet rinnat, pienemmän mahan ja olla laihempi, mutta pitäisi vaan yrittää laihduttaa, syödä vähemmän ja harrastaa liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan