Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuopat silmien alla - kokemuksia täyteaineista tai rasvansiirrosta

Vierailija
04.06.2021 |

Silmäni ovat isot ja nyt iän myötä lähes kaikki rasva on lähtenyt silmien alta laajalta alueelta. Silmien alus on tumma ja kyynelurat ovat syvät ja silmien suuruuden takia nämä syvät urat menee kaukana silmistä. Olen nelikymppinen, mutta edes monilla yli 70-vuotiailla ei ole näin pahasti lommolla tai kuopalla silmänaluset. Silmäpusseja ei ole yhtään.
Tämä saa yleisilmeen todella nuupahtaneeksi ja näytän 20 vuotta vanhemmalta kuin olen.

Nyt vakavasti harkitsen silmien alusten täyttöä. Kokemuksia!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vielä pahemmat siis

ap

Vierailija
5/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin antaa sulle nää mun silmäpussit

Vierailija
6/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mieluummin silmäpussit kuin nämä kuopat

Vierailija
7/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopat näyttää niinkuin tältä

https://i.ytimg.com/vi/gK42MM5xdPI/maxresdefault.jpg

Vierailija
8/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuup

Vierailija
9/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kuvissa näkyvät on kyllä mun mielestä silmäpussit. Varmaan jos ottaa jotain täyteainetta siihen kyynelvakoon niin auttaa jonkin verran, jos toimenpide onnistuu ja on osaava pistoksen laittaja. Sehän tietysti ei kestä kuin muutamasta kuukaudesta vuoteen ja pitää uusia.

Ei kuulostaisi kovin hyvältä ajatukselta laittaa rasvaa silmien alle, sehän voisi vaan korostaa ongelmaa koska se kyynelvako itsessään on ongelma, ei silmän alunen. Rasvansiirto voi myös aiheuttaa epätasaisen jakautumisen ja sitten todella on silmäpussit. Minun mielestä on paremman näköistä että on onton näköinen kuin pussit, joka tekee väsyneen näköiseksi. Tai epätasaiset rasvamöykyt.

Ap saanko kysyä mikä on painosi, tarkemmin ottaen oletko laiha vai lihavamman puolella?

Vierailija
10/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään seuraamaan tätä kun itselläni sama ongelma O))

O))

Vierailija
11/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on laitettu 2 x hyarulonihappoa silmän alle. Hyvä tulos ja säilyy noin pari vuotta. Nuorensi ulkonäköä paljon.

Vierailija
12/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa rasvaa ei kannata laittaa, voi tulla muhkurainen ja paranee huonosti. Kaverille laitettiin, ei ollut hyvä tulos.

Vierailija
13/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on laitettu kaks kertaa. Ekalla kerralla oli kyseessä Lumina 1,0 ml ja se kesti jonkun 9 kuukautta. Toisella kerralla pistettiin muistaakseni Hydryalix Deep 1,25 ml, ja se on kestäny nyt puoltoista vuotta, ja oon todella tyytyväinen tulokseen. Alussa oli pari viikkoa turvotusta ja pientä muhkuraa, kun kokeili sormella, mutta nopeesti tasoittui luonnollisen näköiseks. Menen varmaan taas tuossa loppuvuodesta, koska alkaa pikkuhiljaa ehkä häviämään se vaikutus tuolta ulkoreunoista. Käyn Helsingissä lääkärin/kirurgin pistettävänä, koska en luota mihinkään kosmeettisiin sairaanhoitajiin.

Vierailija
14/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kokenut pistäjä sanoi, että hän ei suostu pistämään täyteainetta silmien alle, koska siinä on niin isot riskit.

Vierailija
15/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis se toimenpide tehdään kanyylillä. Ei kannata mennä sellaseen, missä tehdään neulalla, koska siinä on riski, että se täyteaine menee pahimmassa tapauksessa verisuoneen.

-Edellinen-

Vierailija
16/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollyt samanlaiset kuopat jotka on ihan mustat ja niihin tottuu.

Vierailija
17/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saanko kysyä mikä on painosi, tarkemmin ottaen oletko laiha vai lihavamman puolella?

Painoa nyt 68 kiloa ja pituus 167 cm.

Vierailija
18/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on laitettu kaks kertaa. Ekalla kerralla oli kyseessä Lumina 1,0 ml ja se kesti jonkun 9 kuukautta. Toisella kerralla pistettiin muistaakseni Hydryalix Deep 1,25 ml, ja se on kestäny nyt puoltoista vuotta, ja oon todella tyytyväinen tulokseen. Alussa oli pari viikkoa turvotusta ja pientä muhkuraa, kun kokeili sormella, mutta nopeesti tasoittui luonnollisen näköiseks. Menen varmaan taas tuossa loppuvuodesta, koska alkaa pikkuhiljaa ehkä häviämään se vaikutus tuolta ulkoreunoista. Käyn Helsingissä lääkärin/kirurgin pistettävänä, koska en luota mihinkään kosmeettisiin sairaanhoitajiin.

Firman nimi?

Vierailija
19/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaas

Vierailija
20/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran laitettu ja olin todella tyytyväinen lopputulokseen. Kanyylillä lääkäri laittoi. Ainut huono puoli että vaikutus kesti vain parisen viikkoa. Minulle on laitettu hyalronihappoa aiemmin myös huuliin vuosia sitten, eikä sekään vaikutus kestänyt kauaa. Jostain syystä hyalronihappo ei minun kasvoissa kauaa kestä. Uskoisin että tässä on yksilöllisiä eroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi