Nainen tykkäätkö
Nuolla miehesi puhtaaksi laukeamisen jälkeen...?
Kommentit (30)
Sperma on erite, niinkun virtsa,korvavaikku,räkä. Miksi sitä pitäisi nuolla? Yrjö tulee ajatuksestakin
Tosimies74 kirjoitti:
No onneksi tänne kirjoittavat naiset ovat vain kapea otanta naisista yleensä. Hyvällä naisella muutakin tekemistä kuin somettaa.....
...ja itse kuitenkin väittelet jokaisen naisvastaajan kanssa täällä, vaikka ei kenenkään siis kuuluisi edes vastata kun pitäisi olla parempaa tekemistä, vai miten se meni? Etkä millään usko jos sanotaan että ei tykätä nuolla :D Hauska tyyppi.
P.s. Tosielämässä aika harva nainen tykkää nuolla spermaisia kaluja puhtaaksi ihan huvin vuoksi :)
Tykkään!
Otan myös välissä suihin. Muakiihottaa se makujen sekoitus kun on kiimaa ja touhutippaa.
Mies välillä haluaa laueta suuhun, silloin luonnollisesti nuolen ja imen kaiken. Joskus vaan putsaan mällit munasta. Riippuu asennoista fiiliksestä ja siitä mihin mies laukesi.
Peppuselsin jälkeen en maistele..
Onpa mukava kuulla. Mukavaa ja antoisaa kesää sinulle 👌
Vierailija kirjoitti:
Tykkään!
Otan myös välissä suihin. Muakiihottaa se makujen sekoitus kun on kiimaa ja touhutippaa.
Mies välillä haluaa laueta suuhun, silloin luonnollisesti nuolen ja imen kaiken. Joskus vaan putsaan mällit munasta. Riippuu asennoista fiiliksestä ja siitä mihin mies laukesi.
Peppuselsin jälkeen en maistele..
En.
Ja miksi tuo yksi ihme äijä on täällä koko ajan tuomaroimassa muiden vastauksia? Ei ole edes ap :D Ja sitäpaitsi naisilta kysyttiin...
Vierailija kirjoitti:
En.
Ja miksi tuo yksi ihme äijä on täällä koko ajan tuomaroimassa muiden vastauksia? Ei ole edes ap :D Ja sitäpaitsi naisilta kysyttiin...
Siksi, koska tämä ihme äijällä ei ole naista ja sekös sapettaa.
Se on harkinnanvarainen viimesijainen tukimuoto ja se annetaan hakemuksesta. Käsittelyaika n. viikko mutta voi kiirehtiä.
Enpä minäkään ihmeemmin tykkää ottaa kullia suuhuni kun se on pillussa ollut. Enkä missään nimessä jos se on b ssä ollut.
Pakko kuitenkin on tunnustaa että kun oon oikein kiimassa ja tilanne on vaatinut olen ottanut suuhuni. Tämä tilanne on ollut se kun muutaman kerran olen ollut kimppana nuorille miehille, mutta silloin tilanne on ihan eri.
Vaan kyllä jotain jää puuttumaan jos leikki jää puolitiehen eikä mies tee loppuun asti pimppiin sinne mihin sperma on tarkoitettu.
Kiiitos samoin sulle.