Mies on lopettanut ehdottelemasta romantiikkaa
Minulla on ollut vähän sellaista stressistä johtuvaa haluttomuutta, mutta mies silti jaksoi ehdotella, vaikka en aina halunnutkaan. No nyt hän on lopettanut ehdottelemasta kokonaan viimeiset 6 kk ja se satuttaa minua. Vaikka en halunnutkaan niin oli silti ihanaa tuntea olevansa haluttu ja rakastettu. Nyt pelkään, että mies ei enää ehdota ollenkaan, jos kuitenkin haluaisin.
Miten tästä nyt pääsisi eteenpäin?
Kommentit (15)
Miehelle on tullut uusi työkaveri. Hyvin naisellinen mies. Käyttää töissä hameita ja meikkaa. Mies kehuu hauskaksi,viettää aikaa vapaallakin
Puhuitko hänelle haluttomiudestasi?
Teetkö itse aloitteita?
Miehelläsi on kyllä ollut ne 6 kk koko ajan seksiä.
Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.
Ok. Eli pihtaat ja ihmettelet että romantiikka loppui.
Naapurin Liisa kiittää.
Mies on kyllästynyt saamaan kahdesti: Pyytämään ja olemaan ilman.
Nyt on sinun tehtäväsi luoda romantiikkaa ja seksiä elämäänne. Ei miehen käytös muuten palaudu.
Onko ihme, jos lopetti, ellei se kerran mitään tulosta tuottanut, vaan sama passiivisuus jatkuu sinun puoleltasi.
🥸 Tässä Seppo, 50.
Olen suomalainen mies
Savosta.
(Älä anna
kalapuikkoviiksieni
hämätä).
Olet upea ja kaunis.
Seksikäs myös. Ihan
vain tällä tavalla
kömpelösti sivulta.👋
Mieheltäkö vain sitä odotat. Teitä on kaksi.
No siis se lopulta tajusi "vinkin" että ei kiinnosta, ja onhan se aika masentavaa tulla jatkuvasti torjutuksi. Ei sitä halua loputtomiin jatkaa.
Sovi miehesi kanssa, että voit antaa suihinoton aina kun hän ehdottelee sinulle.
Sillä on toinen, ja sä olet sille pelkkä
l o i n e n. Lisäksi olet vähän hitaalloinen, jos et sitä hiffaa.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli pihtaat ja ihmettelet että romantiikka loppui.
Naapurin Liisa kiittää.
Tämähän sen tuntuu o,evankeliumi ongelma monissa suhteissa. Miehen pitäisi,kerjätä ja rukoilla avioseksiä, vaikka nainen ei haluaisi ollenkaan. Jos näin ei tapahdu, nainen loukkaantuu. Oletteko te tällaiset naiset ihan pihalla todellisuudesta.
jos ei toisella pyynnöllä irtoa, hakee mies seksinsä muualta. ap jääkin yksin, kun mies saa asiansa järjestettyä ja poistuu kokonaan kuvasta. puolivuotta on liian pitkä aika raahata pusseja asfalttia vasten.
Vainolenko liian helppo. Toisaalta ei se miltään tuntunut, niin miksi sitten en saisi suostua
Ap